Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 39416 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 24-09-2009, 21:57:29 »
Waarom probeerden ze bij de proef niet eens individueel de overkant te halen?
Dit zag er niet echt handig uit. Misschien hadden Esmeralda en Jill rennend gewoon die balk over kunnen komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 24-09-2009, 21:58:07 »
Ja hoor, Expeditie Robinson..

Waarom zijn er altijd van die mensen die na een weekje al willen opgeven? Oké, ik weet niet hoe het is om daar te zijn. Maar zoiets maak je toch nooit meer mee? Dus heimwee is gewoon een reden van niks. En Birgit wist zeker dat een meisje van 19 wel kon winnen..

Ze waren er nu 11 dagen, vind ik toch wel redelijk, in eerdere expedities werd er veel sneller opgegeven.


Ik had bij die spoiler alleen wel zoiets van, vroeger werd er toch gewoon opgegeven dan? Nu willen ze alledrie weg, maar 2 moeten er dus tegen hun zin terug blijkbaar. En dat doen ze wel. Wat zal er voor 'straf' op staan als ze zouden weigeren om terug te gaan?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2009, 21:58:31 »
Waarom probeerden ze bij de proef niet eens individueel de overkant te halen?
Dit zag er niet echt handig uit. Misschien hadden Esmeralda en Jill rennend gewoon die balk over kunnen komen.

Vroeg ik me ook af, maar dat zal wel niet gemogen hebben...
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2009, 21:59:46 »
Ze waren er nu 11 dagen, vind ik toch wel redelijk, in eerdere expedities werd er veel sneller opgegeven.


Ik had bij die spoiler alleen wel zoiets van, vroeger werd er toch gewoon opgegeven dan? Nu willen ze alledrie weg, maar 2 moeten er dus tegen hun zin terug blijkbaar. En dat doen ze wel. Wat zal er voor 'straf' op staan als ze zouden weigeren om terug te gaan?

Nounou 11 dagen. Je bent toch wel eens langer van huis geweest? :P
Er zijn zoveel mensen die mee willen doen aan ER denk ik dan...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 24-09-2009, 22:03:04 »
Nounou 11 dagen. Je bent toch wel eens langer van huis geweest? :P
Er zijn zoveel mensen die mee willen doen aan ER denk ik dan...

Ik denk niet dat je de situatie zoals die op het eiland is van te voren kan inschatten. 10 Daagjes ergens naar toe op vakantie (waarbij je misschien nog wel een vriend of familielid bij hebt) is toch iets heel anders dan "helemaal alleen" (=zonder vrienden, familie, bekenden) op zo'n eiland. En het geen eten speelt natuurlijk ook mee.
Toevallig van de week een stuk tegengekomen op internet waarin stond dat hongergebrek een ander mens van je maakte. Ook geestelijk. Ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb  :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2009, 22:04:56 »
Jaaa ik weet het. Maar toch.. ik ben het eens met wat Simone zei: "Dit maak je nooit meer mee, als ik straks naar huis ga heb ik dat alles toch weer" (wat ze heeft achtergelaten).

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2009, 22:06:06 »
Ik vind het ook nog steeds verbijsterend dat personen die na grofweg twee weken last krijgen van heimwee überhaupt geselecteerd worden. Wellicht moeten ze de kandidaten in vervolg twee weken voordat de Expeditie begint alvast in quarantaine zetten zodat de emotioneel onstabiele personen nog verwijdert kunnen worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2009, 22:06:49 »
Ik vind het ook nog steeds verbijsterend dat personen die na grofweg twee weken last krijgen van heimwee überhaupt geselecteerd worden. Wellicht moeten ze de kandidaten in vervolg twee weken voordat de Expeditie begint alvast in quarantaine zetten zodat de emotioneel onstabiele personen nog verwijdert kunnen worden.

Ik wist dat ik op jou kon rekenen  ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2009, 22:07:14 »
Ik herken dat kopje Heimwee wel hoor. Ik zou namelijk precies zo zijn als Esther. Misschien nog wel erger dat ik na 1 nacht al naar huis zou willen  ::jaja::
Daarom geef ik me overigens, met nog een aantal redenen, ook niet op :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2009, 22:10:40 »
En bedankt he Technicolor voor de "geweldige" vertaling...

Een van de dames spreekt over de grote aantallen verassingen op het eiland.
Ik zeg hier thuis nog: Zo raken we snel van een hoop vrouwen af dan.

Aan het eind werd er trouwens weer wel over een verRassing gesproken.

(sorry, ik ben een taalpurist en van iemand die dingen vertaalt of ondertitelt, verwacht ik toch écht niet zulke stomme dingen)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2009, 22:13:20 »
@cynneke: ik kneep mijn tenen ook bij elkaar. viel me meteen op.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 24-09-2009, 22:15:05 »
@cynneke: ik kneep mijn tenen ook bij elkaar. viel me meteen op.

Ja, is bij mij ook altijd zo. In boeken e.d. erger ik me er ook aan. Dan zou ik het liefste met een rode pen aan de gang gaan :)
Maar op tv werkt dat niet zo he :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 24-09-2009, 22:15:44 »
Ik wist dat ik op jou kon rekenen  ;D

:P

De Survivor crew stelt over het algemeen gewoon wat hogere eisen aan de deelnemers!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 24-09-2009, 22:16:38 »
:P

De Survivor crew stelt over het algemeen gewoon wat hogere eisen aan de deelnemers!

Morgen is het weer zover  ::bravo::

Oh, terug naar ER  :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 24-09-2009, 22:18:02 »
Jaaa ik weet het. Maar toch.. ik ben het eens met wat Simone zei: "Dit maak je nooit meer mee, als ik straks naar huis ga heb ik dat alles toch weer" (wat ze heeft achtergelaten).

Ja, dat vond ik ook een goede opmerking van haar. :)
Ik kan me bij best veel redenen om op te geven iets voorstellen (ziekte, complete uitputting, extreme honger)... maar heimwee?! Nee, zeker niet na een weekje. En Esther schijnt het dus al na twee of drie dagen gehad te hebben, zoals Rita (dacht ik?) opmerkte.
En als je je dan nog heel eenzaam voelt omdat je compleet buiten de groep valt (Carine). Maar Esther had het ogenschijnlijk gezellig. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 24-09-2009, 22:19:16 »
jammer van doreen haar gezondheid.. wat had ze nu eigenlijk?

geweldig dat carine niet weg is.. leverd wel tv op.. Wat een figuur.. onuitstaanbaar gewoon..
maar dat zei ze nu zelf ook..

ik hoop dat de mannen in een kamp blijven.. anders word er vast snel op hun gestemd..
of op carine..

als ze er uit willen gaat dat dus niet zomaar.. volgens mmij wouden ze dat jaar met frans en nelleke toen frans op dat eiland met afvallers zat
.. dat ook niet hebben dat hij wegging.. en toen is hij eten gaan stelen of met dat parang ding gaan zwaaien.. toen mocht die er wel uit.

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 24-09-2009, 22:20:28 »
Waarom probeerden ze bij de proef niet eens individueel de overkant te halen?
Dit zag er niet echt handig uit. Misschien hadden Esmeralda en Jill rennend gewoon die balk over kunnen komen.
misschien moesten ze er zo over?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 24-09-2009, 22:23:02 »
Ik vind het ook nog steeds verbijsterend dat personen die na grofweg twee weken last krijgen van heimwee überhaupt geselecteerd worden.

Volgens mij is het bijna onmogelijk om na twee weken geen heimwee te krijgen.
Maar dat de vrouwen daarom willen opgeven is, zoals je zei, erg jammer. Mentaal lijken ze niet zo sterk te zijn. Maar ja, liever dat de minder-in-het-oog-springende kandidaten nu gaan dan dat ze de rest van de expeditie blijven plakken en zagen. :-[
Nog even niks.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 24-09-2009, 22:23:25 »

als ze er uit willen gaat dat dus niet zomaar.. volgens mmij wouden ze dat jaar met frans en nelleke toen frans op dat eiland met afvallers zat
.. dat ook niet hebben dat hij wegging.. en toen is hij eten gaan stelen of met dat parang ding gaan zwaaien.. toen mocht die er wel uit.



Dat klopt, ik mocht onder geen voorwaarde weg van Gual, behalve toen ik een "illegaal vorkje" wegprikte uit de voorraad van de Crew  ::schaam::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 24-09-2009, 22:25:21 »
Dat klopt, ik mocht onder geen voorwaarde weg van Gual, behalve toen ik een "illegaal vorkje" wegprikte uit de voorraad van de Crew  ::schaam::
had ik ergens op het forum gelezen:)
robinson is weer geweldig dit jaar