Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 39285 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 25-09-2009, 12:45:51 »
Ik kan me wel voorstellen dat de programmamakers hier ook van balen. er zal voor elke dag en/of actie een draaiboek zijn. Nu willen er opeens drie weg terwijl er net een ziek is vertrokken. zo komen de opnames ook in t gedrang. Alleen zij weten wat er nog komen gaat. En t zal me ook niks verbazen als straks Marina nog moet vechten voor die finaleplaats. Volgens mij zit er een addertje onder.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 25-09-2009, 12:54:58 »
Ik kan me wel voorstellen dat de programmamakers hier ook van balen. er zal voor elke dag en/of actie een draaiboek zijn. Nu willen er opeens drie weg terwijl er net een ziek is vertrokken. zo komen de opnames ook in t gedrang. Alleen zij weten wat er nog komen gaat. En t zal me ook niks verbazen als straks Marina nog moet vechten voor die finaleplaats. Volgens mij zit er een addertje onder.

Ja, mee eens. Tot nu toe is het echt qua deelnemers wel bagger. De eerste weg gestemde wilde zelf graag weg, daarna is er eentje ziek geworden maar die wilde ook heel graag weg (natuurlijk had dat met elkaar te maken, lichaam en geest beinvloeden elkaar in sterke mate) en nu zijn er nog drie die heel graag willen, dus in feite hoeft er drie afleveringen lang nog geen spel gespeeld te worden omdat mensen die willen bloijven totaal niet bang te hoeven zijn voor hun positie.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 25-09-2009, 12:56:07 »
Ik kan me wel voorstellen dat de programmamakers hier ook van balen. er zal voor elke dag en/of actie een draaiboek zijn. Nu willen er opeens drie weg terwijl er net een ziek is vertrokken. zo komen de opnames ook in t gedrang. Alleen zij weten wat er nog komen gaat. En t zal me ook niks verbazen als straks Marina nog moet vechten voor die finaleplaats. Volgens mij zit er een addertje onder.

Een programma als dit heeft in de meeste gevallen een apart draaiboek met aanpassingen in geval van noodgevallen als deze.  

Vorig jaar Was HiuKwan ook finaliste en heeft zich ook nog moeten meten in 2 proeven... dus ik geloof ook niet dat ze direct in het stoeltje zit om voorkeurstemmen te ontvangen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 25-09-2009, 13:03:16 »
dus in feite hoeft er drie afleveringen lang nog geen spel gespeeld te worden omdat mensen die willen bloijven totaal niet bang te hoeven zijn voor hun positie.

Ja maar de programmamakers houden ook rekening met de kijkers en als er 3 afleveringen niets zou gebeuren wat echt t spel aangaat zouden de kijkcijfers (waar t uiteindelijk om draait) drastisch dalen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 25-09-2009, 13:23:52 »
dus in feite hoeft er drie afleveringen lang nog geen spel gespeeld te worden omdat mensen die willen bloijven totaal niet bang te hoeven zijn voor hun positie.

Er kan voor andere zaken gespeeld worden.:  Extra voedsel, materiaal, een rooftocht bij het andere kamp, een snorkelsetje,....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 25-09-2009, 13:48:59 »
Alle 3 eruit en erna nog een stemming want ze hebben tenslotte een proef verloren  >:D


Precies, want nu heeft het verliezen van de proef nog geen enkele consequentie voor kamp Zuid. Ook als ze hadden gewonnen, zouden deze drie hebben willen opgeven.

Ja, mee eens. Tot nu toe is het echt qua deelnemers wel bagger. De eerste weg gestemde wilde zelf graag weg, daarna is er eentje ziek geworden maar die wilde ook heel graag weg (natuurlijk had dat met elkaar te maken, lichaam en geest beinvloeden elkaar in sterke mate) en nu zijn er nog drie die heel graag willen, dus in feite hoeft er drie afleveringen lang nog geen spel gespeeld te worden omdat mensen die willen bloijven totaal niet bang te hoeven zijn voor hun positie.

Bea (wie?!) zal wel balen als ze dit ziet. Die moest zwaar tegen haar zin eruit.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 25-09-2009, 13:51:24 »
Bea (wie?!) zal wel balen als ze dit ziet. Die moest zwaar tegen haar zin eruit.

Ja, die wilde heel graag blijven en ziet nu allemaal van die jankerds die naar huis willen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 25-09-2009, 14:52:56 »
De opmerking van Kurt was een rake. Dat zij geen kans hebben gehad op die finaleplaats is ook niet meer dan terecht. Als je een spel speelt, geef dan iedereen eerlijke kansen.

Maar de mannen hebben - naar het lijkt - meer te eten gehad en waren daarom bij deze proef weer in het voordeel.
Nog even niks.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 25-09-2009, 16:09:43 »
Helaas, je zit ernaast. Het is namelijk wel "voor hetzelfde geld". No worries, kan gebeuren :-)


Oja, je hebt gelijk.  ::jaja::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 25-09-2009, 17:21:18 »
Ik vind er tot nu toe niet echt veel aan. Vorige proef was wel gaaf, maar die van gisteren vond ik weer wat minder. Maar kwam natuurlijk ook doordat het niet echt spannend was. De vrouwen moesten 6 deelnemers voor de proef kiezen...nou nou, je zou toch zeggen dat je staat te springen om een proef mee te doen, maar er waren met pijn en moeite 6 vrijwillifers....  :-\\
Ik vind het ook jammer dat zoveel dames er vrijwillig uit willen, maakt het er niet echt spannender op.
Ik hoop dat Igor er lang in blijft...vind hem op zich wel een robinson, al ligt hij niet goed in de groep. Hij vind het volgens mij allemaal prachtig, die natuur en het zoeken naar bruikbaar eten.  ::ok::
Hopelijk volgende week wat meer actie, jammer dat we al hebben gezien dat Carine erin blijft.

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 25-09-2009, 17:32:24 »
Ik vind er tot nu toe niet echt veel aan. Vorige proef was wel gaaf, maar die van gisteren vond ik weer wat minder. Maar kwam natuurlijk ook doordat het niet echt spannend was. De vrouwen moesten 6 deelnemers voor de proef kiezen...nou nou, je zou toch zeggen dat je staat te springen om een proef mee te doen, maar er waren met pijn en moeite 6 vrijwillifers....  :-\\

Maar ik vond ook dat je bij de puzzel niet goed kon zien of ze het nou goed deden, hoewel dat helemaal geen gevolgen had...... de proef viel eigenlijk letterlijk en figuurlijk in het water doordat de 2 dames de balk niet overkwamen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 25-09-2009, 20:14:36 »
heel irritant, heb de aflevering gemist,
maar wil hem nu dus kijken, maar het filmpje van uitzendinggemist doet het niet op mijn computer
heeft het altijd gedaan en nu opeens niet meer :(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 25-09-2009, 23:12:05 »


zondag 16.25 word het herhaald  ::jaja::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 26-09-2009, 09:25:15 »
Maar de mannen hebben - naar het lijkt - meer te eten gehad en waren daarom bij deze proef weer in het voordeel.

En aan de beelden van de eerste 4 uitzendingen te zien ook iets meer inspanningen verricht als de dames, die hebben tot nu toe alleen vermoeide kaken op gelopen.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 26-09-2009, 11:35:34 »
(...) die hebben tot nu toe alleen vermoeide kaken op gelopen. 

::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 26-09-2009, 20:53:57 »
Trouwens, de vrouwen die weg willen krijgen van de presentator te horen dat ze niet weg mogen, maar als je weg wil maar je mg niet zijn er genoeg manieren te vinden dat je toch heel snel weg kan. Vraag dat maar aan onze eigen Frans.  ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 27-09-2009, 00:23:53 »
Ja moeilijk is het niet om weg te gaan, ze kunnen nooit het risico nemen je in het spel te houden als je zegt dat je ondraaglijke buikpijn of zo hebt. ::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 27-09-2009, 00:41:16 »
De vrouwen moesten 6 deelnemers voor de proef kiezen...nou nou, je zou toch zeggen dat je staat te springen om een proef mee te doen, maar er waren met pijn en moeite 6 vrijwillifers....  :-\\

Dat heeft volgens mij alles te maken met het zogenaamde bystander effect. Hoe meer mensen, hoe minder zich verantwoordelijk voelen voor wat er moet gebeuren.

Stel dat er iemand op straat een hartaanval krijgt en er staat al snel een hele groep omheen, is de kans heel klein dat één van de mensen in de groep de persoon in kwestie gaat helpen. Als er echter maar één 'omstander' is, is de kans heel groot dat deze wel direct ingrijpt. In een grote groep denkt men al snel: iemand anders doet het wel, dus ik hoef het niet te doen.

Jaja, ik heb enkele psychologie vakken gevolgd ;)

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 27-09-2009, 08:16:07 »
Dat heeft volgens mij alles te maken met het zogenaamde bystander effect. Hoe meer mensen, hoe minder zich verantwoordelijk voelen voor wat er moet gebeuren.

Stel dat er iemand op straat een hartaanval krijgt en er staat al snel een hele groep omheen, is de kans heel klein dat één van de mensen in de groep de persoon in kwestie gaat helpen. Als er echter maar één 'omstander' is, is de kans heel groot dat deze wel direct ingrijpt. In een grote groep denkt men al snel: iemand anders doet het wel, dus ik hoef het niet te doen.

Jaja, ik heb enkele psychologie vakken gevolgd ;)

Plus als je het niet goed doet.... kan je er uitgestemd worden, want dan ben je opeens niet sterk...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 27-09-2009, 22:50:47 »
Helaas, je zit ernaast. Het is namelijk wel "voor hetzelfde geld". No worries, kan gebeuren :-)

Kan inderdaad gebeuren, maar met Google gewoon tot je beschikking maak je je door dit te posten toch een beetje belachelijk in mijn ogen.

En verder, wat die heimwee betreft: hou toch op, je bent elf dagen van huis. Waar hebben we het over? Ik vind het eigenlijk vrij zwak, ook al begrijp ik dat ik er niks  van te vinden heb. Trouwens, op zich niks mis mee, maar doe dan niet mee! Met een beetje zelfkennis moet je toch kunnen inschatten hoe je op het gebied van heimwee in elkaar zit. Maar dat is mijn mening maar.