Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58179 keer)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2010, 01:39:30 »
Dennis slimme zet met dat eten van je, maar dit zal je niet verder helpen, Regina heeft nog een appeltje met je te schillen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #61 Gepost op: 1-10-2010, 12:55:32 »
Denk je echt dat regina dat in haar achterhoofd zal laten meetellen? Hooguit als het om een plaats in de finale gaat, of als het om haar eigen hachie gaat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #62 Gepost op: 1-10-2010, 21:57:55 »
Denk je echt dat regina dat in haar achterhoofd zal laten meetellen? Hooguit als het om een plaats in de finale gaat, of als het om haar eigen hachie gaat...
Ik denk dat Dennis die rare nasmaak bij Regina met dat eten wel heeft laten wegspoelen ;)

By the way: Dennis zit straks in de MaDiWoDoVrijdagshow op Ned. 3
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #63 Gepost op: 1-10-2010, 22:19:08 »
Ik denk dat Regina het liefst met Dennis in de finale staat om dan alsnog te winnen. Gezellig samen naar het einde  ::hug:: en dan revanche  >:D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #64 Gepost op: 1-10-2010, 22:22:00 »
Geweldig, Dennis in de madiwodoVrijdagshow!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #65 Gepost op: 1-10-2010, 23:59:51 »
Ik denk dat Regina het liefst met Dennis in de finale staat om dan alsnog te winnen. Gezellig samen naar het einde  ::hug:: en dan revanche  >:D
mee eens, nu zijn ze juist eerst vrienden en helpen zo elkaar naar de finale.
Om dan echt een strijd aan te gaan zonder stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #66 Gepost op: 7-10-2010, 21:57:43 »
Wat een kinderachtige reactie ::niet-ok:: Valt hij toch even flink door de mand... Had ik niet van hem verwacht.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #67 Gepost op: 7-10-2010, 22:00:06 »
Heh och.. volgens mij deed hij dit soort dingen in widm ook alleen werd het in een ander daglicht geplaatst..  ::)

Rekende zichzelf en populair vriendje al half in de finale .. en dan hebben die dames het lef om een eigen mening te hebben ...  :o Dat kan gewoon natuurlijk echt niet ...  ::)  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #68 Gepost op: 7-10-2010, 22:07:50 »
Wat een kinderachtige reactie ::niet-ok:: Valt hij toch even flink door de mand... Had ik niet van hem verwacht.

Het kwam allemaal nogal arrogant op mij over, hij leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen hem de samensmelting wel even zou gunnen. Zou er soms een of andere afspraak tussen Regina/Saar enerzijds en John/Dennis anderzijds gemaakt zijn waar wij geen weet van hebben? Als dat het geval is kan ik me namelijk wel voorstellen dat Dennis min of meer verwachtte dat Saar en Regina zijn kant zouden kiezen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #69 Gepost op: 7-10-2010, 22:14:13 »
Het kwam allemaal nogal arrogant op mij over, hij leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen hem de samensmelting wel even zou gunnen. Zou er soms een of andere afspraak tussen Regina/Saar enerzijds en John/Dennis anderzijds gemaakt zijn waar wij geen weet van hebben? Als dat het geval is kan ik me namelijk wel voorstellen dat Dennis min of meer verwachtte dat Saar en Regina zijn kant zouden kiezen.
Daar kwam het wel een beetje op neer, in mijn ogen.
Het leek alsof hun met zn vieren speelde maar dat dat nu niet meer het geval lijkt te zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #70 Gepost op: 7-10-2010, 22:15:10 »
Het kwam allemaal nogal arrogant op mij over, hij leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen hem de samensmelting wel even zou gunnen. Zou er soms een of andere afspraak tussen Regina/Saar enerzijds en John/Dennis anderzijds gemaakt zijn waar wij geen weet van hebben? Als dat het geval is kan ik me namelijk wel voorstellen dat Dennis min of meer verwachtte dat Saar en Regina zijn kant zouden kiezen.
Zou kunnen natuurlijk..
Maar lijkt me gezien zijn begronding ervoor eerder ermee te maken hebben dat hij min of meer aannam dat zijn pretpakket een populariteitspunt in de ER Poll zou opleveren die hij hier wilde verzilveren..  ;D

En dan is er natuurlijk de 'Dutch stick together' en 'dit is geen liefdadigheid dit is een spel, je moet overleven' gedachte..  ::)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #71 Gepost op: 7-10-2010, 22:24:14 »
Het kwam allemaal nogal arrogant op mij over, hij leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden dat iedereen hem de samensmelting wel even zou gunnen. Zou er soms een of andere afspraak tussen Regina/Saar enerzijds en John/Dennis anderzijds gemaakt zijn waar wij geen weet van hebben? Als dat het geval is kan ik me namelijk wel voorstellen dat Dennis min of meer verwachtte dat Saar en Regina zijn kant zouden kiezen.
Ja, dat zou kunnen. Maar zelfs als deze afspraak er is, zie ik nog geen enkele reden waarom je niet voor Jackson zou mogen kiezen. Als de dames een negatieve stem hadden uitgebracht op Dennis, dan had ik zijn teleurstelling kunnen begrijpen.

Jackson is een sympathieke gozer. Als je het jezelf meer gunt dan een ander, getuigt dat van een flinke dosis arrogantie en egoïsme. Het had Dennis gesierd als hij had gezegd: "Leuk voor jou Jackson. Nu ga ik m'n best doen om erbij te komen in de volgende proef."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #72 Gepost op: 7-10-2010, 22:56:04 »
Tja blijkbaar moesten de meiden wel op hem stemmen, omdat ze zijn vriendinnetjes waren, maar ik heb hem zelf ook de namen Regina en/of Saar niet horen noemen. Dus blijkbaar hoeft dat alleen maar Dennis kant op te werken. Nee, deze actie viel me ook tegen van Dennis.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #73 Gepost op: 8-10-2010, 09:01:39 »
Tja blijkbaar moesten de meiden wel op hem stemmen, omdat ze zijn vriendinnetjes waren, maar ik heb hem zelf ook de namen Regina en/of Saar niet horen noemen. Dus blijkbaar hoeft dat alleen maar Dennis kant op te werken. Nee, deze actie viel me ook tegen van Dennis.
Helemaal mee eens!Ik begrijp totaal niet waar Dennis het vandaan haalt dat het vanzelfsprekend was dat Saar en Regina hem het zouden gunnen. Kennelijk vindt hij dat hij het meest heeft moeten afzien. En ok, alleen op een eiland is niet gezellig,(overigens wel met een cameraploeg), maar qua eiland en eten had hij het riant  ::jaja::
Ik vind hem normaal een leuke gozer, maar deze reactie sloeg helemaal nergens op.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #74 Gepost op: 8-10-2010, 10:54:40 »
Het was nogal een negatieve aflevering voor Dennis. Hij was niet zo gezellig als gewoonlijk.
Nogal teleurgesteld in de trui die Regina meebracht, helemaal verbijsterd dat hij niet gekozen wordt door Regina en Saar, en dan ook nog een negatieve vooruitblik in de preview van volgende week.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #75 Gepost op: 8-10-2010, 13:22:27 »
Wat ik me eigenlijk afvroeg: is Dennis wel zo waardevol als hijzelf schijnt te denken. Werkt hij harder dan de anderen of komt hij met creatievere ideeen?  Volgens mij niet en werkt hij net zo hard als John, Regina, Saar, Sugar en Antony. Als hij nou nog die varaan gevangen had.......
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #76 Gepost op: 8-10-2010, 13:24:25 »
Beginnen we nu eindelijk de ware Dennis te zien? En is dat "grappige" gedoe eens afgelopen?



Ik hoop het...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #77 Gepost op: 8-10-2010, 13:44:25 »
Als John er uitvliegt is Dennis helemaal niet meer zo zeker van zijn plek, ook niet bij een samensmelting. Hij denkt door mister nice guy te spelen (net als in de mol) dat hij wel goede vriendjes met iedereen is en dus iedereen in de tas heeft. Maar ik denk dat Anthony dit spel veel slimmer speelt en dat Dennis de Nederlandse dames helemaal niet zo in de pocket heeft als hij denkt te hebben. Regina heeft Dennis wel door zo heb ik mijn vermoedens, althans ze speelt het spel anders (oa. keuze Sugar samensmelting en trui als persoonlijk object meenemen), en Saar volgt Regina hierin. En de anderen hebben vast ook wel door dat John en Dennis 1 zijn en elkaar steunen, gezien het elkaar de samensmelting gunnen vergelijkbaar was als 2 natte winden in een te kleine onderbroek. Beetje to obvious...

« Laatst bewerkt op: 8-10-2010, 13:55:18 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2010, 16:07:15 »
Beginnen we nu eindelijk de ware Dennis te zien? En is dat "grappige" gedoe eens afgelopen?



Ik hoop het...
Vind ik best jammer.
Had hem liever grappig gehouden.
Negatief ingestelde mensen hebben we er al genoeg van gezien.
Zeuren kan iedereen.
Doe mij maar de grappige Dennis!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #79 Gepost op: 8-10-2010, 17:23:01 »
Hij was deze aflevering inderdaad nogal zeurderig... Wat mij echt van hem tegenviel was dat er maar net een felicitatie afkon voor Sugar...
Ich bin ein Bärliner!