Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58191 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2010, 09:46:44 »
Ben ik hier de enige die zich afvraagt wat nu exact het nut was van Dennis alleen in een hutje voor slechts 2 van de eerste 3 afleveringen???

Ja, dat vroegen wij ons ook al af. Wat was nu DE reden dat hij als enige nog even niet meedeed aan de eigenlijke expeditie? Eten zat dus echt moeilijk heeft hij het niet gehad.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2010, 10:43:22 »
Waarschijnlijk omdat hij in beide landen bekend is?
Nog even niks.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2010, 18:44:59 »
Ja, dat vroegen wij ons ook al af. Wat was nu DE reden dat hij als enige nog even niet meedeed aan de eigenlijke expeditie? Eten zat dus echt moeilijk heeft hij het niet gehad.
zoals eerder gemeld ;)  denk ik ook dat de productie hoopte op spanning tussen de FedEx doos wel of niet openen. Het vissen ging hem ook belachelijk goed af, dus dat was misschien ook wel een tegenvaller en daarbij is het wel een entertainer dus het leverde hier en daar wel leuke beelden op. Zullen ze het volgend jaar weer doen.... nee denk ik niet, experiment mislukt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2010, 20:32:30 »
zoals eerder gemeld ;)  denk ik ook dat de productie hoopte op spanning tussen de FedEx doos wel of niet openen. Het vissen ging hem ook belachelijk goed af, dus dat was misschien ook wel een tegenvaller en daarbij is het wel een entertainer dus het leverde hier en daar wel leuke beelden op. Zullen ze het volgend jaar weer doen.... nee denk ik niet, experiment mislukt.
Net zoals het experiment van vorig jaar met het 1ste finalist bij eerste proef.
Dat is ook hard gefaalt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #44 Gepost op: 21-09-2010, 15:29:33 »
Heb ik dit ergens gemist of was Dennis er van bij het begin van op de hoogte dat wat in zijn FedEx pakketje zat, mee zou gaan als hij van het eiland af mocht?

Want daar had hij het namelijk wel de hele tijd over, om dat te gebruiken als troef...

Vraag me trouwens ook af hoe dat was gegaan als ie het pakje niet had opengemaakt.
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #45 Gepost op: 21-09-2010, 15:47:26 »
Heb ik dit ergens gemist of was Dennis er van bij het begin van op de hoogte dat wat in zijn FedEx pakketje zat, mee zou gaan als hij van het eiland af mocht?

Want daar had hij het namelijk wel de hele tijd over, om dat te gebruiken als troef...

Vraag me trouwens ook af hoe dat was gegaan als ie het pakje niet had opengemaakt.
ehm ja waarom niet?
Het is zijn eten, en een stuk kaas achter laten op een eiland, zou ik niet doen.
Lijkt mij alleen maar logisch dat hij het mee mag nemen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #46 Gepost op: 21-09-2010, 16:17:45 »
Vraag me trouwens ook af hoe dat was gegaan als ie het pakje niet had opengemaakt.
Als hij het pakje niet had geopend zou hij een vrijstellingsmunt hebben verdiend!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #47 Gepost op: 21-09-2010, 16:22:03 »
ehm ja waarom niet?
Het is zijn eten, en een stuk kaas achter laten op een eiland, zou ik niet doen.
Lijkt mij alleen maar logisch dat hij het mee mag nemen.

Ja, OK. Maar hij wist dus vanaf het begin dat hij het mee mocht nemen, toch?
Ik kon me alleen niet herinneren dat dat op een bepaald punt ook met zoveel woorden gezegd is geweest.
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #48 Gepost op: 21-09-2010, 16:28:29 »
Als hij het pakje niet had geopend zou hij een vrijstellingsmunt hebben verdiend!

Ja, inderdaad. Maar wat was er dan met het pakje gebeurd? Kwam iemand dat halen of zou hij het ongeopende pakje eventueel kunnen meenemen naar de anderen? Misschien had men daar verder nog wat mee gekund, in de zin van nieuwkomer-met-immuniteit-en-mysterieus-pakketje of iets dergelijks.

Stom, ik weet het, maar ik vroeg het me gewoon af...  ;D
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #49 Gepost op: 21-09-2010, 18:00:46 »
Ja, inderdaad. Maar wat was er dan met het pakje gebeurd? Kwam iemand dat halen of zou hij het ongeopende pakje eventueel kunnen meenemen naar de anderen? Misschien had men daar verder nog wat mee gekund, in de zin van nieuwkomer-met-immuniteit-en-mysterieus-pakketje of iets dergelijks.

Stom, ik weet het, maar ik vroeg het me gewoon af...  ;D
Ik denk dat het pakje gewoon weg, uit het spel gehaald zou worden.
Ik denk dat het logisch is dat je een prijs houd.
Als je een vrijstelling of een pakketje met voedsel kan kiezen.
Die vrijstelling was ter beschikking wanneer hij zich bij de anderen zou voegen.
Het voedsel moet dan dezelfde functies hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #50 Gepost op: 22-09-2010, 10:21:20 »
Als ik Dennis was zou ik alles mooi zelf opeten voordat ik naar de samensmelting ging. Binnen is binnen, en je kunt weer een paar dagen vooruit. Maar daarover niks zeggen tegen de rest natuurlijk, daar tegen zeggen dat je zo hebt afgezien alleen en dat er niks te vreten was. Als je samen op een eiland zit, ja dan moet je delen maar als je alleen bent is het van jou.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #51 Gepost op: 22-09-2010, 13:32:03 »
Als ik Dennis was zou ik alles mooi zelf opeten voordat ik naar de samensmelting ging.
Denk ik ook. Door met voedsel aankomen, heb je even wat goodwill, maar ik denk niet dat dat mensen zal weerhouden je eruit te stemmen. Je hebt het zo makkelijk gehad met je voedsel op dat eiland, toedeledokie.
Misschien moet je aankomen met een verhaal dat je het heel zwaar hebt gehad met de eenzaamheid, dan vinden ze het wellicht zielig je meteen naar huis te stemmen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #52 Gepost op: 22-09-2010, 16:54:59 »
met het risico dat Eddy het ter sprake brengt....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #53 Gepost op: 22-09-2010, 17:16:49 »
met het risico dat Eddy het ter sprake brengt....
dat zou ik niet best vinden, dan mengt hij zich in het spel.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #54 Gepost op: 22-09-2010, 20:35:39 »
Ik zou misschien alles opeten behalve de kaas of de winegums (een van de twee). (zéker de cola opdrinken, want dat ene blikje met iedereen delen is het gedoe absoluut niet waard)

En over die kaas zou ik dan het volgende zeggen:
"Ik kon kiezen tussen immuniteit voor mezelf en deze kaas voor de hele groep. Ik heb toen voor de kaas gekozen."


Ik weet het, zo klinkt het heel knullig, ;) maar je moet in ieder geval benadrukken dat je de immuniteit hebt opgegeven om de groep die kaas te schenken. Je moet in ieder geval NIET precies zeggen hoe het echt zat (namelijk dat je uit pure nieuwsgierigheid die doos hebt opengemaakt en zo je immuniteit verspild hebt).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #55 Gepost op: 24-09-2010, 08:16:53 »
Dennis.....
van wat ik zie heb gezien, een leuke vent, ik ken hem verder niet...
Humor, enthousiast...

geweldig....
Druk aan het graven, Stukje Dennis die zegt, dat Regina hem wel een rat zou noemen

en vervolgens zeggen, zo graven jullie nu maar even..... En Regina hoor je roepen... vuile rat....

whahahahaha.

Ja, ik mag hem wel...
Mijn eerste indruk was een aandachtvrager, maar hij is wel erg tof....

En hoe hij het eten toonde...
het leek mij over komen dat er uberhaupt maar 5 stroopwafels in de verpakking zaten, whahahaha.

Ja, tot zo ver mag ik hem zeker
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #56 Gepost op: 24-09-2010, 10:34:01 »
Erg slimme tactiek om te zeggen dat hij er niets van gegeten heeft.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #57 Gepost op: 24-09-2010, 10:57:49 »
Je zou haast wel zeggen dat hij door zijn eten-actie voor een paar eilandraden veilig lijkt. Maar ja, dat kan natuurlijk net als het weer daar zo omslaan. ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #58 Gepost op: 24-09-2010, 22:28:37 »
Dennis was weer top. ::tandpastasmiley:: Molloot.

En Regina met haar vuile rat ::rofl::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #59 Gepost op: 28-09-2010, 15:55:39 »
Heeft hij zeker goed gedaan! En hij kreeg er ook alle credits voor. John aanbad hem zowat en ook de anderen lagen aan zijn voeten. Ik zou denk veel wantrouwiger geweest zijn en gedacht hebbend dat er vast 10 stroopwafels in het pak hadden gezeten  ::schaam::.

Nu dat positieve image vast zien te houden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?