Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58233 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2010, 20:00:40 »
Vind ik best jammer.
Had hem liever grappig gehouden.
Negatief ingestelde mensen hebben we er al genoeg van gezien.
Zeuren kan iedereen.
Doe mij maar de grappige Dennis!

Ik bedoelde meer dat ik hoopte dat we de ware Dennis gaan zien...
Dan maar een zeurderige... Vindt hem te ''grappig'' doen..

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #81 Gepost op: 8-10-2010, 20:22:19 »
Zo is hij bij elk programma waar hij in zit, zou hij gewoon echt zo zijn?


Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #82 Gepost op: 8-10-2010, 20:44:22 »
Dat weet ik Bram, maar vindt dat altijd zo ''nep'' overkomen.... bij mij althans.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #83 Gepost op: 8-10-2010, 20:48:27 »
ah oke, ik snap denk ik wel wat je bedoelt.. ik vind hem geinig eigenlijk op zijn gehuil van afgelopen afl na dan, dit viel me ook een beetje tegen.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #84 Gepost op: 9-10-2010, 11:26:19 »
Vrij stuitend dat hij er voetstoots van uitging dat de dames op hem zouden stemmen omdat ze vriendjes zijn. Dat de dames natuurlijk ook op elkáár konden stemmen, leek niet bij hem opgekomen te zijn...

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #85 Gepost op: 9-10-2010, 15:57:14 »
Dennis vond ik echt geweldig in WIDM
Op tv vind ik hem altijd wat ''nep'', maar dat kan ook komen door de programma's die hij presenteert.
Tot nu toe vond ik hem bij ER wel een leuke kandidaat, maar deze week zagen we een andere, minder symphatieke kant van Dennis.


Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #86 Gepost op: 10-10-2010, 11:34:35 »
Ik ben het met jullie eens hoor dat het onsympathiek was maar hij heeft natuurlijk wel een week in z'n eentje op een eiland gezeten, zoveel mogelijk voedsel voor de anderen gespaard (deels voor zichzelf populair maken natuurlijk maar dat doet er niet toe) en hij werd ontvangen als een held. Hij werkt verder ook goed mee dus ik snap wel dat je dan heel graag bij de samensmelting wilt en nogal teleurgesteld bent als je 2 Nederlandse vriendinnen een relatief onbekende Belg kiezen. :)

Neemt niet weg dat het nogal arrogant overkwam maar ik snap het opzich wel. Iedereen wilt er graag bij.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #87 Gepost op: 10-10-2010, 12:29:37 »
Je mag het best jammer vinden, maar er blind van uitgaan dat de meerderheid wel even op jou gaat stemmen is wel heel arrogant.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #88 Gepost op: 10-10-2010, 12:43:18 »
Je mag het best jammer vinden, maar er blind van uitgaan dat de meerderheid wel even op jou gaat stemmen is wel heel arrogant.
mee eens,
En volgens mij heeft Sugar het al veel moeilijker gehad dan Dennis.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #89 Gepost op: 10-10-2010, 13:18:13 »
En volgens mij heeft Sugar het al veel moeilijker gehad dan Dennis.


Nou hij had een complot om zijn eigen positie veilig te stellen.. Alleen dit had ik al als rede genoeg gevonden om hem de samensmelting niet te gunnen (voor de NLse dames)

En tja alleen wij weten dat Dennis het niet zo moeilijk had, dit weten de andere kandidaten niet natuurlijk.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #90 Gepost op: 11-10-2010, 08:57:15 »
Ik denk dat iedereen zo blij was met zijn pretpakket, dat niemand bedacht dat er in dat pak stroopwafels natuurlijk ooit 10 hadden gezeten.
Als ik het allemaal bij elkaar optel, had Dennis het riant: in een week had hij 5 stroopwafels, snoep, 250 gram kaas, rijst, bloem en een overvloed aan vis.
Hij moet bij mij echt niet aankomen met zijn houding alsof hij het meest heeft afgezien, en John ook niet, want Sugar, Anthony, Saar en Regina hebben het veruit het zwaarst gehad op eiland Zuid zonder vis.
iedereen had het leuk gevonden als hem/haar de samensmelting was gegund, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Dennis zelf niet ziet hoe belachelijk het is, dat hij geen moment overweegt om Saar of Regina naar voren te schuiven. Hij vindt om een volstrekt onduidelijke reden dat het of John, maar vooral hem gegund moet worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #91 Gepost op: 11-10-2010, 11:57:33 »
Ik denk dat iedereen zo blij was met zijn pretpakket, dat niemand bedacht dat er in dat pak stroopwafels natuurlijk ooit 10 hadden gezeten.
Als ik het allemaal bij elkaar optel, had Dennis het riant: in een week had hij 5 stroopwafels, snoep, 250 gram kaas, rijst, bloem en een overvloed aan vis.
Hij moet bij mij echt niet aankomen met zijn houding alsof hij het meest heeft afgezien, en John ook niet, want Sugar, Anthony, Saar en Regina hebben het veruit het zwaarst gehad op eiland Zuid zonder vis.
iedereen had het leuk gevonden als hem/haar de samensmelting was gegund, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Dennis zelf niet ziet hoe belachelijk het is, dat hij geen moment overweegt om Saar of Regina naar voren te schuiven. Hij vindt om een volstrekt onduidelijke reden dat het of John, maar vooral hem gegund moet worden.

Amen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #92 Gepost op: 11-10-2010, 17:52:19 »
Ik denk dat iedereen zo blij was met zijn pretpakket, dat niemand bedacht dat er in dat pak stroopwafels natuurlijk ooit 10 hadden gezeten.
Als ik het allemaal bij elkaar optel, had Dennis het riant: in een week had hij 5 stroopwafels, snoep, 250 gram kaas, rijst, bloem en een overvloed aan vis.
Hij moet bij mij echt niet aankomen met zijn houding alsof hij het meest heeft afgezien, en John ook niet, want Sugar, Anthony, Saar en Regina hebben het veruit het zwaarst gehad op eiland Zuid zonder vis.
iedereen had het leuk gevonden als hem/haar de samensmelting was gegund, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Dennis zelf niet ziet hoe belachelijk het is, dat hij geen moment overweegt om Saar of Regina naar voren te schuiven. Hij vindt om een volstrekt onduidelijke reden dat het of John, maar vooral hem gegund moet worden.
Echt helemaal mee eens.
En dat de dames voor Sugar hebben gekozen is dan omdat hij van de vier het heel erg zwaar heeft gehad.
Door zijn grote spiermassa die aftakeld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #93 Gepost op: 11-10-2010, 18:24:23 »
Wat eten betreft heeft hij inderdaad niet het meest afgezien, maar het lijkt me dat hij het wel zwaarder heeft gehad vanuit sociaal oogpunt. Solitair op een eiland zitten lijkt me toch wat zwaarder (ook al lag alles voor hem klaar) dan met een groep.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij daarom naar de samensmelting moet, maar dat onderdeel blijft nu wel erg onderbelicht, vind ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #94 Gepost op: 11-10-2010, 20:11:18 »
Wat eten betreft heeft hij inderdaad niet het meest afgezien, maar het lijkt me dat hij het wel zwaarder heeft gehad vanuit sociaal oogpunt. Solitair op een eiland zitten lijkt me toch wat zwaarder (ook al lag alles voor hem klaar) dan met een groep.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij daarom naar de samensmelting moet, maar dat onderdeel blijft nu wel erg onderbelicht, vind ik.

Zwaar op sociaal vlak vanuit zijn levensstijl...   Hij heeft imo beleefd waar veel aspirant kandidaten (incluis mezelf) en misschien ook wel ex-deelnemers van dromen --> een onbewoond eiland, geen geneuzel, geen eilandraden.... 
Geef Bjorn, Frank, Hans (2007 - de 100) en nog een paar anderen deze opdracht en ze zitten volgens mij de volledige expeditie uit op dat kleine strandje...

Hij heeft bewezen dat hij kan vissen en in een beperkte mate kan rantsoeneren maar enkel met oog om zich later populair te maken.  Maar oa een goede shelter bouwen  ::ohno::,  Indien hij dat pakket niet zou hebben gehad, vraag ik me toch een beetje af of hij het een volle week zou volgehouden hebben 

Ik zou het ook niet erg vinden dat hij de samensmelting niet haalt.  Maxim en Sergio werden bijna virtueel gestenigd door de gegeven immuniteit maar Dennis heeft imo nog meer voordeel gekregen tegenover de 2 leiders...
« Laatst bewerkt op: 11-10-2010, 22:00:52 door reaver »

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #95 Gepost op: 11-10-2010, 22:26:10 »
Nah dat vind ik niet hij heeft helemaal geen kans gehad om zich te binden met de andere kampgenoten dit had er ook toe kunnen leiden dat hij als eerste weggestemd werd. Nu heeft hij het voordeel dat hij Saar en Regina al kende natuurlijk, dat wel.

Ik ben het er wel mee eens dat hij het zeker veel minder zwaar heeft gehad hoor, maar dat weten zijn kampgenoten natuurlijk niet hè ;)

Sergio & Maxim hadden zich kunnen bewijzen door een goede leider te zijn maar dit waren ze beide niet waardoor er bij de andere kampgenoten een soort van gevoel van onmacht heerste waardoor het zo bezwaarlijk werd (volgens mij dan).

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #96 Gepost op: 12-10-2010, 03:16:38 »
Ik denk dat iedereen zo blij was met zijn pretpakket, dat niemand bedacht dat er in dat pak stroopwafels natuurlijk ooit 10 hadden gezeten.
Als ik het allemaal bij elkaar optel, had Dennis het riant: in een week had hij 5 stroopwafels, snoep, 250 gram kaas, rijst, bloem en een overvloed aan vis.

Volgens mij zaten er maar 6 stroopwafels in het pak. Voor de rest sluit ik me bij je aan.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #97 Gepost op: 12-10-2010, 12:36:16 »
Volgens mij zaten er maar 6 stroopwafels in het pak. Voor de rest sluit ik me bij je aan.

Het waren er volgens mij ook 10   ::vergroot::

Als ik het allemaal bij elkaar optel, had Dennis het riant: in een week had hij 5 stroopwafels, snoep, 250 gram kaas, rijst, bloem en een overvloed aan vis.

En niet vergeten een blikje pepsi (wat in België een censuurblokje erover kreeg  ??? )

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #98 Gepost op: 12-10-2010, 13:40:20 »
ach, pepsi is bij RTL hoofdsponsor blijkbaar...
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #99 Gepost op: 12-10-2010, 15:49:52 »
Tja, het wordt inderdaad bij de commerciëlen uitgezonden; was het op de publieke omroep had het nooit zo in beeld gekomen...
Ich bin ein Bärliner!