Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74633 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #100 Gepost op: 14-10-2010, 23:30:17 »
Het is overigens zeker niet zo dat Iwein helemaal niks doet op het eiland. Ik heb hem mee zien helpen met bouwen en het uitzetten van het visnet in deze aflevering.
Maar daar blijft het dan ook wel bij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #101 Gepost op: 14-10-2010, 23:31:35 »
Maar daar blijft het dan ook wel bij.

Iwein komt gewoon langzaam op gang, maar als tie dan strakjes los gaat, berg je dan maar.  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #102 Gepost op: 14-10-2010, 23:34:47 »
Iwein komt gewoon langzaam op gang, maar als tie dan strakjes los gaat, berg je dan maar.  ::tandpastasmiley::
Misschien.....heeel misschien kan hij nog eens een keer van waarde zijn voor zijn team.
mmm twee weken om opgang te komen.XD dan heb je wel problemen denk ik ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #103 Gepost op: 14-10-2010, 23:35:31 »
Iwein komt gewoon langzaam op gang, maar als tie dan strakjes los gaat, berg je dan maar.  ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: Ik zie 't al voor me dat Iwein in de finale ineens een super atleet blijkt te zijn en de laatste proef met gemak wint.  ;D

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #104 Gepost op: 14-10-2010, 23:39:20 »
::rofl:: Ik zie 't al voor me dat Iwein in de finale ineens een super atleet blijkt te zijn en de laatste proef met gemak wint.  ;D

Waarschijnlijk is het Wendy van Dijk die een nieuwe creatie aan het uittesten is, met een beetje smink hier en daar kan er een hoop.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #105 Gepost op: 14-10-2010, 23:39:44 »
::rofl:: Ik zie 't al voor me dat Iwein in de finale ineens een super atleet blijkt te zijn en de laatste proef met gemak wint.  ;D
Hij is opeens zoveeel afgevallen dat er geen spekje meer op zn buik zit en hij voledig slank is.
Hierdoor wint hij met gemak ER.XD
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #106 Gepost op: 14-10-2010, 23:40:22 »
::rofl:: Ik zie 't al voor me dat Iwein in de finale ineens een super atleet blijkt te zijn en de laatste proef met gemak wint.  ;D

Dan had hij beter in Eeuwige Roem gekund. ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #107 Gepost op: 14-10-2010, 23:41:54 »
Waarschijnlijk is het Wendy van Dijk die een nieuwe creatie aan het uittesten is, met een beetje smink hier en daar kan er een hoop.  ::rofl::

 ::rofl::

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #108 Gepost op: 14-10-2010, 23:52:40 »
Saaie aflevering.

Dat de Belgen ineens al hun issues ('de slaapkoppen') opzij zetten omdat 'de Nederlandse meisjes' er maar uit moeten (Martine met Iwein - jaaaa hoor, Nienke ging zeer zeker per ongeluk - UCHE, wees er dan eerlijk over, ik dacht eerst echt dat het een ongeluk was maar nu...). Antony vond ik teleurstellend; je hoort hem de hele tijd alleen maar praten over Nederland versus België, terwijl... zegt het feit dat de NEDERLANDERS een BELG in de samensmelting hebben gestemd NIETS?! Hoe groot is die plank voor zijn kop? Weer vrolijk naar Iwein om complotjes te smeden, alsof we weer in aflevering 1 zitten en toen had ik er ook al de pest in. Gezellig doen in een kamp met veel Nederlanders, maar direct de rug keren zodra er weer Belgen in je buurt zijn. Martine viel ook erg tegen door al dat gekonkel. Iwein is dan tenminste nog eerlijk erover, al vind ik hem gluiperig en bweh.

Hopen dat Sugar zich niet zo laat inpalmen want dan valt hij me ook tegen. Ik heb ook het vermoeden dat o.a. Iwein zometeen zich juist tegen Sebastiaan gaan richten omdat hij zo sterk is. Eerst niet omdat hij de kracht van hun kamp was, maar zodra het zeker is dat ze individueel spelen... Volgens mij is Zsofi de enige van de Belgen die zich niet met nationaliteit bezig houdt, althans, ik heb haar niet zo naar voren zien komen.

Voor mij is het ook gedaan als alle kleurrijke kandidaten eruit gaan op deze manier, want de kandidaten die me nou niets boeien blijven erin. ::ohno:: En dan kijk ik normaal nooit naar nationaliteit.

Dennis en John vielen me overigens ook erg tegen. "Nou, dan ga ik ook." "Oké, gezellig, vanavond aan de bier." Yeah, right...

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #109 Gepost op: 15-10-2010, 00:58:28 »
Leuke aflevering, alleen héél jammer dat de Belgische kandidaten zo samenspannen. Ik vind complotten leuk, maar het moet wel onvoorspelbaar blijven, ik hoop niet dat dit zo blijft tijdens de samensmelting want dan kan ik de winnaar al invullen.

Martine is wel erg sluw.. Volgens mij zat ze al met Iwein & Tatiana in een complot, het kan zijn dat ik het mis heb maar het valt nu wel op zijn plek allemaal. Goede speelster hoor, alleen jammer dat ze zich voor de camera zo 'lief' profileert.


Offline ej@n

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #110 Gepost op: 15-10-2010, 01:43:39 »
Wat een slappe vertoning van Dennis en John. Zijn meisjes hadden niet op hem gestemd toen het ging wie gun je de samensmelting het meest..wat een tunnelvisie...
Gaat het spel even niet zoals de heren willen, dan stappen ze er gewoon uit. Echt een zwakke vertoning. John heeft dit aangegrepen om uit de expeditie te stappen. Hij had acteur moeten worden. De aandacht lag op Dennis met zijn uitgesproken (misplaatste) mening en in die luwte knijpt hij er tussenuit! Vreemd.  Wat was er nou zo oneerlijk aan deze beproeving? Is er iemand die dat kan uitleggen? Wat betreft de strijd tussen belgië-nederland, wie weet wat er tussen de nederlanders allemaal besproken wordt? Een dag duurt 24 uur, een uitzending 1 uur.....
Elke expeditie is anders, deze proef heb ik niet eerder gezien. Het grappigste vind ik wel dat iemand zoals Iwein als zwakkeling werd bestempeld, maar nu gezien wordt als iemand die niet opgeeft....interessant....een doorbijter? Een Robinson? Hij zou het zomaar kunnen winnen....

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #111 Gepost op: 15-10-2010, 01:50:03 »
Frans,

ook ik heb laatst nog de serie 2007 bekeken, en ook ik vind dat je het toch geweldig hebt gedaan. Heb ook een paar keer goed in een deuk gelegen hoe het je verging op Gual met de dames haha.
Vind de situatie van saar,regina,antony,iwein etc etc wel vergelijkbaar met die van Gual uit 2007.

Over de aflevering:

Zeer machtig. Vind het jammer dat Dennis en John er op deze manier uit zijn gevlogen. Ergens kan ik het wel begrijpen van Dennis dat je je niet over woede heen kan zetten als vrienden je zoiets flikken, terwijl hijzelf wel veel voor ze over heeft gehad.
Van John weet ik niet wat ik moet denken, heeft hij opgegeven uit vriendschap om Dennis te steunen in zijn gevoelens, of deed hij het uit gemakzucht..
Wel blijft het nogal een zeer impulsieve aktie van de twee.

Op naar de volgende aflevering, hopelijk wordt die net zo goed.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #112 Gepost op: 15-10-2010, 04:00:10 »
Wat een slappe vertoning van Dennis en John. Zijn meisjes hadden niet op hem gestemd toen het ging wie gun je de samensmelting het meest..wat een tunnelvisie...
Gaat het spel even niet zoals de heren willen, dan stappen ze er gewoon uit. Echt een zwakke vertoning. John heeft dit aangegrepen om uit de expeditie te stappen. Hij had acteur moeten worden. De aandacht lag op Dennis met zijn uitgesproken (misplaatste) mening en in die luwte knijpt hij er tussenuit! Vreemd.  Wat was er nou zo oneerlijk aan deze beproeving? Is er iemand die dat kan uitleggen? Wat betreft de strijd tussen belgië-nederland, wie weet wat er tussen de nederlanders allemaal besproken wordt? Een dag duurt 24 uur, een uitzending 1 uur.....
Elke expeditie is anders, deze proef heb ik niet eerder gezien. Het grappigste vind ik wel dat iemand zoals Iwein als zwakkeling werd bestempeld, maar nu gezien wordt als iemand die niet opgeeft....interessant....een doorbijter? Een Robinson? Hij zou het zomaar kunnen winnen....

Eens  ::jaja::

Al vraag ik me wel af of Iwein werkelijk de winnaar van ER kan worden...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #113 Gepost op: 15-10-2010, 08:03:26 »
als ik Swify goed begrijp mogen we best over de landenstrijd praten. Helemaal geen probleem. Maar accepteert ze geen opmerkingen over "rotbelgen"

Dus je mag nog best zeggen dat je iwein geweldig vindt spelen of juist totaal niet met zijn manier eens bent. Medelijden hebben met Saar en Regina omdat ze opeens in de NED- BEL minderheid zitten .


Precies, jij begrijpt me heel goed ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #114 Gepost op: 15-10-2010, 08:45:20 »
Als de Belgen zo graag samen over willen blijven dan gaan ze hun gang maar. Het zou alleen wel desastreus zijn voor de kijkcijfers hier in Nederland. Ik stel dan ook gelijk maar voor volgend jaar alleen Belgen mee te laten doen. Bijvoorbeeld Walen tegen Vlamingen. Kunnen we eens echt zien wat voor een eensgezind volk onze zuiderburen zijn.  ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #115 Gepost op: 15-10-2010, 09:27:07 »
Als de Belgen zo graag samen over willen blijven dan gaan ze hun gang maar. Het zou alleen wel desastreus zijn voor de kijkcijfers hier in Nederland. Ik stel dan ook gelijk maar voor volgend jaar alleen Belgen mee te laten doen. Bijvoorbeeld Walen tegen Vlamingen. Kunnen we eens echt zien wat voor een eensgezind volk onze zuiderburen zijn.  ::hypocriet::
En dat terwijl de kijkcijfers in nederland veel hoger zijn.
Dan zouden ze beter voor een editie met alleen maar nederlanders kunnen gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Medic

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #116 Gepost op: 15-10-2010, 09:51:18 »
Heerlijk om al deze meningen te lezen. Volgens mij is dit nu precies wat mij al vanaf de allereerste aflevering boeit. De een wordt aangetrokken door het fysieke deel van het spel ( o.a. de proeven), de ander juist door het mentale gedeelte (verveling, groepsprocessen, onverwachte wendingen). In het kader van de onverwachte wendingen was de aflevering van gisteren natuurlijk puur goud. Dennis en John - voor mij zowel fysiek als mentaal sterk geachte deelnemers- die dit element zwaar hebben onderschat.... smullen!

Wat betreft de Nederland- Belgie discussie... In mijn beleving speelt dit overwegend meer voor Vlamingen dan voor Nederlanders. Soms tenenkrommend irritant ( van beide kanten), maar " people I love to hate" maken wel dat ik altijd blijf kijken!

Just my 2 cents!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #117 Gepost op: 15-10-2010, 10:22:47 »
Anthony is een erg nationalistisch denkertje. Ik krijg ook elke sterk het idee dat hij een drijvende kracht, mogelijk zelfs een initiator is, van de vlaamse strategie om de nederlanders eruit te werken is.
En het blijft ergerlijk zoals het elke aflevering bij hem er uit komt. Het zorgt ook voor een verminderd kijkplezier. Zijn mening kennen we nu al, het begint een vervelende herhalingsonderdeel te worden, net zo vervelend als die immuniteitsmunt.
Het maakt hem er ook niet sympathieker door. Als dit doorzet, dan is hij voor mij de meest vervelende deelnemer van deze expeditie.

De aflevering op zich was wel briljant. Dennis en zijn nieuwe liefje John die opstappen als twee verwende kleuters.... Hun redenatie deed me ook denken aan die van John en Carl.


 
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #118 Gepost op: 15-10-2010, 11:37:48 »
Hahah, wat een onzin. Regina en Saar hadden het net zo goed alleen maar over 'de Vlamingen'.

Regina en Saar stemmen dan wel op Sugar om een plek in de samenvoeging te krijgen. Als zij zo pro-Nederland waren zouden ze op Dennis of John hebben gestemd.
Nog even niks.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #119 Gepost op: 15-10-2010, 11:41:46 »
Regina en Saar stemmen dan wel op Sugar om een plek in de samenvoeging te krijgen. Als zij zo pro-Nederland waren zouden ze op Dennis of John hebben gestemd.

Dat klopt.