Auteur Topic: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]  (gelezen 102965 keer)

Offline ZZ*Star*

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #60 Gepost op: 14-10-2012, 14:56:28 »
Denk trouwens dat Chris de slimmere is van de 2 broers, dacht eerst dat Matthias het brein was achter hun complotje maar verdenk nu chris. Hoe hij tess bespeelde was ook erg sluw.
Matthias heeft minder inzicht denk ik, hij zag dat tasje ook niet in het begin.
Matthias is nochtans de betere pokerspeler, dus ik denk dat je verkeerd bent. En ga er maar vanuit dat ze dat complot eerst met 2 besproken hebben tot in de details.

I-love-paars

  • Gast
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #61 Gepost op: 14-10-2012, 15:05:00 »
Matthias is nochtans de betere pokerspeler, dus ik denk dat je verkeerd bent. En ga er maar vanuit dat ze dat complot eerst met 2 besproken hebben tot in de details.

Denk ook dat het van beide kanten komt.
Matthias was degene die in de eerdere aflevering vernoemde om op Lodewijk te stemmen omdat hij 5 munten had. Hij wou dat Lodewijk zijn naam een paar keer hoorde en daardoor dan in de toekomst munten zou inzetten.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #62 Gepost op: 14-10-2012, 16:27:54 »
Ik kan ze gelijk wel uiteen houden.
Matthias heeft een boller gezicht, Christophe een scherper.
Ik vind Christophe ook de "knappere". Matthias ziet er vaak mottiger uit.
Maar ik vind ze eigenlijk allebei niet echt knap.  :P
Ik zal vanaf nu even op de vorm van het gezicht letten  ;D

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #63 Gepost op: 18-10-2012, 21:31:53 »
Die zelfingenomen glimlach de hele tijd op haar gezicht. Bah.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #64 Gepost op: 18-10-2012, 21:32:19 »
Die zelfingenomen glimlach de hele tijd op haar gezicht. Bah.

Ja ze is niet zo fair...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #65 Gepost op: 18-10-2012, 21:39:17 »
Het is trouwens wel duidelijk dat die posters van Zinzi waar ze reclame voor maakt zwaar gefotoshopt zijn. Daarop lijkt ze totaal anders dan hoe ze er in het echt uitziet, zoals we nu zien.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #66 Gepost op: 19-10-2012, 00:29:36 »
Is dat niet gewoon van enkele jaren en kilo's geleden.

Ze speelt het slim, met de broertjes, maar ik hoop dat uiteindelijk blijkt dat ze met het wegstemmen van Lodewijk te snel open kaart hebben gespeeld. Daarvoor zullen hun concurrenten echter wel een tandje bij moeten schakelen!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #67 Gepost op: 19-10-2012, 01:05:59 »
Ze is inderdaad wel flink aangekomen toen ze stopte met hockeyen. :O
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #68 Gepost op: 19-10-2012, 02:10:25 »
Ze is inderdaad wel flink aangekomen toen ze stopte met hockeyen. :O
het viel me deze aflevering ook echt op toen ze door die constructie moest :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #69 Gepost op: 19-10-2012, 07:01:40 »
Matthias is nochtans de betere pokerspeler, dus ik denk dat je verkeerd bent. En ga er maar vanuit dat ze dat complot eerst met 2 besproken hebben tot in de details.

Dat zou best kunnen dat Matthias beter kan pokeren, Chris maakt de plannen hier en dat bleek gisteren maar weer.
Matthias hoor je eigenlijk nooit, Chris gaf ook toe dat hij de complotjes had bedacht. En Tess maar denken dat Fatima de boeman is.
Het is toch duidelijk Chris, die alles bedenkt, Tess manipuleert en haar er de week erna eruit wipt.
Slim ook van hem om haar dat touw op te helpen, puur tactisch en idd was Tess het nog niet vergeten en stemde ze daarom niet op Chris.
Sluwe gozer hoor.
Fatima trouwens ook, en ze is idd wat aangekomen maar ik vind het haar niet slecht staan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #70 Gepost op: 19-10-2012, 10:31:54 »
Ik heb al afspraak bij psy lopen, en hij zei dat het beter is voor me om er voor uit te komen:Ik kan haar al jaren niet uitstaan, en Chantal is vanwege haar opmerking mijn absolute nummer één presentratrice; maar tot mijn grote ergernis vind ik de manier waarop ze speelt super. ::bravo::

Vooral door haar beste ER sinds de VIP's hebben overgenomen imo. (ook Fajah en de broertjes trouwens).
Maar dat ze zo klungelt: oh het is een boog voor rechtshandigen en ik ben linkshandig dus nu kon ik net schieten dus nu zijn er geen punten en nu gaat Tess naar huis. Wat vervelend ::hypocriet::
Ik vind het geweldig.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #71 Gepost op: 19-10-2012, 10:32:21 »
Dat zou best kunnen dat Matthias beter kan pokeren, Chris maakt de plannen hier en dat bleek gisteren maar weer.
Matthias hoor je eigenlijk nooit, Chris gaf ook toe dat hij de complotjes had bedacht. En Tess maar denken dat Fatima de boeman is.
Het is toch duidelijk Chris, die alles bedenkt, Tess manipuleert en haar er de week erna eruit wipt.
Slim ook van hem om haar dat touw op te helpen, puur tactisch en idd was Tess het nog niet vergeten en stemde ze daarom niet op Chris.
Sluwe gozer hoor.
Fatima trouwens ook, en ze is idd wat aangekomen maar ik vind het haar niet slecht staan.

Ligt het aan mij, of vallen alle meisjes voor de charmes van Chris.
Op tv ziet het eruit alsof ze allemaal smelten als boter als Chris weer één of andere theorie uitlegt.
Net of ze stoppen met zelf nadenken.
Ja Chris, Nee Chris, oh ja Chris, harder Chr.....  ::rofl::

Offline ER-Fan100

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Van mij mag Tess winnen! Laat ons de tijger zien!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #72 Gepost op: 19-10-2012, 10:37:01 »
Fatima speelt het echt goed...
Ik vind het jammer dat het ten koste gaat van Lodewijk, en nu weer van Tess, maar het is en blijft een spel, en ze speelt het goed, hoe jammer ik het ook vind dat Tess eruit is... Hopelijk wint ze het duel.
Ik hoop dat Tess gaat winnen!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #73 Gepost op: 19-10-2012, 12:07:12 »
De onverwachte zet om Lodewijk het spel uit te werken vond ik erg goed. Wat er nu gaat gebeuren is allemaal vrij voorspelbaar en dat vind ik niet leuk. Vanaf nu mag het poker trio dus wel worden opgebroken.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #74 Gepost op: 19-10-2012, 12:35:45 »

Vooral door haar beste ER sinds de VIP's hebben overgenomen imo. (ook Fajah en de broertjes trouwens).
Maar dat ze zo klungelt: oh het is een boog voor rechtshandigen en ik ben linkshandig dus nu kon ik net schieten dus nu zijn er geen punten en nu gaat Tess naar huis. Wat vervelend ::hypocriet::
Ik vind het geweldig.

Ja, dat viel ook niet op, haar gestuntel. Vervolgens Christophe's gestuntel was ook zo duidelijk als wat :P
Toen kwam Matthias, en ik dacht: "Dat wordt ook niets." Schiet hij hem vervolgens wel in de roos :P :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #75 Gepost op: 19-10-2012, 12:52:23 »
De onverwachte zet om Lodewijk het spel uit te werken vond ik erg goed. Wat er nu gaat gebeuren is allemaal vrij voorspelbaar en dat vind ik niet leuk. Vanaf nu mag het poker trio dus wel worden opgebroken.
ik snap niet dat ze op het strand niet bezig zijn met manieren om na de samensmelting dat trio te breken. Maar Fajah zal dat wel doen. Ik hoop echt dat Tess naar huis gaat, want Fajah wil het spelen en die zie ik in staat om een tegenpartij tegen de drie op te richten.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #76 Gepost op: 19-10-2012, 16:53:49 »
Ik heb al afspraak bij psy lopen, en hij zei dat het beter is voor me om er voor uit te komen:Ik kan haar al jaren niet uitstaan, en Chantal is vanwege haar opmerking mijn absolute nummer één presentratrice; maar tot mijn grote ergernis vind ik de manier waarop ze speelt super. ::bravo::

Vooral door haar beste ER sinds de VIP's hebben overgenomen imo. (ook Fajah en de broertjes trouwens).
Maar dat ze zo klungelt: oh het is een boog voor rechtshandigen en ik ben linkshandig dus nu kon ik net schieten dus nu zijn er geen punten en nu gaat Tess naar huis. Wat vervelend ::hypocriet::
Ik vind het geweldig.
Lol, met de eerste twee zinnen (die dikgedrukte dus XD) helemaal eens XD Daarna niet meer.. Ik heb nog steeds een enorme hekel aan Fatima XD En ik hou niet zo van backstabben.. En ze is gewoon gemeen volgens mij, want ze lijkt enorm te genieten van d'r gedrag XD Hoop dat ze d'r zo snel mogelijk uitgaat :p

Citaat
Ligt het aan mij, of vallen alle meisjes voor de charmes van Chris.
Op tv ziet het eruit alsof ze allemaal smelten als boter als Chris weer één of andere theorie uitlegt.
Net of ze stoppen met zelf nadenken.
Ja Chris, Nee Chris, oh ja Chris, harder Chr..... 
OMG XD Mijn vader zit gisteravond heel ff mee te kijken en die vroeg zich ook af of d'r niet 't een en ander gebeurt op zo'n eiland.. Als iedereen daar bijna 24/7 in zwemkleren rondloopt XD

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #77 Gepost op: 19-10-2012, 17:20:00 »
Misschien speelt ze het spel goed, maar ze gaat wel erg over lijken. De broertjes gingen ook wel niet voor de zege, maar dat 'gestuntel' bij haar was wel erg zielig.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #78 Gepost op: 19-10-2012, 17:21:46 »
Misschien speelt ze het spel goed, maar ze gaat wel erg over lijken. De broertjes gingen ook wel niet voor de zege, maar dat 'gestuntel' bij haar was wel erg zielig.

Ik heb toch het idee dat ze dat een beetje speelde, anders gezegd, dat ze af hadden gesproken (een complot hadden gesmeedt) dat ze deze proef zouden verliezen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fatima Moreira de Melo [Kandidaat NL ]
« Reactie #79 Gepost op: 19-10-2012, 17:30:43 »
Ik heb toch het idee dat ze dat een beetje speelde, anders gezegd, dat ze af hadden gesproken (een complot hadden gesmeedt) dat ze deze proef zouden verliezen.
Dat bedoelde ik ook... Het was ook afgesproken, maar de manier waarop zij het tot uitvoer bracht had ook anders gekund...
Ich bin ein Bärliner!