Auteur Topic: Geraldine Kemper [Kandidaat]  (gelezen 76823 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 25-10-2013, 01:17:07 »
en ze had een extra stem, dus echt wel een reden om bang te zijn. Zoals ze zelf zei, liever nu allemaal inzetten dan straks net één te weinig ingezet hebben en thuis op de bank te zitten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #101 Gepost op: 25-10-2013, 03:03:13 »
Geraldine heeft wellicht een Pyrrhus-overwinning geboekt: de slag gewonnen, maar de oorlog verloren.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #102 Gepost op: 25-10-2013, 03:13:36 »
Ze heeft tijd gewonnen, maar niet meer dan dat. Ze is nu een easy target en ik denk dat dit haar wel fataal wordt bij de laatste 5/6/7 kandidaten. Ik snap haarvgedachtegang maar zou dze zelf nooit volgen omdat je jezelf wel buitenspel zet zo

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #103 Gepost op: 25-10-2013, 08:40:45 »
Mooi dat Geraldine er nog in zit. Ik vind haar wanhopige blik tijdens de eilandraad supergrappig.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2013, 15:04:37 »
Geraldine heeft wellicht een Pyrrhus-overwinning geboekt: de slag gewonnen, maar de oorlog verloren.

Onzin. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vorig jaar heb je ook kunnen zien hoe snel complotten van samenstelling kunnen wisselen. Daarbij is ze ook fysiek sterk genoeg om nog regelmatig immuniteit te kunnen halen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #105 Gepost op: 25-10-2013, 16:10:34 »
Ik denk ook dat Geraldine nog wel op bescherming kan rekenen van een aantal expeditieleden.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #106 Gepost op: 25-10-2013, 18:01:00 »
Geraldine heeft wellicht een Pyrrhus-overwinning geboekt: de slag gewonnen, maar de oorlog verloren.

Tja, als ze niet al haar extra stemmen had ingezet en het was te weinig geweest en de andere groep had op haar gestemd met dat aantal stemmen had ze eruit gelegen. En waarschijnlijk waren er dan weer mensen hier geweest die hadden gezegd, wat dom dat ze niet al haar stemmen gebruikt heeft.

Ik vond haar redenatie dat ze op haar zouden stemmen wel logisch, met die zwarte stem die ze al had. Ik snapte wel dat ze in ieder geval het risico niet wilde nemen. En zoals ze zelf al zei, liever 1 ronde verder zonder stemmen dan thuis zitten met nog allemaal stemmen in je koker.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #107 Gepost op: 26-10-2013, 16:29:51 »
Zou dan wel voor de vierde keer op een rij de 'blonde vrouw' zijn. 2010 Regina, 2011 Tanja, 2012 Fatima. Zou een blonde vrouw zijn voor goeie overlevingskansen zorgen? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #108 Gepost op: 26-10-2013, 16:46:04 »
ze heeft nu geen extra stemmen meer. Dat maakt haar minder gevaarlijk  ::)
er was eens......

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #109 Gepost op: 26-10-2013, 16:47:54 »
Zou dan wel voor de vierde keer op een rij de 'blonde vrouw' zijn. 2010 Regina, 2011 Tanja, 2012 Fatima. Zou een blonde vrouw zijn voor goeie overlevingskansen zorgen? ::)
Zimra maakt meer kans om te winnen, want zij heeft naast dat ze blond is ook nog een naam dat eindigt op een 'a', net als Regina, Tanja en Fatima. ::jaja::
🜃

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #110 Gepost op: 26-10-2013, 17:02:30 »
Zimra maakt meer kans om te winnen, want zij heeft naast dat ze blond is ook nog een naam dat eindigt op een 'a', net als Regina, Tanja en Fatima. ::jaja::

Als dit WIDM was, dan was je ongetwijfeld de winnaar van de 'Theorie van de Week'.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

I-love-paars

  • Gast
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #111 Gepost op: 26-10-2013, 18:26:30 »
Zimra maakt meer kans om te winnen, want zij heeft naast dat ze blond is ook nog een naam dat eindigt op een 'a', net als Regina, Tanja en Fatima. ::jaja::

Dan heb ik liever Anna-Alicia! ::tandpastasmiley::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #112 Gepost op: 26-10-2013, 19:21:31 »
Dan heb ik liever Anna-Alicia! ::tandpastasmiley::
Maar die is niet blond ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #113 Gepost op: 26-10-2013, 20:46:26 »
even wat grappig bedoelde spoilers verwijderd en hun reacties.
Hou dat aub in het spoiler topic
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #114 Gepost op: 31-10-2013, 22:23:53 »
*gedachten proces*

"Hmm, vorige week heeft Geza me laten huilen door me er vroegtijdig uit te willen werken"

"Hmm, een halve week geleden heeft hij geprobeerd mijn vriendin eruit te knikkeren, hoewel ik dacht dat hij mij zou pakken, waardoor ik al mijn stemmen ingezet heb"

"Hmm, Geza geeft toe dat hij me gekwetst heeft, daarom mag ik nu mee naar winnaarseiland"

"Hmm, die Jan, dat is naar mannetje, wat zorgt die voor een onrust zeg. JAN MOET ERUIT!"

*/ gedachten proces*

WTF ::oink::  Waar zit je met je gedachten meid?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #115 Gepost op: 31-10-2013, 22:31:38 »
heel jammer..  ::ohno::

geeft eens te meer aan hoe sluw Geza is in het bespelen van mensen.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #116 Gepost op: 31-10-2013, 22:32:00 »
Ja Dannyboy daar snap ik dus ook echt helemaal niets van, wat speel je dan het spel dom...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #117 Gepost op: 31-10-2013, 22:41:25 »
*gedachten proces*

"Hmm, vorige week heeft Geza me laten huilen door me er vroegtijdig uit te willen werken"

"Hmm, een halve week geleden heeft hij geprobeerd mijn vriendin eruit te knikkeren, hoewel ik dacht dat hij mij zou pakken, waardoor ik al mijn stemmen ingezet heb"

"Hmm, Geza geeft toe dat hij me gekwetst heeft, daarom mag ik nu mee naar winnaarseiland"

"Hmm, die Jan, dat is naar mannetje, wat zorgt die voor een onrust zeg. JAN MOET ERUIT!"

*/ gedachten proces*

WTF ::oink::  Waar zit je met je gedachten meid?

Precies!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #118 Gepost op: 1-11-2013, 01:06:10 »
Had het inderdaad niet beter kunnen verwoorden

Een Joke-tje ;D
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geraldine Kemper [Kandidaat]
« Reactie #119 Gepost op: 1-11-2013, 10:10:40 »
*gedachten proces*

"Hmm, vorige week heeft Geza me laten huilen door me er vroegtijdig uit te willen werken"

"Hmm, een halve week geleden heeft hij geprobeerd mijn vriendin eruit te knikkeren, hoewel ik dacht dat hij mij zou pakken, waardoor ik al mijn stemmen ingezet heb"

"Hmm, Geza geeft toe dat hij me gekwetst heeft, daarom mag ik nu mee naar winnaarseiland"

"Hmm, die Jan, dat is naar mannetje, wat zorgt die voor een onrust zeg. JAN MOET ERUIT!"

*/ gedachten proces*

WTF ::oink::  Waar zit je met je gedachten meid?

Ja, dit dacht ik ook toen ik de aflevering zag. Hoe kan het toch dat ze Geza gelooft na alles wat hij bij elkaar gekonkeld heeft (ten koste van al haar extra stemmen en bijna ten koste van haar vriendin Anna-Alicia)? Echt bizar! En jammer, want volgens mij heeft ze haar positie hierdoor alleen maar zwakker gemaakt.