Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60964 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #160 Gepost op: 7-10-2013, 13:55:26 »
Gewoon niet serieus op ingaan, is toch verspilde moeite.

Das waar ja...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #161 Gepost op: 11-10-2013, 10:42:46 »
Wat Sanne deed kon eigenlijk echt niet...

Zij krijgt 5 mensen te spreken op het andere eiland. Sef verteld haar vervolgens hoe het gegaan is met die eilandraad. Dit wordt door iedereen beaamt.

Vervolgens zegt Geraldine 1 op 1 dat ze Geza en Sef echt niet meer vertrouwd. Ze vraagt expliciet nog, Jan heeft wel op Veronica gestemd? Verder geen kwaad woord over Jan van wie dan ook.


Vervolgens terug op het eiland: "Jan heeft dit uitgedacht en is de mastermind. Slim hun dit laten doen en dan zelf buiten schot blijven". Terwijl hij de enige is die ze niet gesproken heeft en waar ze nog nooit mee in een kamp gezeten heeft.

Maar dan wel zelf een conflict met Edith veinzen ::ohno::



Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #162 Gepost op: 11-10-2013, 11:28:33 »
Wat Sanne deed kon eigenlijk echt niet...

Zij krijgt 5 mensen te spreken op het andere eiland. Sef verteld haar vervolgens hoe het gegaan is met die eilandraad. Dit wordt door iedereen beaamt.

Vervolgens zegt Geraldine 1 op 1 dat ze Geza en Sef echt niet meer vertrouwd. Ze vraagt expliciet nog, Jan heeft wel op Veronica gestemd? Verder geen kwaad woord over Jan van wie dan ook.


Vervolgens terug op het eiland: "Jan heeft dit uitgedacht en is de mastermind. Slim hun dit laten doen en dan zelf buiten schot blijven". Terwijl hij de enige is die ze niet gesproken heeft en waar ze nog nooit mee in een kamp gezeten heeft.

Maar dan wel zelf een conflict met Edith veinzen ::ohno::



mwah wat is daar zo erg aan? Ze zij ook heel eerlijk van:' Ze zeggen dat jan er buiten stond maar ik geloof dat niet helemaal'. Ze zegt dus heel expliciet dat ze het zelf niet vertrouwd. Het is aan de anderen om te bepalen of dat juist is of niet.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #163 Gepost op: 11-10-2013, 13:17:59 »
mwah wat is daar zo erg aan? Ze zij ook heel eerlijk van:' Ze zeggen dat jan er buiten stond maar ik geloof dat niet helemaal'. Ze zegt dus heel expliciet dat ze het zelf niet vertrouwd. Het is aan de anderen om te bepalen of dat juist is of niet.



Het is geen misdaad. Maar vind het wel lullig omdat zij Jan niet gezien heeft en hem niet echt kent. Dan vind ik het raar dat zij zelf wel haar waardeoordeel klaar heeft.

Zeker omdat ze dit bij Robert Kranenborg wel aangaven als een zwak punt van hem. Hij had een mening over haar zonder haar te kennen en dat kon niet.
Nu zet impliceert ze dat zij het gevoel heeft dat Jan het brein hierachter is. Ze geeft wel duidelijk aan dat zij dit denkt. Maar gezien haar positie, als uitverkorene om naar dat andere eiland te gaan, heeft ze wel een positie waarin ze mensen kan beïnvloeden met die mening.

Maar goed ze komen er nog wel achter hoe Geza en Sef in elkaar zitten. Het zal blijken of dit op tijd of telaat gaat zijn.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #164 Gepost op: 11-10-2013, 13:28:39 »
Het is geen misdaad. Maar vind het wel lullig omdat zij Jan niet gezien heeft en hem niet echt kent. Dan vind ik het raar dat zij zelf wel haar waardeoordeel klaar heeft.

Zeker omdat ze dit bij Robert Kranenborg wel aangaven als een zwak punt van hem. Hij had een mening over haar zonder haar te kennen en dat kon niet.
Nu zet impliceert ze dat zij het gevoel heeft dat Jan het brein hierachter is. Ze geeft wel duidelijk aan dat zij dit denkt. Maar gezien haar positie, als uitverkorene om naar dat andere eiland te gaan, heeft ze wel een positie waarin ze mensen kan beïnvloeden met die mening.

Maar goed ze komen er nog wel achter hoe Geza en Sef in elkaar zitten. Het zal blijken of dit op tijd of telaat gaat zijn.

Maar dat is wat je doet op zo'n eiland, anderen inschatten. En nee dat doe je niet altijd goed. Kees zei ook dat hij Géza en Sef niet vertrouwde. Hij heeft ze ook niet gezien en schat dat ook zo in (wel goed in geschat) maar dat komt op hetzelfde neer.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #165 Gepost op: 11-10-2013, 15:20:01 »
Nou er is wel een verschil in het inschatten dat Robert deed en het inschatten want Sanne deed hoor. Bij Robert ging het echt om persoonlijkheid, hun hele wezen, hoe ze ook in het dagelijks leven zijn. Dat vind ik ook verkeerd als je daar al gelijk een oordeel over hebt zonder iemand maar ook enigszins te kennen.
Maar Sanne schatte gister gewoon in waar Jan mee bezig was in het spel, met complotten etc. en hoe hij het spel speelt, niets over hem persoonlijk. Zoals D*N ook zei: Kees heeft Geza en Sef ook ingeschat, maar die is niet eens van het eiland afgekomen, dus dan is dat nog 'krommer'.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #166 Gepost op: 11-10-2013, 15:43:26 »
Het is geen misdaad. Maar vind het wel lullig omdat zij Jan niet gezien heeft en hem niet echt kent. Dan vind ik het raar dat zij zelf wel haar waardeoordeel klaar heeft.

Zeker omdat ze dit bij Robert Kranenborg wel aangaven als een zwak punt van hem. Hij had een mening over haar zonder haar te kennen en dat kon niet.
Nu zet impliceert ze dat zij het gevoel heeft dat Jan het brein hierachter is. Ze geeft wel duidelijk aan dat zij dit denkt. Maar gezien haar positie, als uitverkorene om naar dat andere eiland te gaan, heeft ze wel een positie waarin ze mensen kan beïnvloeden met die mening.

Maar goed ze komen er nog wel achter hoe Geza en Sef in elkaar zitten. Het zal blijken of dit op tijd of telaat gaat zijn.

Ja dit dus.
Ik vond dat ook gek dat Sanne er zo'n rare draai aan gaf.
Ze kent Jan helemaal niet en suggereert vrolijk dat niet Sef en Geza erachter zitten maar Jan ??? ::)
Heel vreemd vond ik dat.
Hij heeft niet meegestemd met de jongens en toch is hij het meesterbrein?
Zal Sef en Geza niet slecht uitkomen dat Sanne er die draai aan geeft.

Maar het hielp bij mij niet want ik vind Sanne nog steeds geen leuke kandidaat. Ze mekkert teveel en praat echt heel hooghartig. Zal wel niet zo bedoelt zijn maar ik vind haar echt niet leuk overkomen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #167 Gepost op: 11-10-2013, 16:11:53 »
Nou er is wel een verschil in het inschatten dat Robert deed en het inschatten want Sanne deed hoor. Bij Robert ging het echt om persoonlijkheid, hun hele wezen, hoe ze ook in het dagelijks leven zijn. Dat vind ik ook verkeerd als je daar al gelijk een oordeel over hebt zonder iemand maar ook enigszins te kennen.

Ik blijf erbij dat dit een nogal overdreven interpretatie is van de woorden van Robert.

Maar goed, Sanne deed dit niet alleen met Jan: ze had ook meteen haar mening klaar over Paulien. 'Dat kon écht niet, heel laag etc.'. Terwijl: wat weet zij nou helemaal over Paulien en haar motivaties?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #168 Gepost op: 11-10-2013, 16:50:24 »
Ik blijf erbij dat dit een nogal overdreven interpretatie is van de woorden van Robert.

Maar goed, Sanne deed dit niet alleen met Jan: ze had ook meteen haar mening klaar over Paulien. 'Dat kon écht niet, heel laag etc.'. Terwijl: wat weet zij nou helemaal over Paulien en haar motivaties?
Haar mening over Paulien vond ik ook vreemd.
Maar wat ze over Jan zei vind ik niet te vergelijken met de opmerkingen van Robert over haar.
There's no show like a reality show ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #169 Gepost op: 12-10-2013, 11:59:53 »
Ik denk dat Robert wel gelijk had over haar.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #170 Gepost op: 12-10-2013, 13:07:23 »
Nou er is wel een verschil in het inschatten dat Robert deed en het inschatten want Sanne deed hoor. Bij Robert ging het echt om persoonlijkheid, hun hele wezen, hoe ze ook in het dagelijks leven zijn. Dat vind ik ook verkeerd als je daar al gelijk een oordeel over hebt zonder iemand maar ook enigszins te kennen.
Maar Sanne schatte gister gewoon in waar Jan mee bezig was in het spel, met complotten etc. en hoe hij het spel speelt, niets over hem persoonlijk. Zoals D*N ook zei: Kees heeft Geza en Sef ook ingeschat, maar die is niet eens van het eiland afgekomen, dus dan is dat nog 'krommer'.


Ik vond Kees zijn inschatting helemaal niet krommer, want hij heeft eerder een tijd met die twee op een eiland gezeten. Waarschijnlijk vertrouwde hij het toen al niet. En daar had hij dus ook helemaal gelijk in.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #171 Gepost op: 12-10-2013, 13:34:34 »
Ik vond Kees zijn inschatting helemaal niet krommer, want hij heeft eerder een tijd met die twee op een eiland gezeten. Waarschijnlijk vertrouwde hij het toen al niet. En daar had hij dus ook helemaal gelijk in.

Ik vond het ook niet krom hoor. :) Ik gebruikte dat alleen als voorbeeld om te zeggen waarom ik wat Sanne deed heel anders vond dan wat Robert deed.
Maar je hebt natuurlijk gelijk dat Kees met hen op een eiland heeft gezeten.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #172 Gepost op: 17-10-2013, 21:44:12 »
Doei Sanne.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #173 Gepost op: 18-10-2013, 08:25:50 »
Mooi... niets aan verloren!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #174 Gepost op: 18-10-2013, 09:31:52 »
Ik kreeg sterk het gevoel, dat ik hier naar een moderne variant van "Jesus Christ Superstar" zat te kijken.
Kruisiging, theatrale blik met het "Eli, Eli, lema sabachtani?", kruis-aflegging & wederopstand.... Met ondersteunende muziek. Een complete mise-en-scene.....

Wederom een actrice, die op theatrale wijze het strijdtoneel verlaat.

.....En de groep. die haar opving en haar kuste. Hoe vaak zouden ze dit met z'n allen geoefend hebben? In elk geval moet hier een compleet script voor deze theatrale aanstellerij zijn geschreven. Eerst   ::niet-ok:: Veronica en nu Sanne.....  ::rits::, Sanne,  ::rits::
« Laatst bewerkt op: 18-10-2013, 10:23:20 door Brinta »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #175 Gepost op: 18-10-2013, 11:42:39 »
Nou zeg. Wat je hier nu beweert gaat me toch wel te ver.  ::ohno:: Je kunt denken dat Sanne het overdreven heeft, wat ik persoonlijk niet denk, maar dit slaat echt alles.
Sanne viel flauw. Natuurlijk ving de groep haar op, je laat iemand toch niet gewoon van een paal op de grond storten? Natuurlijk vroegen ze aan haar of het ging, en aaiden haar. Ik vind er helemaal niets geks aan.. zucht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #176 Gepost op: 18-10-2013, 12:17:14 »
Nou zeg. Wat je hier nu beweert gaat me toch wel te ver.  ::ohno:: Je kunt denken dat Sanne het overdreven heeft, wat ik persoonlijk niet denk, maar dit slaat echt alles.
Sanne viel flauw. Natuurlijk ving de groep haar op, je laat iemand toch niet gewoon van een paal op de grond storten? Natuurlijk vroegen ze aan haar of het ging, en aaiden haar. Ik vind er helemaal niets geks aan.. zucht.

Als je flauw valt, gaat dat niet met een stervende zwaan-snelheid, maar, om het maar eens volks uit te drukken, 'sodemieter je tegen de vlakte'. Niet in een sierlijke boog, maar je zakt linea recta door je hoeven, straalrecht naar beneden, als een gebouw, dat instort.

ER is al lang niet meer, wat het was. Ernst Paul draait zich om in zijn graf, mocht hij  mee kunnen kijken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #177 Gepost op: 18-10-2013, 12:20:46 »
Ik ben 1 keer flauwgevallen en toen ben ik gelukkig ook heel mooi opgevangen  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #178 Gepost op: 18-10-2013, 12:30:52 »
Als je flauw valt, gaat dat niet met een stervende zwaan-snelheid, maar, om het maar eens volks uit te drukken, 'sodemieter je tegen de vlakte'. Niet in een sierlijke boog, maar je zakt linea recta door je hoeven, straalrecht naar beneden, als een gebouw, dat instort.

ER is al lang niet meer, wat het was. Ernst Paul draait zich om in zijn graf, mocht hij  mee kunnen kijken.

Ik denk dat Sanne op dat moment aan voelde komen dat ze elk moment echt zou gaan vallen, en zich daarom op deze manier liet opvangen door de andere kandidaten omdat ze natuurlijk niet keihard op de grond wilde vallen van zo'n paal.

Ik moet wel zeggen dat ik dit niet zeker weet, ik ben zelf nog nooit flauw gevallen dus ik weet niet of je in dit stadium nog enigszins controle hebt over wat je doet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #179 Gepost op: 18-10-2013, 12:44:33 »
Ik denk dat Sanne op dat moment aan voelde komen dat ze elk moment echt zou gaan vallen, en zich daarom op deze manier liet opvangen door de andere kandidaten omdat ze natuurlijk niet keihard op de grond wilde vallen van zo'n paal.

Ik moet wel zeggen dat ik dit niet zeker weet, ik ben zelf nog nooit flauw gevallen dus ik weet niet of je in dit stadium nog enigszins controle hebt over wat je doet.
Ik heb zelf ook een lage bloeddruk en val wel eens flauw, en als je dat zelf voelt aankomen zorg je meestal al dat je redelijk goed terecht komt (zelf ga ik vaak zitten zodat ik mezelf niet verwond). Gaan zitten kon Sanne niet dus ik denk inderdaad dat ze zich schuin opzij liet vallen om goed terecht te komen of opgevangen te kunnen worden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"