Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60891 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Sanne Vogel [Kandidaat]
« Gepost op: 12-08-2013, 19:34:04 »
Voornaam: Sanne
Achternaam: Vogel
Nationaliteit: Nederlandse
Leeftijd: 29 jaar
Geboorteplaats: Nieuwegein
Geboortedatum: 10 april 1984
Beroep: toneel-, film- en televisieactrice, schrijfster en theaterregisseur

Volledig Profiel
« Laatst bewerkt op: 12-08-2013, 19:42:48 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2013, 21:42:05 »
Ik vind het leuk dat ze meedoet, maar ik denk niet dat ze heel ver komt... ::ohno::
🜃

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2013, 21:51:16 »
Ik denk ook niet dat ze heel erg ver komt. Ze is veel te emotioneel voor het spel (bij 'Op zoek naar God' moest ze ook vaak huilen) en denk dat ze al gauw afhaakt.

Overigens vind ik haar wel een van de leukere kandidaten - natuurlijk omdat ze meegedaan heeft met 'Wie is de Mol?' waardoor ik fan van haar ben geworden.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2013, 21:54:37 »
Wat leuk een huilerige controlfreak. Dan ben ik niet alleen op deze wereld.  ;D Maar ik denk inderdaad dat ze te emotioneel is om het echt ver te brengen. En dit spel lijkt me ook niet heel erg fijn voor een controlfreak.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2013, 03:04:43 »
Ik heb zo'n idee dat ze er misschien wel erg snel uit ligt. Je ziet haar in de aflevering vooral met Geraldine optrekken en je ziet ook dat Geraldine erg boos is omdat er iemand is uitgestemd. Mijn vermoeden is dat Sanne is weggestemd, hoop ik natuurlijk niet maar toch :-\\
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2013, 07:18:33 »
Ik vind haar wel leuk.
Denk dat ze verder komt dan we denken.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2013, 17:10:43 »
Ik ben bang dat ze er binnen 2 of 3 afleveringen uit ligt, maar ik hoop dat is het mis heb.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #7 Gepost op: 31-08-2013, 21:27:29 »
Voorlopig nog gedeelde favoriet, maar ik ben ook bang dat ze niet ver gaat komen. Maar goed, dat had ik vorig jaar ook met Peggy en die werd tweede. :P
Maar het kan bijvoorbeeld ook zijn dat ze in weinig fragmenten voorkwam omdat ze veel met de twee 'onbekende' kandidaten optrok.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #8 Gepost op: 1-09-2013, 13:56:16 »
Denk niet dat ze ver komt
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2013, 10:29:11 »
Tijdens het eten zoeken met Edith en Veronica dacht ik echt dat ze Veronica door had. Het valt me echt tegen van haar dat ze op Edith heeft gestemd  ::ohno:: hopelijk (voor Edith) wordt ze op tijd wakker.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2013, 14:31:25 »
Zoals Edith al mooi aangaf: Veronica en Sanne zijn de gevaarlijke kandidaten in het vrouwenkamp. Vooral die Sanne, echt zoiemand die oprecht probeert te doen maar gewoon keihard backstabt.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2013, 15:39:00 »
Hoezo is dat backstabben?
Ze moest toch op iemand stemmen en heeft dus waarschijnlijk gestemd om degene waarmee ze de minst hechte band heeft. Lijkt me een vrij logische zet.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #12 Gepost op: 13-09-2013, 16:28:18 »
Hoezo is dat backstabben?
Ze moest toch op iemand stemmen en heeft dus waarschijnlijk gestemd om degene waarmee ze de minst hechte band heeft. Lijkt me een vrij logische zet.
Logisch? Edith is de sterkste vrouw, dus om die er nu uit te stemmen is totaal niet logisch. Bovendien maalt Sanne niet om een band met iemand. Zij is enkel berekenend in het spel en vormt alleen een "band" als dat haar wat oplevert. Kijk maar, ze gebruikt nu de fysiek zwakkere (Veronica en Valentijn) om uiteindelijk zelf te winnen.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2013, 17:10:46 »
Dat is jouw interpretatie. Ik denk dat Sanne het oprecht erg vond om op iemand te moeten stemmen. Haar band met Edith was waarschijnlijk de minste dus voelde zij zich waarschijnlijk het minst schuldig om op haar te stemmen. Dat ze een sterke kandidate is staat daar dan los van.

Maar goed, alleen Sanne zelf weet waarom zij de keuze heeft gemaakt om op Edith te stemmen, wij kunnen daar alleen maar over speculeren.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2013, 18:11:00 »
Logisch? Edith is de sterkste vrouw, dus om die er nu uit te stemmen is totaal niet logisch. Bovendien maalt Sanne niet om een band met iemand. Zij is enkel berekenend in het spel en vormt alleen een "band" als dat haar wat oplevert. Kijk maar, ze gebruikt nu de fysiek zwakkere (Veronica en Valentijn) om uiteindelijk zelf te winnen.

Wat jij haar toeschrijft heb ik niet gezien...
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2013, 18:23:59 »
Logisch? Edith is de sterkste vrouw, dus om die er nu uit te stemmen is totaal niet logisch. Bovendien maalt Sanne niet om een band met iemand. Zij is enkel berekenend in het spel en vormt alleen een "band" als dat haar wat oplevert. Kijk maar, ze gebruikt nu de fysiek zwakkere (Veronica en Valentijn) om uiteindelijk zelf te winnen.

Ik weet niet waar jij al deze dingen over Sanne vandaan haalt, maar ik heb ze in ieder geval niet opgemerkt terwijl ik zat te kijken.  ???
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #16 Gepost op: 13-09-2013, 19:16:28 »
Ik weet niet waar jij al deze dingen over Sanne vandaan haalt, maar ik heb ze in ieder geval niet opgemerkt terwijl ik zat te kijken.  ???

"al" deze dingen? Sanne is een berekenend type die zich voordoet als iemand anders. Daar komt het op neer, dus niet meerdere dingen, 1 ding. In WIDM deed ze zich ook altijd al anders voor dan ze is, en nu weer.

Hoe verklaren jullie dan die jankbui en daarna opeens achterbaks een complot vormen met Veronica?
« Laatst bewerkt op: 13-09-2013, 19:45:28 door Mollenmania »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2013, 20:25:27 »
Ik heb geen complot gezien in de aflevering ::ohno:: en ik zie ook niet waarom ze vals is als ze dan toch iemand moet wegstemmen. Ja ze stemde niet heel logisch, maar om haar nou neer te zetten als een kwaad meesterbrein vind ik een beetje te ver ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2013, 20:29:24 »
Ik heb geen complot gezien in de aflevering ::ohno:: en ik zie ook niet waarom ze vals is als ze dan toch iemand moet wegstemmen. Ja ze stemde niet heel logisch, maar om haar nou neer te zetten als een kwaad meesterbrein vind ik een beetje te ver ::).

Jij denkt dat Sanne en Veronica apart van elkaar op Edith gestemd hebben? Ik zeg ook niet dat ze vals is en al helemaal niet dat ze een meesterbrein is, beter lezen!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2013, 20:33:21 »
Jij denkt dat Sanne en Veronica apart van elkaar op Edith gestemd hebben? Ik zeg ook niet dat ze vals is en al helemaal niet dat ze een meesterbrein is, beter lezen!!
Nee ik denk alleen niet ze zo berekend is als jij haar hier doet voordoen en dat de jankpartij een tactisch iets was. Ik denk dat ze gewoon een erg gevoelig persoon is en dat er geen tactisch iets achter schuilt of dat ze mensen bespeelt (daar haal ik dus meesterbrein vandaan).

En het valse zeg je ook net in andere woorden 'keihard backstabt, achterbaks complot' is bij mij hetzelfde als vals. Zo slecht doe ik dus nie lezen nie ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human