Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60961 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #180 Gepost op: 18-10-2013, 13:21:59 »
Eens met Starlight, dat is hoe ik het ook ervaar. En Brinta, volgens mij is het ook vertraagd afgespeeld waardoor het meer op een stervende zwaan leek. Natuurlijk waren de emoties van de anderen echt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #181 Gepost op: 18-10-2013, 13:54:20 »
Als je flauw valt, gaat dat niet met een stervende zwaan-snelheid, maar, om het maar eens volks uit te drukken, 'sodemieter je tegen de vlakte'. Niet in een sierlijke boog, maar je zakt linea recta door je hoeven, straalrecht naar beneden, als een gebouw, dat instort.

ER is al lang niet meer, wat het was. Ernst Paul draait zich om in zijn graf, mocht hij  mee kunnen kijken.

Volgens mij heeft Ernst Paul ook wel eens 16 deelnemers aan een kruis gehangen. En manipulatie was hem ook niet vreemd.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #182 Gepost op: 18-10-2013, 14:12:26 »

ER is al lang niet meer, wat het was. Ernst Paul draait zich om in zijn graf, mocht hij  mee kunnen kijken.

Dat is wat jij denkt, maar voor hetzelfde geld had hij de afgelopen seizoenen wel goed gevonden. ER is tevens een spel dat zich in de eerste jaren evalueerde, wat ook logisch is. Nu zijn we op een punt dat bijna alles wel gedaan is, zowel qua tactiek als qua ideeen van de productie. Dus dat ER van de eerste seizoenen er niet meer is, is ook niet gek.
Voetbal zoals het in 1970 gespeeld werd is er ook niet meer en Wie is de Mol van de eerste serie ook niet.

Verder zijn huilebalken en opgevers van alle tijden. Dat er bij de BNers meer zitten komt meer oomdat zij Robinson niet allemaal als een jarenlange droom zien en meer denken/ moeten denken aan hun imago.



Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #183 Gepost op: 18-10-2013, 14:56:25 »
Eens met Starlight, dat is hoe ik het ook ervaar. En Brinta, volgens mij is het ook vertraagd afgespeeld waardoor het meer op een stervende zwaan leek. Natuurlijk waren de emoties van de anderen echt.
En zo denk ik er ook over. Ze liet niet voor niets een waarschuwing doorgaan.

Voor RTL is dat dramatische (vertraagde) effect natuurlijk goed voor de kijkcijfers.

Ik vind dat sommigen hier te ver gaan en respectloos omgaan met de kandidaten.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #184 Gepost op: 18-10-2013, 15:26:54 »
Ik heb nog even een vraagje over Sanne. Ik merk dat het een soort van buiten kijf staat dat zij goed is in haar werk. Zelf heb ik jaren geleden een voorstelling gezien van haar tijdens de Parade samen met Egbert-Jan Weber. Het was echt tenenkrommend. Grappig bedoeld, geloof ik, maar het was eerder pijnlijk (voor het publiek die geld had betaald, maar het meeste voor henzelf).

Voordat ik ga geloven dat ze met list, bedrog en medelijden opwekken (zoals hier in de Expeditie) haar BN-status heeft bereikt, kan iemand mij een succes van haar noemen?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #185 Gepost op: 18-10-2013, 15:31:05 »
Ik heb nog even een vraagje over Sanne. Ik merk dat het een soort van buiten kijf staat dat zij goed is in haar werk. Zelf heb ik jaren geleden een voorstelling gezien van haar tijdens de Parade samen met Egbert-Jan Weber. Het was echt tenenkrommend. Grappig bedoeld, geloof ik, maar het was eerder pijnlijk (voor het publiek die geld had betaald, maar het meeste voor henzelf).

Voordat ik ga geloven dat ze met list, bedrog en medelijden opwekken (zoals hier in de Expeditie) haar BN-status heeft bereikt, kan iemand mij een succes van haar noemen?

Tja, misschien is haar acteerwerk niet helemaal jouw stijl, maar dan alsnog heeft ze er heel wat succes mee. Ze is een veelgevraagd actrice, heeft meerdere prestigieuze prijzen gewonnen en is daarnaast het creatieve brein achter heel veel projecten (theatervoorstellingen, films en o.a. filmpjes van Klokhuis en Villa Achterwerk). Zelf ken ik haar van haar rol als Annie M.G. Schmidt in de serie Annie M.G..

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #186 Gepost op: 18-10-2013, 15:40:26 »
Bedankt voor de reactie. Nou ja, dan heb ik misschien 'pech' gehad dat ik haar alleen in die ene voorstelling en in de expeditie heb gezien. Ik vind die mix van arrogantie en extreme onzekerheid/kwetsbaarheid niet zo appealing (in die voorstelling speelde ze ook een soort van zichzelf). Wel viel het me in de expeditie op dat ze handig iedereen wist te bespelen, en eerlijk is eerlijk, dat is ook een talent.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #187 Gepost op: 18-10-2013, 15:44:11 »
Ik vond haar een leuke deelneemster, en vind de manier waarop ze heeft moeten vertrekken zeer betreurenswaardig.
There's no show like a reality show ;)

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #188 Gepost op: 18-10-2013, 15:50:31 »
Ik had op dat moment wel medelijden met haar, maar tegelijkertijd zat het er wel aan te komen. Ze is gewoon niet fit en te dik, dan kun je verwachten dat je bepaalde proeven niet goed doorstaat. Ze weet toch waar ze aan mee doet? Bij Pauline was die paal helemaal niet zo mensonterend, het was ook een beetje wat Sanne er zelf van maakte.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #189 Gepost op: 18-10-2013, 16:21:04 »
Beetje wel het verkeerde moment om duizelig te worden inderdaad en het werd dan ook een plotse exit.

Daarnaast, ik vond haar niet leuk. Dusja,  ::zwaai::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #190 Gepost op: 18-10-2013, 23:35:23 »
Ik ben bang dat ik het grotendeels met Brinta eens ben: het was allemaal zo melodramatisch dat ik meteen aan simulatie moest denken. Ik kreeg het idee dat ze voelde aankomen dat ze niet ging winnen (ze was al de hele tijd aan het kronkelen, terwijl Paulien stevig stond) en dat ze dit misschien een 'elegante' exit vond.

Maar natuurlijk kan ik dat niet hard maken, net zo min als iemand anders kan hard maken dat ze écht flauwviel overigens.

Hoe dan ook, ik vond Sanne geen leuke kandidate, dus prima dat ze eruit ligt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #191 Gepost op: 18-10-2013, 23:48:35 »
Ja, ik denk ook dat Sanne deed alsof ze flauw ging vallen, want daar wint ze .. wat mee?  ::)
Kom op mensen, het kan toch gewoon dat ze flauwviel..
Ik geloof er niets van dat ze dit alleen deed omdat ze dacht nooit te winnen, en daarom een elegante exit wilde maken. Net alsof ze gaat liegen dat ze een lage bloeddruk heeft en daarom vaak flauwvalt. Ook de situatie voor flauwvallen was wel 'ideaal': warmte, net na een inspanning, lang staan..
Ze viel op zo'n elegante manier omdat ze zich wilde laten opvangen door de andere kandidaten zodat ze niet keihard op de grond zou vallen. Ze was op dat moment dus nog niet flauwgevallen maar voelde aankomen dat het elk moment zou kunnen gaan gebeuren.

Kom op zeg. Dat je Sanne geen leuke kandidate vond, à la, maar dit slaat nergens op.  ::niet-ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #192 Gepost op: 19-10-2013, 00:03:04 »
Dat is jouw mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het geacteerd en nep vond overkomen. :)

Ik geloof niets van haar flauwvallen, jij gelooft niet dat ze dit acteerde. Maar zoals gezegd kunnen we het geen van beiden hard maken. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #193 Gepost op: 19-10-2013, 00:05:02 »
Dat is jouw mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het geacteerd en nep vond overkomen. :)

Ik geloof niets van haar flauwvallen, jij gelooft niet dat ze dit acteerde. Maar zoals gezegd kunnen we het geen van beiden hard maken. :)

Prima.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #194 Gepost op: 19-10-2013, 01:49:27 »
Ik vond het wel zielig hoe ze eruit moest. Ik was toch wel benieuwd wat zij zou doen na de samensmelting. Bij voormalig noord blijven? Met sef en Géza mee? Joker? Maar dat zullen we helaas nooit zien :(. Ik had haar in ieder geval liever in de samensmelting gezien dan Paulien.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #195 Gepost op: 19-10-2013, 01:50:50 »
Ik ook..  En velen op het eiland denk ik.. ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #196 Gepost op: 19-10-2013, 11:24:20 »
Sanne deed nog net niet de rug van haar hand tegen haar voorhoofd bij dat flauwvallen. Ik ben het met KD eens. Ik wil het wel geloven, maar het lukt me gewoon niet.

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #197 Gepost op: 19-10-2013, 11:59:55 »
Ik snapte ook dat lachje wat ze de hele tijd op haar gezicht had, toen ze nog op die paal stond/wiebelde, niet helemaal. Wat had dat te betekenen? Iemand?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #198 Gepost op: 19-10-2013, 12:22:54 »
Dat is jouw mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het geacteerd en nep vond overkomen. :)

Ik geloof niets van haar flauwvallen, jij gelooft niet dat ze dit acteerde. Maar zoals gezegd kunnen we het geen van beiden hard maken. :)

Dat dus!   ::jaja::

Dag Sanne   ::zwaai::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #199 Gepost op: 19-10-2013, 13:23:01 »
Ik zal Sanne zeker niet missen, maar wel jammer dat het op zo'n (theatrale) manier ging. Natuurlijk zal de montage hebben meegespeeld, maar ik vond het wel erg theatraal. (overigens, had ze niet beter, toen ze een eerste keer merkte dat ze bijna tegen de vlakte zou gaan, toen niet beter hebben opgegeven?)
Ich bin ein Bärliner!