Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60965 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #120 Gepost op: 4-10-2013, 12:51:10 »
Eens met Cynneke en Mollenmania:

Ik vind Sanne erg puberaal en kinderachtig voor haar leeftijd. Daarnaast heb ik ook het idee dat ze continu toneel aan het spelen is. Ik had ook het idee dat Robert dat probeerde aan te stippen, toen zij aan het huilen was (ook al bracht hij het nogal ongelukkig): ze presenteert zichzelf op een overdreven zelfverzekerde manier ('kijk mij eens'), maar doet dat in feite uit onzekerheid.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #121 Gepost op: 4-10-2013, 13:07:32 »
::bravo:: Die reactie van Robert op Sanne's gejank. Prachtig.

dit dus!  ::jaja::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #122 Gepost op: 4-10-2013, 13:11:33 »
Dat er kennelijk toch nog mensen zijn die in haar "kijk mij eens zielig zijn" act trappen betekent dat ze toch redelijk goed kan acteren.  ::tandpastasmiley::

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #123 Gepost op: 4-10-2013, 13:16:50 »
Het is nu eenmaal een 'good feeling' team, daar hoorde Robert met zijn ongezouten commentaren niet bij..  ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #124 Gepost op: 4-10-2013, 13:18:02 »
Eeeeh, en het gejank van Sanne en Valentijn dus wel?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #125 Gepost op: 4-10-2013, 13:19:06 »
Het is nu eenmaal een 'good feeling' team, daar hoorde Robert met zijn ongezouten commentaren niet bij..  ;)

met good feeling alleen win je geen proeven...

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #126 Gepost op: 4-10-2013, 13:22:56 »
Inderdaad, ze gaan wat meemaken na de samensmelting.. ;)
« Laatst bewerkt op: 4-10-2013, 13:36:54 door willy »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #127 Gepost op: 4-10-2013, 14:01:47 »
Dat er kennelijk toch nog mensen zijn die in haar "kijk mij eens zielig zijn" act trappen betekent dat ze toch redelijk goed kan acteren.  ::tandpastasmiley::
Maar ik zie bij haar helemaal geen "act". Ik ben zelf ook iemand die best snel huilt, misschien dat ik daarom zo reageer op al dat commentaar op Sanne. Als ik ooit op tv zou komen zouden mensen dus ook deze oordelen over mij klaar hebben liggen, terwijl die bij mij helemaal nergens op zouden slaan. Wie zegt dus dat ze bij Sanne wel ergens op slaan? Natuurlijk kan ik evengoed op basis van wat ik op tv zie niet weten hoe zij is, maar ik vind dat sommigen hier wel hele harde oordelen over haar hebben.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #128 Gepost op: 4-10-2013, 14:07:01 »
Maar ik zie bij haar helemaal geen "act". Ik ben zelf ook iemand die best snel huilt, misschien dat ik daarom zo reageer op al dat commentaar op Sanne. Als ik ooit op tv zou komen zouden mensen dus ook deze oordelen over mij klaar hebben liggen, terwijl die bij mij helemaal nergens op zouden slaan. Wie zegt dus dat ze bij Sanne wel ergens op slaan? Natuurlijk kan ik evengoed op basis van wat ik op tv zie niet weten hoe zij is, maar ik vind dat sommigen hier wel hele harde oordelen over haar hebben.

Gaat niet om het huilen maar om het aandacht vragen door te huilen, dat is de act, ze doet dat voor de camera maar op het moment dat Robert een opmerking maakt stopt ze onmiddelijk met janken, je ziet haar hele lichaamshouding en gezichtsuitdrukking veranderen, de act is over, hier zien we de echte Sanne, verwend, puberaal en arrogant.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #129 Gepost op: 4-10-2013, 14:09:09 »
Maar ik zie bij haar helemaal geen "act". Ik ben zelf ook iemand die best snel huilt, misschien dat ik daarom zo reageer op al dat commentaar op Sanne. Als ik ooit op tv zou komen zouden mensen dus ook deze oordelen over mij klaar hebben liggen, terwijl die bij mij helemaal nergens op zouden slaan. Wie zegt dus dat ze bij Sanne wel ergens op slaan? Natuurlijk kan ik evengoed op basis van wat ik op tv zie niet weten hoe zij is, maar ik vind dat sommigen hier wel hele harde oordelen over haar hebben.

Het 'act'-gedeelte gaat wat mij betreft niet alleen om het huilen: ik heb het idee dat Sanne zich bijvoorbeeld heeft aangeleerd altijd nogal traag, met een kinderachtig stemmetje te praten. Alsof ze de hele tijd een soort hautaine prinsessenact opvoert. (zeg maar het Prinsesje Petronella van Tjitske Reidinga in Klokhuis, maar dat dan de hele tijd)

Ik weet het: dat is niet aardig om te zeggen, maar dat idee had ik bij Sanne al bij WIDM en zie dat nu ook weer.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #130 Gepost op: 4-10-2013, 14:12:13 »
Het 'act'-gedeelte gaat wat mij betreft niet alleen om het huilen: ik heb het idee dat Sanne zich bijvoorbeeld heeft aangeleerd altijd nogal traag, met een kinderachtig stemmetje te praten. Alsof ze de hele tijd een soort hautaine prinsessenact opvoert. (zeg maar het Prinsesje Petronella van Tjitske Reidinga in Klokhuis, maar dat dan de hele tijd)

Ik weet het: dat is niet aardig om te zeggen, maar dat idee had ik bij Sanne al bij WIDM en zie dat nu ook weer.

Dat bedoelde ik dus met verwend, puberaal en arrogant.  ;)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #131 Gepost op: 4-10-2013, 14:17:25 »
Gaat niet om het huilen maar om het aandacht vragen door te huilen, dat is de act, ze doet dat voor de camera maar op het moment dat Robert een opmerking maakt stopt ze onmiddelijk met janken, je ziet haar hele lichaamshouding en gezichtsuitdrukking veranderen, de act is over, hier zien we de echte Sanne, verwend, puberaal en arrogant.

En wie zegt dat dat de echte Sanne is? Hoe kan jij dat beoordelen op basis van wat je ziet op tv? Misschien is dat wel juist een "act" of in ieder geval alleen een reactie op zijn harde manier van oordelen. Zoiets kan je nooit weten als je iemand niet echt kent.

Maar goed, laten we dit maar niet in een soort welles-nietes discussie veranderen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #132 Gepost op: 4-10-2013, 14:19:13 »
En wie zegt dat dat de echte Sanne is? Hoe kan jij dat beoordelen op basis van wat je ziet op tv? Misschien is dat wel juist een "act" of in ieder geval alleen een reactie op zijn harde manier van oordelen. Zoiets kan je nooit weten als je iemand niet echt kent.

Maar goed, laten we dit maar niet in een soort welles-nietes discussie veranderen.

Omdat ik ze zo ook heb zien doen in de WIDM serie en andere tv optredens.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #133 Gepost op: 4-10-2013, 14:20:34 »
Robert houd haar alleen maar een spiegel voor, nl dat hij niet erg onder de indruk is van haar vermogens, mede door haar puberale gedrag, wat niet erg past bij een regiseur/filmmaker met haar 'staat van dienst'.
En al dat gehuilebalk van haar om niets. Hij vindt haar dus teveel pretenties hebben. En daar kan dit meisje met een  stevige carriere van 15 jaar, (ze moet dan begonnen zijn, toen ze 1,5 was)niet tegen. "Als jij niet aardig tegen mij doet, vind ik jou niet leuk, wèhèhèèèè"

Opvallend, dat deze labiele dames zo'n gevoelige demonstratie van kwetsbaarheid ten toon spreiden, perfect getimed vlak voor de eilandraad.....

Waarom staat van dienst tussen haakjes? Net alsof wat ze gedaan heeft niets is? Ik vind haar nogal goed aan de weg timmeren. Zeker op haar leeftijd. En nee, ze is begonnen op haar 15e. Ik vind iemand zo neerzetten als onbeduidend persoontje net zo kinderachtig.
En waarom zou je iemand leuk vinden die niet aardig tegen je doet????? Zeker als je die persoon niet kent?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #134 Gepost op: 4-10-2013, 14:28:26 »
Omdat ik ze zo ook heb zien doen in de WIDM serie en andere tv optredens.
Ja, ik heb haar ook gezien in WIDM en een aantal andere tv optredens en ik heb een heel andere mening over haar. Nogmaals: hoe iemand op jou overkomt hoeft niet persé te waarheid te zijn. Dat geldt natuurlijk voor mij ook, maar ik vind het een rare conclusie dat het omdat ze snel huilt en dan na een beledigende opmerking een andere houding aanneemt, wel een act zal zijn.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #135 Gepost op: 4-10-2013, 14:45:41 »
Ik heb nog eens even teruggekeken wat Robert nou precies tegen haar zei, om te zien of het echt zo onaardig en beledigend was:

Citaat
Sanne: "Het zorgt er ook voor dat ik een soort besef krijg dat ik nooit rust neem, dat ik altijd doorga en altijd... altijd mezelf moet bewijzen tegenover mezelf... psychologische analyses maken op anderen en dat het nu opeens stil is."
Hans: "Nou, mooi moment: een mooi inzicht, toch?"
Sanne: "Ja. Dus er is ook helemaal niks ergs, maar ik ben gewoon een jankebal, kan ik ook niets aan doen."
Robert: "Nou ik vond wel: je kwam heel zelfverzekerd over, dus ik denk: hoe lang houd je dat vol?"
Sanne: "Hoe bedoel je?"
Robert: "Alsof je d'r al bent."
Sanne: "Waar bent?"
Robert: "Met het regisseur zijn, schrijfster zijn en actrice zijn. Zo bracht je het aan mij, zo 'Ik ben...' met een bepaalde allure... Dat is opvallend voor mij."
Sanne: "Wat grappig. Misschien is dat omdat ik dat werk al vijftien jaar doe."
Robert: "Jawel, maar wat is vijftien jaar op een mensenleven..."

Mijn interpretatie van het gesprek is dat Robert haar in eerste instantie helemaal niet aanvalt, maar dat Sanne dat wel direct zo interpreteert. Sanne zegt zélf immers dat ze zich altijd moet bewijzen voor zichzelf en Robert bevestigt in feite dat hij dat al ook zag, en zich afvroeg wanneer ze daar zelf achter zou komen. Vervolgens schiet Sanne direct in de verdediging (vindt ze namelijk niet leuk om te horen) en kan Robert in feite niets goeds meer zeggen.

Robert doet niets af aan haar prestaties als regisseur, schrijfster en actrice, maar wil volgens mij alleen zeggen dat je er daarmee in je ontwikkeling 'als mens' nog niet bent. Waarmee hij gewoon Sanne's eigen conclusie bevestigt! Maar dat wil zij niet zien: zij ziet het alleen maar als een aanval...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #136 Gepost op: 4-10-2013, 14:47:18 »
Ik vond Sanne in widm leuk, maar nu niet echt...

Zou ook niet graag bij haar op een eiland willen zitten. Ze doet vrij weinig en ik denk dat ze tactisch ook gewoon mensen weg kan spelen en mensen voor zich kan winnen.

Gaat ver komen dus  ;D
You'll never walk alone

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #137 Gepost op: 4-10-2013, 15:01:25 »
Ik heb nog eens even teruggekeken wat Robert nou precies tegen haar zei, om te zien of het echt zo onaardig en beledigend was:

Mijn interpretatie van het gesprek is dat Robert haar in eerste instantie helemaal niet aanvalt, maar dat Sanne dat wel direct zo interpreteert. Sanne zegt zélf immers dat ze zich altijd moet bewijzen voor zichzelf en Robert bevestigt in feite dat hij dat al ook zag, en zich afvroeg wanneer ze daar zelf achter zou komen. Vervolgens schiet Sanne direct in de verdediging (vindt ze namelijk niet leuk om te horen) en kan Robert in feite niets goeds meer zeggen.

Robert doet niets af aan haar prestaties als regisseur, schrijfster en actrice, maar wil volgens mij alleen zeggen dat je er daarmee in je ontwikkeling 'als mens' nog niet bent. Waarmee hij gewoon Sanne's eigen conclusie bevestigt! Maar dat wil zij niet zien: zij ziet het alleen maar als een aanval...

Hij zegt niets over haar ontwikkeling als mens maar juist als regisseur, schrijfster en actrice. Zoals ik het interpreteer zegt hij dat zij over haar carriere praat met een allure die ze nog niet verdiend heeft. En ik denk dat zij het ook zo geïnterpreteerd heeft.

Ik vond Sanne in widm leuk, maar nu niet echt...

Zou ook niet graag bij haar op een eiland willen zitten. Ze doet vrij weinig en ik denk dat ze tactisch ook gewoon mensen weg kan spelen en mensen voor zich kan winnen.

Gaat ver komen dus  ;D

Helemaal eens, ben verd.... (sorry Robert) iemand aan het verdedigen waarvan ik het helemaal niet erg vind als ze weg gaat.  :o

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #138 Gepost op: 4-10-2013, 15:02:56 »
Het 'act'-gedeelte gaat wat mij betreft niet alleen om het huilen: ik heb het idee dat Sanne zich bijvoorbeeld heeft aangeleerd altijd nogal traag, met een kinderachtig stemmetje te praten. Alsof ze de hele tijd een soort hautaine prinsessenact opvoert. (zeg maar het Prinsesje Petronella van Tjitske Reidinga in Klokhuis, maar dat dan de hele tijd)

Ik weet het: dat is niet aardig om te zeggen, maar dat idee had ik bij Sanne al bij WIDM en zie dat nu ook weer.

Jeps.... dat had ik dus ook.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #139 Gepost op: 4-10-2013, 15:53:56 »
Sluit me helemaal aan bij Starlight.  ::jaja:: Ik vind de reacties die sommigen hier op Sanne geven wel heel ver gaan. Ook heb ik het idee alsof sommigen alles aangrijpen om een negatief oordeel te vellen. Iemand hier zei dat het huilen van Sanne een act was om geen stemmen te krijgen bij de eilandraad. Nou, dat kan zijn, maar het werd zo gebracht alsof het iets negatiefs was. Maar als het een act was om verder te komen, dan is dat toch alleen maar slim?

Ik vind haar helemaal niet heel erg zelfverzekerd kijk-mij-nou over komen. Ze reageert alleen opstandig tegenover Robert. Ik persoonlijk zou ook opstandig worden als ik met zo'n blaaskaak op een eiland moet zitten, die binnen komt vallen met zo'n houding. Maar nu is het opeens "verwend", "puberaal" en "aanstellerig"?  ::)

Misschien ben ik er blind voor, maar ik zie het niet.

En om haar nu aan te vallen op de manier hoe ze praat vind ik al helemaal een onzin. Sanne praat nou eenmaal op deze manier.

EDIT: Oh en ze geeft toch zelf aan dat ze een jankebal is? Dat is toch goed? Ik snap niet zo goed waarom het gehuil van Sanne opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl Valentijn net zo goed vaak huilt..
« Laatst bewerkt op: 4-10-2013, 16:07:28 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48