Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60890 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2013, 20:42:47 »
Sanne kwam bij WIDM bij mij altijd heel oprecht over?  ???
Waarom is Geraldine in jouw hele betoog buiten schot gelaten? Zij heeft net zo hard op Edith gestemd als Sanne..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 13-09-2013, 20:56:17 »
Nee ik denk alleen niet ze zo berekend is als jij haar hier doet voordoen en dat de jankpartij een tactisch iets was. Ik denk dat ze gewoon een erg gevoelig persoon is en dat er geen tactisch iets achter schuilt of dat ze mensen bespeelt (daar haal ik dus meesterbrein vandaan).

En het valse zeg je ook net in andere woorden 'keihard backstabt, achterbaks complot' is bij mij hetzelfde als vals. Zo slecht doe ik dus nie lezen nie ;D.

Erg gevoelig en tactisch tegelijk. Ze zet haar lieflijkheid en zachtheid in om maar niet weggestemd te worden. Zij is echt zo iemand die overal over nadenkt ipv spontaan ergens op reageert. Onoprecht, manipulerend en sneaky, dat is ze. En ja je zou achterbaks zijn en backstabben vals kunnen noemen maar dat is jouw interpretatie. Ik vind dat eerder sneaky.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 13-09-2013, 21:02:35 »
Sanne kwam bij WIDM bij mij altijd heel oprecht over?  ???
Waarom is Geraldine in jouw hele betoog buiten schot gelaten? Zij heeft net zo hard op Edith gestemd als Sanne..

Precies, maar ze is het dus niet! In WIDM deed ze toch ook altijd alsof ze de slungelige kandidate was, terwijl ze eigenlijk gewoon heel slim en tactisch bleek te zijn?

Omdat Geraldine een ander persoon is als Sanne.. Zij speelt niet met andermans gevoelens zoals Sanne. Zij gaat niet lopen janken en daarna een onoprechte keuze maken. Zij houdt (vooralsnog wat we nu gezien hebben) geen masker op.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2013, 21:06:22 door Mollenmania »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 13-09-2013, 21:11:43 »
Ik kan je echt niet volgen, ik ben het totaal niet met je eens.  ::ohno:: Je kan haar geen leuke kandidate vinden, maar wat je nu zegt is onmogelijk om op basis van 2 afleveringen, waarvan ze in 1 bijna niet aan bod kwam, te leggen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2013, 21:16:10 »
Ik kan je echt niet volgen, ik ben het totaal niet met je eens.  ::ohno:: Je kan haar geen leuke kandidate vinden, maar wat je nu zegt is onmogelijk om op basis van 2 afleveringen, waarvan ze in 1 bijna niet aan bod kwam, te leggen.

Volgens mij heeft ie een andere aflevering gekeken als wij  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 14-09-2013, 15:29:35 »
Ik heb geen complot gezien in de aflevering ::ohno:: 
Die heb ik ook niet gezien. Wel ben ik ervan overtuigd dat ze door Veronica toch is overgehaald om niet op haar te stemmen, maar op Edith. (zoiets in die trend zei Veronica volgens mij, althans dat ze het ging proberen) Waar ik me echter bij haar meer aan begin te irriteren is dat bijna filmachtige gejank om niks. Als ze dat blijft doen zou ik haar zeker niet missen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2013, 21:10:08 »
Go Sanne. ;D
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 26-09-2013, 21:16:34 »
Ik ben geen fan van Sanne maar ben het wel met haar eens hier, Robert denkt idd dat hij alles is.
Wat een mafkees. Zijn kop ligt op het blok als ze straks niet winnen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2013, 21:18:32 »
Volgens mij is Sanne deze aflevering al ongeveer net zo lang in beeld geweest als in de vorige afleveringen bij elkaar XD
I will follow my inner gold

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2013, 21:49:17 »
Alsof je er trots om moet zijn om alles maar "kut" en "klote" te vinden, ik vond Sanne in WIDM al niks maar in ER valt ze me helemaal vreselijk tegen.     ::niet-ok::

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2013, 22:25:47 »
Alsof je er trots om moet zijn om alles maar "kut" en "klote" te vinden, ik vond Sanne in WIDM al niks maar in ER valt ze me helemaal vreselijk tegen.     ::niet-ok::
Ja, ik hoopte eerlijk gezegd dat ze een wat positievere instelling had met dit spel. Bij Wie is de Mol? vond ik haar vrij sympathiek maar ik zie haar bij Expeditie Robinson eigenlijk alleen maar huilen of negatief zijn  ???.

En haar biecht over Robbert vond ik vrij puberaal.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 26-09-2013, 23:29:49 »
Ik geef haar helemaal gelijk. Robert heeft niet het recht om anderen op te leggen wat ze wel en niet mogen zeggen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 27-09-2013, 00:22:28 »
Ik vond het eigenlijk wel grappig ::rofl::.

Maar wat ik nu precies van Sanne vind weet ik niet meer eigenlijks.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 27-09-2013, 01:44:23 »
Ik geef haar helemaal gelijk. Robert heeft niet het recht om anderen op te leggen wat ze wel en niet mogen zeggen.

Waarom niet? Allereerst, er zijn geen wetten & regels, wat wel of niet kan.
Als hij een groep daarmee sterker kan maken, is het zelfs, dat hij het MOET zeggen".
Sanne gedraagt zich als een puber met iets te gevoelig ego. Zij zal het dan ook niet ver schoppen.

De mensen die veel en vaak kut & fuck roepen zijn mensen die zichzelf daarmee erg verzwakken. Je denkt stoer te zijn. maar je bent eigenlijk iemand die door de eerste onnozele tegenslag al een emoterende psyche ten toon spreidt. En dat is een teken van emotionele labiliteit. Zoals Robert al zegt, je zet jezelf zo vreselijk te kakken,.... voor jezelf, voor de medespelers en voor de hele natie.

Sanne zal hier sowieso geen positieve presentatie aan over houden. Wat een lilluk ding is het. In elk geval spekvet genoeg om zonder eten de hele ER uit te zitten.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2013, 01:49:57 »
Inderdaad, het is een uiting van negatieve energie. Daarom greep Robert ook in toen Edith zich even liet gaan tijdens de proef.. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 27-09-2013, 04:09:24 »
Waarom niet? Allereerst, er zijn geen wetten & regels, wat wel of niet kan.
Als hij een groep daarmee sterker kan maken, is het zelfs, dat hij het MOET zeggen".
Sanne gedraagt zich als een puber met iets te gevoelig ego. Zij zal het dan ook niet ver schoppen.

De mensen die veel en vaak kut & fuck roepen zijn mensen die zichzelf daarmee erg verzwakken. Je denkt stoer te zijn. maar je bent eigenlijk iemand die door de eerste onnozele tegenslag al een emoterende psyche ten toon spreidt. En dat is een teken van emotionele labiliteit. Zoals Robert al zegt, je zet jezelf zo vreselijk te kakken,.... voor jezelf, voor de medespelers en voor de hele natie.

Sanne zal hier sowieso geen positieve presentatie aan over houden. Wat een lilluk ding is het. In elk geval spekvet genoeg om zonder eten de hele ER uit te zitten.

 ::respect:: ::respect:: ::respect:: ::respect::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2013, 04:11:38 door Mollenmania »

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 27-09-2013, 05:50:57 »
Ik geef haar helemaal gelijk. Robert heeft niet het recht om anderen op te leggen wat ze wel en niet mogen zeggen.

Hij heeft wel het recht om het voor te stellen.
En als ze 'n beetje, ehm, kloten had gehad, had ze hem in zijn gezicht gezegd dat ze het er niet mee eens is
en gewoon iedere drie seconden 'kut' wil zeggen, en hij niet automatisch de baas is. In plaats van zo onvolwassen, als 'n verwend kind, te reageren.
Of even nagedacht over wat 'n ervaring die man allemaal heeft, en daar je voordeel mee doen, als team.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 27-09-2013, 07:51:45 »
Brinta, misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het een beetje flauw om haar eerste als zwakke persoonlijkheid neer te zetten omdat ze scheld en haar dan vervolgens uit te maken voor 'een lelijk ding met veel spekvet'.  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 27-09-2013, 09:22:57 »
Waarom niet? Allereerst, er zijn geen wetten & regels, wat wel of niet kan.
Als hij een groep daarmee sterker kan maken, is het zelfs, dat hij het MOET zeggen".
Sanne gedraagt zich als een puber met iets te gevoelig ego. Zij zal het dan ook niet ver schoppen.

De mensen die veel en vaak kut & fuck roepen zijn mensen die zichzelf daarmee erg verzwakken. Je denkt stoer te zijn. maar je bent eigenlijk iemand die door de eerste onnozele tegenslag al een emoterende psyche ten toon spreidt. En dat is een teken van emotionele labiliteit. Zoals Robert al zegt, je zet jezelf zo vreselijk te kakken,.... voor jezelf, voor de medespelers en voor de hele natie.

Sanne zal hier sowieso geen positieve presentatie aan over houden. Wat een lilluk ding is het. In elk geval spekvet genoeg om zonder eten de hele ER uit te zitten.

Wat een onzin. Ze zetten zichzelf niet te kakken. In tegenstelling tot Brinta, die in zijn tweede alinea iets zegt over wat hij in zijn derde alinea zelf doet. Je hoeft niet precies 'fuck en kut' te roepen om een emoterende psyche ten toon te spreiden. Wat jij daar zegt over Sanne is veel erger dan roepen van een paar stopwoordjes.
 ::niet-ok::

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 27-09-2013, 09:42:34 »
Alsof je er trots om moet zijn om alles maar "kut" en "klote" te vinden, ik vond Sanne in WIDM al niks maar in ER valt ze me helemaal vreselijk tegen.     ::niet-ok::
Jij zegt precies hoe het is.
Ich bin ein Bärliner!