Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 60889 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 27-09-2013, 09:54:08 »
Wat een onzin. Ze zetten zichzelf niet te kakken. In tegenstelling tot Brinta, die in zijn tweede alinea iets zegt over wat hij in zijn derde alinea zelf doet. Je hoeft niet precies 'fuck en kut' te roepen om een emoterende psyche ten toon te spreiden. Wat jij daar zegt over Sanne is veel erger dan roepen van een paar stopwoordjes.
 ::niet-ok::


Geheel mee eens.
Uit welke keuken zonder contact met de buitenwereld kom hij eigenlijk, zou je bijna zeggen?

Als hij nou zegt dat hij het vervelend vindt, dat lijkt me prima, niks mis mee; maar om zijn mening te presenteren als 'de hele buitenwereld' dan kom je toch wel over als een robert-de-wereld-is-mijn-keuken imo.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 27-09-2013, 11:17:40 »
Wat een onzin. Ze zetten zichzelf niet te kakken. In tegenstelling tot Brinta, die in zijn tweede alinea iets zegt over wat hij in zijn derde alinea zelf doet. Je hoeft niet precies 'fuck en kut' te roepen om een emoterende psyche ten toon te spreiden. Wat jij daar zegt over Sanne is veel erger dan roepen van een paar stopwoordjes.
 ::niet-ok::



Hear hear!

Sanne had groot gelijk over Robert, maar mag van mij zelf ook wel weg trouwens. Dat constante gehuil trek ik niet zo goed, en ik stoor me stiekem ook een beetje aan haar manier van praten. Alsof ze aan het acteren is of zo.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 27-09-2013, 16:03:15 »
Op de een of andere manier vind ik haar helemaal niet leuk in het spel. Ze is supernegatief, huilt (voor mij) toch echt te vaak en lijkt bijna niets bij te dragen aan het kamp. Haar gedrag ten opzichte van Robert vond ik erg kinderachtig. Natuurlijk mag ze schelden en mag ze het met hem oneens zijn, maar zeg dat dan recht in zijn gezicht en niet achteraf in de biecht.

Bij WIDM vond ik haar ook al niet briljant, maar dat hele seizoen vond ik minder dus ik weet dat toen niet aan Sanne. Maar ze valt me enorm tegen in het spel, echt jammer!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2013, 16:35:40 »
Ik vond Sanne in het seizoen van wie is de mol waar zij aan mee deed het leukste. Vind haar tot nu toe in ER zwaar irritant. Dat gejank de hele tijd.

Ik denk wel dat ze onderschat wordt door de andere kandidaten en dat ze heel sluw is (wat ik dan wel weer een leuke eigenschap vind).

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 27-09-2013, 17:47:21 »
Ik ben wel benieuwd of ze tegen Robert in durft te gaan of dat ze niets zegt maar wel op hem gaat stemmen. En in het biechthokje waar er niemand bij is als een Tourette gaat zitten schelden.
 ::tandpastasmiley::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2013, 20:18:18 »
Op de een of andere manier vind ik haar helemaal niet leuk in het spel. Ze is supernegatief, huilt (voor mij) toch echt te vaak en lijkt bijna niets bij te dragen aan het kamp. Haar gedrag ten opzichte van Robert vond ik erg kinderachtig. Natuurlijk mag ze schelden en mag ze het met hem oneens zijn, maar zeg dat dan recht in zijn gezicht en niet achteraf in de biecht.

Bij WIDM vond ik haar ook al niet briljant, maar dat hele seizoen vond ik minder dus ik weet dat toen niet aan Sanne. Maar ze valt me enorm tegen in het spel, echt jammer!

Helemaal mee eens. Ik vind kamp Noord echt superleuk, maar Sanne is de enige negatieve factor.

Wat een (ontererecht) negatieve houding vlak voor de Robinsonproef. :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2013, 21:14:19 »
Nou ja ik snap wel dat ze er niet tegen kan als zo'n vent als Robert ineens met een soort regel komt over vloeken en bepaalde woorden.
Wie is hij om dat te zeggen? ik kan daar ook niet tegen dat soort mensen.
Dan zou ik net als Sanne alleen maar harder reageren.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 27-09-2013, 23:08:06 »
Nou ja ik snap wel dat ze er niet tegen kan als zo'n vent als Robert ineens met een soort regel komt over vloeken en bepaalde woorden.
Wie is hij om dat te zeggen? ik kan daar ook niet tegen dat soort mensen.
Dan zou ik net als Sanne alleen maar harder reageren.

Je hebt helemaal gelijk! Robert is alleen maar iemand met IETSJE meer levenservaring, zodat hij IETSJE beter kan inschatten, wat de gevolgen zijn van het onbeheerst negatief-uiten van emoties op het individu en ook op de groep. Dus ja...wie is hij?

Je kunt het ook omdraaien: wie is Sanne om dat te zeggen? Zij kan dat zeggen, omdat zij ......?
Hierop kan ik jouw geen antwoord geven. Simpel, omdat het leven van dit meisje tot nu toe nog tamelijk onbeduidend is geweest.
Waarschijnlijk is deze realiteit dan ook de werkelijke reden van haar reactie.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 27-09-2013, 23:10:33 »
dus met iets meer levenservaring betekent het dus dat je kunt bepalen dat met mensen met minder levenservaring dingen niet meer mogen zeggen ?
wow leuke theorie. Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2013, 23:24:31 »
Ik ben bang van niet.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 28-09-2013, 09:49:42 »
Nu ben ik wel benieuwd naar de leeftijd van Brinta, net als iedereen met mogelijk wat meer levenservaring hier ;D

Jammer dat Sanne zo'n negatief doet. Blijkbaar doet ze het niet in de groep, wat op zich gunstig is voor de sfeer, maar wel achterbaks overkomt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 28-09-2013, 09:53:48 »
Nou ja ik snap wel dat ze er niet tegen kan als zo'n vent als Robert ineens met een soort regel komt over vloeken en bepaalde woorden.
Wie is hij om dat te zeggen? ik kan daar ook niet tegen dat soort mensen.
Dan zou ik net als Sanne alleen maar harder reageren.

Tja, ondanks dat Robert op zich gelijk heeft (want al die schuttingtaal de hele tijd is echt niet nodig) is het totaal niet slim om bij binnenkomst gelijk zo hoog van de toren te blazen. "Ik ben nieuw hier en ik wil dat jullie allemaal naar mij luisteren. Omdat ik dat wil." Zo werkt het niet echt he.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 28-09-2013, 09:55:43 »
Mischien dat het team er nog 'ns over gaat nadenken, nu ze de proef gewonnen hebben.. ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 28-09-2013, 09:57:22 »
Simpel, omdat het leven van dit meisje tot nu toe nog tamelijk onbeduidend is geweest.
Waarschijnlijk is deze realiteit dan ook de werkelijke reden van haar reactie.

Nou, dat zou misschien kunnen gelden voor een meisje als Veronica ofzo, maar juist niet voor Sanne Vogel. Naast actrice zijn heeft zij ook (samen met haar broer) een eigen bedrijf "De Vogelfabriek", een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.

Wat ook wel grappig is is trouwens dat zij het bewijs is dat niet elke vegetariër vel over been hoeft te zijn.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 28-09-2013, 12:22:02 »
Nou, dat zou misschien kunnen gelden voor een meisje als Veronica ofzo, maar juist niet voor Sanne Vogel. Naast actrice zijn heeft zij ook (samen met haar broer) een eigen bedrijf "De Vogelfabriek", een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.

Wat ook wel grappig is is trouwens dat zij het bewijs is dat niet elke vegetariër vel over been hoeft te zijn.

Dat vind ik nog een understatement!   ;)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 28-09-2013, 14:15:56 »
dus met iets meer levenservaring betekent het dus dat je kunt bepalen dat met mensen met minder levenservaring dingen niet meer mogen zeggen ?
wow leuke theorie. Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp

Je mag alles zeggen. Ik weet zeker, dat Robert het daar mee eens is, mits het bijdraagt. Als je continu om elke poep & scheet alleen maar kut & fuck kunt roepen, heb je niet alleen weinig creativiteit tussen de oren (hoeveel films of anderszins je ook hebt gemaakt), maar beweeg je op het poep & pies-niveau van een kleuter.
Het staat Sanne vrij om elke bijzondere gedachte, theorie, axioma, verhaal, (of joe neem it) naar voren te brengen.
Daarentegen, kut & fuck is hersenloze domheid.

Dus heeft Robert, als buitenstaander, een sterk punt. Het is zelfs zwakte van een groep, om dat simplistische gedrag niet gelijk aan te pakken en in de kiem te smoren. Dus, chapeau-double pour Robert! ::ok::

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 28-09-2013, 14:26:20 »
Nou, dat zou misschien kunnen gelden voor een meisje als Veronica ofzo, maar juist niet voor Sanne Vogel. Naast actrice zijn heeft zij ook (samen met haar broer) een eigen bedrijf "De Vogelfabriek", een bedrijf dat eigen theatervoorstellingen en films produceert en regisseert.

Wat ook wel grappig is is trouwens dat zij het bewijs is dat niet elke vegetariër vel over been hoeft te zijn.

Suiker hoeft niet dood gemaakt worden, 'zoals met al die arme lieve diertjes'. :\'(

Het bewijst dus vooral, dat Sanne een 'dikke snoepkont' is.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 28-09-2013, 14:27:43 »
Nou zeg, ZO erg is het zeggen van kut en klote nou ook weer niet. Natuurlijk kan het gebruik van die woorden verminderd worden, maar een zwakte van het kamp? Is het zich boven de anderen stellen van Robert geen zwakte? Het is nu toch nog een team-fase?

Kut en klote zijn gewoon uitingen van gevoel op dat moment. Misschien minder correct taalgebruik, maar ik denk dat dat nou eenmaal bij het spel hoort.

En jij bent van mening dat Sanne op poep en pies-niveau van een kleuter is omdat ze twee woorden gebruikt, maar de films en theaterstukken die ze heeft gemaakt laat je voor het gemak maar achterwege?  ::ohno:: Iedereen scheld wel eens. Daar hoef je echt niet voor op kleuterniveau te zijn. Ik vind jouw uitspraken over dat Sanne een dikke snoepkont en een lelijk ding met spekvet is eerder kleuterniveau dan die twee woorden van Sanne.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 28-09-2013, 14:32:38 »
zullen we het niet persoonlijk maken Conejo ;)

--------

zullen we met respect om blijven gaan met de deelnemers Brinta?

--------

Dan bedoel je het toch anders dan dat je het in eerste instantie opschreef. Gelukkig maar ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 28-09-2013, 14:34:59 »
zullen we het niet persoonlijk maken Conejo ;)

Excuus.  ::sorry:: Maar vind de uitspraken van Brinta over Sanne toch wel wat ver gaan. Zal het de volgende keer achterwege laten.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48