Auteur Topic: [Kandidaat BE] Björn  (gelezen 36915 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2006, 11:15:04 »
Van de Talpa website:

Citaat
Dit keer wil Björn als langste blijven: “Ik gun het iedereen, maar vooral mezelf”. En hij gaat daar ver in: “Met welke middelen ook, mijn doel moet bereikt worden!”.

Dat is nu net de instelling die ik graag bij elke kandidaat zie :)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #21 Gepost op: 3-04-2006, 08:18:08 »
Bjorn was voor mij wat het survivallen, het overleven betreft misschien wel de sterkste deelnemer ::oink::, maar in het opwekken van irritaties en het uitblinken in NIET sociaal zijn scoorde hij ook huizenhoog. ::niet-ok::

Qua survivallen een zeer sterke kandidaat ::ok::, maar botst hij met de andere survivalisten zoals  Richard en Frank? ???

Ik denk dat hij diverse ronden meegaat maar hij is niet sociaal genoeg voor de eindzege.
Gek zijn is gezond

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #22 Gepost op: 3-04-2006, 10:26:21 »
Björn met Douwe samen tegen de rest  ::bravo::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #23 Gepost op: 3-04-2006, 22:33:04 »
 :\'(

Ontzettend jammer, maar na grofweg 15 minuten hield ik er al sterk rekening mee dat hij direct het veld zou moeten ruimen. Een grote groep met 17 man was gewoon iets teveel van het goede voor Bjorn. De meest spraakmakende kandidaat vertrekt als eerste, dat gaat ten koste van de kijkcijfers Talpa  :P

Bjorn we zullen je terug zien in All-Stars 2  ::ok::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #24 Gepost op: 3-04-2006, 22:47:04 »
Jammer dat Bjorn eruit is ja....hij is een echte overlever....maar helaas iemand moet er uit gaan tijdens de eilandraad en aangezien hij sociaal niet sterk is heeft hem dat zijn verdere plek in de Expeditie gekost....

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #25 Gepost op: 3-04-2006, 23:01:09 »
Bjorn had wel n buikje gekregen, niet? Wel jammer dat hij er al uit is inderdaad. niet mn favoriete kandidaat, maar leuk voor het spel!

Offline summershine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #26 Gepost op: 3-04-2006, 23:03:19 »
Ondanks dat hij mijn favoriet niet is vind ik het zeer jammer dat hij eruit is.  ::zwaai:: Ik kan me zo heerlijk ergeren aan hem. Dus het is wel jammer. ::)http://

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #27 Gepost op: 3-04-2006, 23:11:21 »
De meest spraakmakende kandidaat vertrekt als eerste, dat gaat ten koste van de kijkcijfers Talpa  :P

Denk je dat echt ?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #28 Gepost op: 4-04-2006, 09:11:42 »
Denk je dat echt ?

Veel mensen konden zich Bjorn echter nog goed herinneren (positief of negatief), want boven alles zorgde hij de vorige keer voor spraakmakende tv. Als er teveel nietszeggende (lees:saaie) personages overblijven dan zal dat ongetwijfeld van de kijkcijfers gaan.

Natuurlijk is het erg moeilijk om te zeggen of het vertrek van Bjorn aan zoiets meedraagt omdat we niet weten wat er allemaal gebeurd zou zijn als Bjorn langer in de strijd was gebleven. Mijn opmerking was dan ook meer een knipoog naar Talpa omdat ze voor spraakmakende tv willen zorgen :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #29 Gepost op: 4-04-2006, 09:28:02 »
Erg jammer dat hij eruit is!

Het is een van de echte survivalaars en zal ook als een van de weinige in zijn eentje kunnen overleven op t eiland!

Jammer dat hij nu ten koste van zo`n zielig meisje ( :\'( me kleren zijn nat, en ik slaap niet lekker en...  :\'() eruit moet... heel jammer maar


Björn toch bedankt!!  ::ok::

Offline biggetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #30 Gepost op: 4-04-2006, 11:39:47 »
ha, hij was er sociaal niet sterker op geworden, volgens mij had hij het wat dat betreft al vantevoren opgegeven
misantroop

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #31 Gepost op: 4-04-2006, 11:42:46 »
Was te verwxhten dat hij het niet lang zou redden. Hij was de minst sociale persoon. In het begin van een dergelijk programma moet je juist niet afzonderen, moet je juist niet al te scherpre opmerkingen maken, zorg je dat je even geen conflicten uitlokt. Dit alles heeft Björn juist wel gedaan, dus is het niet meer dan logisch dat hij er uit ligt. Niemand wil een los aanhangsel in zijn team hebben, die ook nog eens voor een hoop onrust zorgt.

Ach ja, nu heeft dat andere team iig een meisje dat overal tegenkan, enorm positieve bijdragen zal leveren aan de sfeer, een grote bijdrage zal leveren aan het survivalllen, bergen eten zal vinden waar anderen niets vinden, met haar kracht proeven zal winnen, en met haar positieve instelling personen uit de put kunnen helpen......

Dus hebben ze vast de juiste keuze gedaan.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Bonifatius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #32 Gepost op: 4-04-2006, 11:43:39 »
Wel jammer dat ie er nu al uitligt. Dit doet me een beetje denken aan vorig jaar toen Esther weg werd gestemd en Wim bijna meteen daarna vertrok. Maar goed hij heb zich vanaf seconde 1 niet echt populair gemaakt...

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #33 Gepost op: 4-04-2006, 13:07:59 »
Ik vond dat bootje waarmee hij weg ging wel een beetje verdacht .. net alsof achter die rots hem nog een grote verrassing te wachten staat.

Aan de ene kant hoop ik op een afvallers kamp .. maar aan de andere kant denk ik dat het er deze x niet in zit.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #34 Gepost op: 4-04-2006, 13:13:45 »
ik vind bjorn veel leuker geworden dan eerst :D


ik denk niet dat er een afvallerskamp komt.
zo blijft iedereen terugkomen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #35 Gepost op: 4-04-2006, 13:14:54 »
Ik vond aan de ene kant wel jammer dat Bjorn eruit ging maar, aan de andere kant ook weer niet, het is zijn eigen schuld, ik zou me ook niet zo opstellen wat hij doet dan is de kans ook errug groot dat je als eerste afvalt, je moet op het begin gewoon op de achtergrond blijven dat is het beste! Bjorn is beetje hetzelfde persoon als Klaar in 2004 als je die alleen op een eiland zet, wint ze het maar zodra ze in een groep zit zelfde als Bjorn word het drie keer niets en dat is bewezen.  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #36 Gepost op: 4-04-2006, 13:38:29 »
Een gebrek aan sociale vaardigheden en tactisch inzicht hebben Bjorn de das omgedaan. Moeilijk met andere mensen om kunnen gaan is één ding, maar jezelf meteen neer gaan zetten als de allerbeste survivor, terwijl er nota bene échte winnaars bij zijn, is wel erg dom. Ik was blij dat Bjorn eruit ging  :D, maar toen hij zo moest huilen  :\'( vond ik het ook wel zielig.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #37 Gepost op: 4-04-2006, 13:41:04 »
De Messias is BACK!!!

Go Bjorn!!

Terug naar Begië jaa!

Wat een malloot is dat!!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Björn
« Reactie #38 Gepost op: 4-04-2006, 15:08:55 »
Ik vond het ontzettend leuk dat ik hoorde dat Björn mee ging doen met de strijd der titanen. Hij is toch een van de personen die je niet snel zou vergeten.

Alleen wat is die man irritant zeg. Na de eerste 15 minuten wist ik dat hij de eerste ronden eruit zou liggen en dat heeft hij aan zichzelf te danken.

Ik zou ook niet met zo´n man op een eiland willen zitten. Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat ik wel een beetje emotioneel werd toen Björn zo moest huilen. Ik had echt met hem te doen. Dat verwacht je niet. Ik hoopte ook dat hij nog een kans zou krijgen maar dat is niet zo en aan de andere kant iedereen denkt nu dat de afvallers weer een kans krijgen omdat dat vaak gebeurde.

Toch vind ik het jammer dat hij eruit is. Hij zorgde voor een beetje actie op tv.

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
en toen was bjorn eruit ..
« Reactie #39 Gepost op: 4-04-2006, 17:55:25 »
* ik vond het best zielig dat bjorn eruit ging .
maar ik denk dat ie dat aan zich zelf heb te denken .
zo'n progamma is gewooon niks voor hem .
Je moet gewooon goed met mensen kunnen omgaan , en dat is
iets waar bjorn niet zoo goed in is =P

hij zal best goed zijn in overleven , dat denk ik wel =) x
KELLA BELLA