Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 130599 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #40 Gepost op: 19-04-2006, 10:45:19 »
Hoi Pieter

Leuk al die achtergrond informatie!

Ik vroeg me al af hoe het verder zou gaan met de eliminaties, we zitten al op dag 11 en er zijn er nog maar 3 weg. De komende 19 dagen volgen er dus nog heel wat eliminaties, maar ik begrijp nu van jou dat er alleen maar eliminatieproeven zijn straks?
Weinig kans op het winnen van 'luxe' producten en uitstapjes dus deze keer, dat maakt deze strijd vast een stuk zwaarder!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2009, 17:42:01 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2006, 11:40:06 »
Pieter, nog een vraagje, als je het niet erg vindt:

Hoe komt het dat jullie van te voren al een ideetje hebben over de soort proef? Jullie verwachtten duidelijk al een zwemproef?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #42 Gepost op: 19-04-2006, 11:49:05 »
Hoi Pieter

Leuk al die achtergrond informatie!

Ik vroeg me al af hoe het verder zou gaan met de eliminaties, we zitten al op dag 11 en er zijn er nog maar 3 weg. De komende 19 dagen volgen er dus nog heel wat eliminaties, maar ik begrijp nu van jou dat er alleen maar eliminatieproeven zijn straks?
Weinig kans op het winnen van 'luxe' producten en uitstapjes dus deze keer, dat maakt deze strijd vast een stuk zwaarder!

Ben ik helemaal mee eens Swifty. Leuk om ook eens te lezen hoe het achter de schermen gaat. (naar gelang wat Pieter los wil en mag laten uiteraard)

Maar ik vroeg me ook al wat er zou gaan gebeuren met de hoeveelheid kandidaten. Als ze op deze manier door zouden gaan, zouden we een overschot overhouden voor de finale.
Vraag me toch wel af hoe het wordt als er straks alleen maar eliminatieproeven zijn. Dan gaat het ineens wel hard met de kandidaten :(
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #43 Gepost op: 19-04-2006, 14:58:30 »
Ben ik helemaal mee eens Swifty. Leuk om ook eens te lezen hoe het achter de schermen gaat. (naar gelang wat Pieter los wil en mag laten uiteraard)

Maar ik vroeg me ook al wat er zou gaan gebeuren met de hoeveelheid kandidaten. Als ze op deze manier door zouden gaan, zouden we een overschot overhouden voor de finale.
Vraag me toch wel af hoe het wordt als er straks alleen maar eliminatieproeven zijn. Dan gaat het ineens wel hard met de kandidaten :(

Idd, ik meende ook ergens gelezen te hebben dat er maar 10 afleveringen zijn ???
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #44 Gepost op: 19-04-2006, 17:20:05 »
Over het aantal proeven en het totaal aantal weg te stemmen kandidaten kan ik helaas niets zeggen. Wat wij zelf hebben ervaren is om niet te logisch na te denken over hoe alles zou gaan lopen, het was steeds net anders dan dat we dachten dat het zou gaan. Van te voren weet je helemaal niet wat voor proeven er aan kwamen, wel heb je een vermoeden. Na een landproef krijg je meestal een waterproef dachten we en dat was in dit geval ook zo.

Zo,n moment waarop Douwe boos wordt omdat hij niet met de proef mee doet wordt behoorlijk éénzijdig getoond vind ik persoonlijk. wat je niet ziet zijn de momenten waarop zo iemand de hele dag werkelijk geen donder uit lijkt te voeren en nergens zin in heeft. Verder een aardige vent maar als iemand dan ineens roept dat hij geweldig kan zwemmen dan geloof je daar net zo sterk in als het feit dat hij roept dat hij gaat vissen en er na 4 dagen pas mee begint.

Vond Douwe trouwens wel een hele markante aardige vent met veel humor en ik heb leuke gesprekken met hem gehad en we hebben heel wat gelachen.

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #45 Gepost op: 20-04-2006, 11:48:16 »
Hi Pieter,

Gelukkig is het goed afgelopen met je vinger. Ik dacht eerst dat er echt een stuk vanaf was, maar gelukkig niet. Ik denk dat ze misschien in de volgende aflevering hier iets van zullen laten zien, wie weet.
En die Douwe, tja, het lijkt mij wel een hele lieve man. Maar je krijgt inderdaad een scheef beeld als ze alleen zijn slapende kont laten zien, elke aflevering weer. En als ik jou zo hoor, zijn er dus meer mensen die vaak niets of weinig uitvoeren. Maar ja, that's TV !
Heel leuk dat je ons zoveel bijpraat. Bedankt namens iedereen !

Groetjes,
Gabrielle

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #46 Gepost op: 20-04-2006, 13:27:32 »
Hoi Pieter,

wat leuk dat je hier je reactie met ons deelt! (mocht je het een keer in een columnvorm willen doen, dan hoor ik het wel  ;) )
Heb je er achteraf spijt van dat je je toch over hebt laten halen, en waarom heb je eik besloten om toch mee te doen?
Dat van die vingertop is wel heftig ja, gelukkig is het goed afgelopen. En dat niet alles getoond wordt, is natuurlijk wel begrijpelijk, maar wel jammer dat wij als kijker hierdoor blijkbaar een ander beeld krijgen van wat er tussen mensen gebeurd....
Weet jij eigenlijk hoeveel afleveringen er op tv komen?
Tot gauw, echt leuk dat je hier op ons forum bent!  ::zwaai::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2006, 17:37:39 »

Er zijn in totaal 10 afleveringen, nog 7 te gaan dus.

Ik heb absoluluut geen spijt dat ik meegedaan heb, zo bedoelde ik het ook niet.
Het was alleen zo dat de eerste 6 dagen even heel erg wennen waren, daarna kwam het helemaal goed. In 2001 werkte ik als senior accountmanager voor een bedrijf en kon mijn werk gewoon overdragen aan collega's net zoals veel mensen tijden vakantie doen. Met een leeg hoofd kun je dan lekker aan je expeditie gaan beginnen. Momenteel heb ik een eigen bedrijf waar een aantal hele grote nieuwe projecten gelanceerd zijn die veel aandacht nodig hebben. Alles wat daar bij komt kijken draag je niet even over, ik heb iets te veel overuren moeten draaien om weg te kunnen. De eertse dagen was ik daarom helemaal niet met die camera's bezig en het programmma op zich. Best raar als je dan tussen een heleboel types zit die juist alleen maar met het programma bezig zijn en zich druk maken over asllemaal pietluttigheden die daar gebeuren waar ik niet minder geslapen heb. Vond het daarbij best lastig om me te verplaatsen in een paar medekandidaten die af en toe in huilen uitbarsten omdat je iets niet aardig genoeg tegen ze zegt.
"Krijg nou toch wat!" dacht ik, "ben jij nou een Titaan?"

Column is best leuk idee, heb er heel veel geschreven in het verleden, die hadden trouwens niets met Robinson te maken. Enige probleem is dat ik niet op vaste data iets af kan leveren. Daarnaast blijk ik nogal scherpe pen te hanteren met schertsende humor, waarbij ik niet aadrig zal zijn over mijn mede-eilandbewoners. Uit ervaring weet ik dat de productie daar helemaal niet blij mee is en niet blij met me zal zijn. Conform mijn contract kan ik daar problemen mee krijgen. Saaie colums schrijven waar je niet om kunt lachen en waarin niets staat dat verrassend en opzienbarend is kan ik niet zo goed en daar lijkt me ook geen bal aan. Weet je een andere oplossing? Verboden colums schrijven onder een pseudoniem wellicht.

Hoi Pieter,

wat leuk dat je hier je reactie met ons deelt! (mocht je het een keer in een columnvorm willen doen, dan hoor ik het wel  ;) )
Heb je er achteraf spijt van dat je je toch over hebt laten halen, en waarom heb je eik besloten om toch mee te doen?
Dat van die vingertop is wel heftig ja, gelukkig is het goed afgelopen. En dat niet alles getoond wordt, is natuurlijk wel begrijpelijk, maar wel jammer dat wij als kijker hierdoor blijkbaar een ander beeld krijgen van wat er tussen mensen gebeurd....
Weet jij eigenlijk hoeveel afleveringen er op tv komen?
Tot gauw, echt leuk dat je hier op ons forum bent!  ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #48 Gepost op: 20-04-2006, 17:40:33 »
Er zijn in totaal 10 afleveringen, nog 7 te gaan dus.

Ik heb absoluluut geen spijt dat ik meegedaan heb, zo bedoelde ik het ook niet.
Het was alleen zo dat de eerste 6 dagen even heel erg wennen waren, daarna kwam het helemaal goed. In 2001 werkte ik als senior accountmanager voor een bedrijf en kon mijn werk gewoon overdragen aan collega's net zoals veel mensen tijden vakantie doen. Met een leeg hoofd kun je dan lekker aan je expeditie gaan beginnen. Momenteel heb ik een eigen bedrijf waar een aantal hele grote nieuwe projecten gelanceerd zijn die veel aandacht nodig hebben. Alles wat daar bij komt kijken draag je niet even over, ik heb iets te veel overuren moeten draaien om weg te kunnen. De eertse dagen was ik daarom helemaal niet met die camera's bezig en het programmma op zich. Best raar als je dan tussen een heleboel types zit die juist alleen maar met het programma bezig zijn en zich druk maken over asllemaal pietluttigheden die daar gebeuren waar ik niet minder geslapen heb. Vond het daarbij best lastig om me te verplaatsen in een paar medekandidaten die af en toe in huilen uitbarsten omdat je iets niet aardig genoeg tegen ze zegt.
"Krijg nou toch wat!" dacht ik, "ben jij nou een Titaan?"

Column is best leuk idee, heb er heel veel geschreven in het verleden, die hadden trouwens niets met Robinson te maken. Enige probleem is dat ik niet op vaste data iets af kan leveren. Daarnaast blijk ik nogal scherpe pen te hanteren met schertsende humor, waarbij ik niet aadrig zal zijn over mijn mede-eilandbewoners. Uit ervaring weet ik dat de productie daar helemaal niet blij mee is en niet blij met me zal zijn. Conform mijn contract kan ik daar problemen mee krijgen. Saaie colums schrijven waar je niet om kunt lachen en waarin niets staat dat verrassend en opzienbarend is kan ik niet zo goed en daar lijkt me ook geen bal aan. Weet je een andere oplossing? Verboden colums schrijven onder een pseudoniem wellicht.


Af en toe een postje in dit topic (hier alles wat je niet op tv ziet) misschien?:
http://expeditierobinson.realitynet.org/forum/topic,23719.0.html
Keep calm and eat chocolates!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #49 Gepost op: 20-04-2006, 23:17:41 »
Pieter, je bent weer goed bezig. Ik vond je optreden in ER 2 al fantastisch en nu ook ben je in mijn top 3. 1 en 2 voorlopig Frank en Richard..... Maar....
 misschien bewijs jij één van de volgende afleveringen dat je juist dat tikkeltje meer hebt om Frank en Richard in mijn top 3 voorbij te steken.
Je doet het voortreffelijk !

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #50 Gepost op: 24-04-2006, 21:51:10 »
Jeetje, wat een spannende aflevering weer ! Nu begrijp ik waarom er 10 afleveringen zijn. Ik kan niet wachten tot volgende week maandag, ik benieuwd wie er uiteindelijk de samensmelting bereiken. Pieter, ik hoop dat je erbij bent ! Trouwens nog steeds niets gezien over je vinger, raar hoor.

Groetjes,
Gabrielle

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #51 Gepost op: 24-04-2006, 21:53:16 »
Pieter, je lulde te veel over "afzonderen" en "konkelen" vandaag. Feitelijk is het alleen maar afzonderen omdat zij een minderheid vormen. Als jullie met een man of vier in het water staan te roddelen over Douwe en Jakobien, is dat dan soms geen afzonderen?

Bovendien bewees de stemming ten overvloede je ongelijk!

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #52 Gepost op: 24-04-2006, 22:12:35 »
Beste Narya,

Pieter durft wel gewoon z'n mond open te doen en eerlijk te zeggen wat zijn gevoel is t.o.v. Jakobien en Veronique. Dat kan je niet van iedereen zeggen. En tegen Douwe zegt iedereen waar het op staat, niet alleen als ze zich hebben afgezonderd. En trouwens, je ziet alleen wat er wordt uitgezonden. Pieter weet zelf het beste hoe het daar op het eiland aan toe is gegaan.

Gabrielle

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #53 Gepost op: 24-04-2006, 23:14:41 »
Pieter, je lulde te veel over "afzonderen" en "konkelen" vandaag. Feitelijk is het alleen maar afzonderen omdat zij een minderheid vormen. Als jullie met een man of vier in het water staan te roddelen over Douwe en Jakobien, is dat dan soms geen afzonderen?

Bovendien bewees de stemming ten overvloede je ongelijk!

Agree..iedereen praat over een ander, maar als een klein groepje dat doet is het 'complotten smeden' en roddelen enzo, de twee vrouwen konden beter met elkaar opschieten en snap best dat de sfeer in het kamp niet optimaal was (uit hun oogpunt gezien) en dat ze lekker rustig ergens anders wilden gaan liggen..en dan lijkt het me logisch dat je dan over de expeditie praat en over eventuele eilandraden en mede-eilanders..dat doet de groep van Pieter, Ryan, Jennifer e.a. net zo goed, niks mis mee toch..is vrij menselijk dacht ik..

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2006, 10:35:47 »
Ik lulde te veel over afzonderen in de uitzending?
 
Volgens mij heb ik er exact 1 eerlijke uitspraak over gedaan, notabene in het bijzijn van de anderen op de eilandraad en dan lul ik er dus al weer te veel over haha. Lekker makkelijk oordelen vanuit je luie stoel voor de buis.

Op zich heb je helemaal gelijk hoor en kun je daar het beste ieder onderwerp dat je in gevaar kan brengen vermijden, er zijn er genoeg die dat zo doen en een heel eind komen. Mijn stijl is dat niet, dat hou ik maar even vol. Vooral dit jaar was verveling ieders grootste vijand, je gaat je dan heerlijk ergeren aan je mede-eilandgenoten.

Even over het afzonderen. Als je je dagen achtereen, met twee personen, bewust achter een rotsblok verstopt, terugtrekt, 100 meter verwijderd van de rest en daar uren gaat zitten babbelen, dan ben je heel naïf en/of oerdom als je dan niet in de gaten hebt dat anderen daar iets van gaan denken. Het is gewoon niet handig. Vooral niet als blijkt dat ze bewust een voorwerp naast zich neerzetten (pot zonnebrand met merklogo)om er voor te zorgen dat de filmploeg niet kan blijven doorfilmen als ze je daar tijdens je gesprek betrappen. Eerst moet die pot uit beeld en daarna kan er pas doorgefilmd worden. Als cameraploeg kan je dan niets anders doen dan vragen waar ze het over hadden en of ze door willen gaan met het gesprek. Wat zeg je dan? "We hadden het over het weer en vroegen ons af of het morgen ook weer zo warm wordt?"
Vast wel. Overdag was het daar 40 graden en dan was het heel lekker om tot je middel in de zee te staan. Zo stonden we iedere dag regelmatig te praten in het water met alle deelnemers op het eiland, dus ook met Veronique, Douwe en Jakobien. Natuurlijk wil je daar af en toe even met een zielsverwant praten over anderen, daar is helemaal niets mis mee. Je kunt alleen beter even samen hout gaan halen of lekker in de zee gaan staan keuvelen waar anderen je zien staan, dan dat je je bewust achter hele grote rotsblokken gaat verstoppen. Mag natuurlijk wel maar het is niet echt handig, dat wou ik maar even zeggen.

De stemming bewees daarbij niet het ongelijk. Jakobien gaf zelf al aan in haar interview dat ze op Jennifer wilde gaan stemmen. Douwe ging dat ook doen en Veronique ook als Jennifer niet van eiland weggehaald was. Het vermoeden van de rest klopte dus helemaal dat ze met 3 personen op 1 kandidaat gingen stemmen. Ryan en ik verwachtten dat één van ons beiden de sigaar zou zijn op de eilandraad. Dat ze ineens een hele andere tactiek toe pastten op die eilandraad weet je dan ook niet van te voren. Jakobiens stem op Douwe vond ik daarbij heel raar omdat ze hem voortdurend zat te verdedigen naar ons toe waardoor je absoluut niet verwacht dat juist zij toch op hem gaat stemmen. Dat bedoelde ik met mijn uitspraak dat ik haar niet goed kon pijlen. Heel leuk, lief en aardig tegen iemand doen en dan toch op die persoon stemmen begrijp ik niet goed en zo iemand vertrouw ik voor geen cent.



Pieter, je lulde te veel over "afzonderen" en "konkelen" vandaag. Feitelijk is het alleen maar afzonderen omdat zij een minderheid vormen. Als jullie met een man of vier in het water staan te roddelen over Douwe en Jakobien, is dat dan soms geen afzonderen?

Bovendien bewees de stemming ten overvloede je ongelijk!



« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 10:41:03 door Pieter-2006 »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #55 Gepost op: 25-04-2006, 11:00:51 »
Pieter, bedankt voor je reactie. Waarvoor hulde!

Ik snap je wel. hoor. Hoeveel uren per dag iemand zich afzondert, daar krijgen wij thuis voor de buis inderdaad niet zoveel van mee. Maar mijn punt blijft nog steeds dit: of je nu liggend achter een groot rotsblok over andere mensen praat of staand in zee, het komt op hetzelfde neer. Praten over anderen is ook helemaal niet erg, begrijp me niet verkeerd. Het hoort er natuurlijk gewoon bij. Maar nu kwam het (thuis in m'n luie stoel  ;)) toch een beetje over als "de pot verwijt de ketel". Jakobien, Douwe en Veronique werden "beschuldigd" van het maken van een stemafspraak (niks mis mee overigens, vandaar "beschuldigd" tussen aanhalingstekens), terwijl zij dus overduidelijk niet met z'n drieën hun krachten hadden gebundeld (niet zo slim overigens). Ook niet toen Jennifer nog op het eiland zat! Tenminste, niet op tv... Toen hadden ze gewoon onafhankelijk van elkaar een hekel aan Jennifer, daar kwamen toch geen afspraken aan te pas (althans, niet met Douwe)?

Jennifer, reden genoeg om je zoveel en zo ver mogelijk te willen afzonderen... Maar nu dwaal ik af.

Tot slot: ik vind je een sympathieke kandidaat en ik hoop van harte dat je de samensmelting hebt gehaald!


Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2006, 11:32:23 »
Pieter is tof, woont bij mij in Kralingen! Hoop dat je de samensmelting haalt!!!  ::joehoe::

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2006, 12:06:44 »
Je hebt op zich gelijk dat het eigenlijk niet uit maakt of je nou achter een rotsblok gaat zitten babbelen of dat op afstand in het openbaar doet. De uitkomst voor jezelf en je gesprekspartner zal niet veel verschillen. Dat gaf ik ook aan, iedereen wil van tijd tot tijd evalueren over anderen en zal daarbij afspraken (complotten) gaan maken om zichzelf te beschermen, moet kunnen vind ik. Het is alleen heel erg dom dat je dat heel opzichtig, bewust achter een rotsblok gaat doen. Je geeft daarmee immers direct aan dat je samen iets wilt gaan bespreken dat de rest absoluut niet mag horen, ofwel, "wij gaan nu een complot smeden". Vervolgens is het dan wel heel erg jammer en nog dommer als je daar zoals jacobien zei, over zaken hebt zitten praten die niets met het programma te maken hebben. Als je met een gespannen uitdrukking en een grote witte wc-rol in je hand, over de camping gaat lopen, dan is de kans vrij groot dat men een heel sterk vermoeden heeft dat je in zo'n camping-WC gaat zitten kleien (excuseer). Als je na 5 minuten terug komt en zegt dat je je neus bent gaan snuiten dan gelooft niemand daar iets van, zo gaat dat nou eenmaal.

Grappig Koekiemonster dat je bij mij in de buurt woont. Hoe weet je dat trouwens? Geef maar een gil hoor als je me ziet.

Pieter



Pieter, bedankt voor je reactie. Waarvoor hulde!

Ik snap je wel. hoor. Hoeveel uren per dag iemand zich afzondert, daar krijgen wij thuis voor de buis inderdaad niet zoveel van mee. Maar mijn punt blijft nog steeds dit: of je nu liggend achter een groot rotsblok over andere mensen praat of staand in zee, het komt op hetzelfde neer. Praten over anderen is ook helemaal niet erg, begrijp me niet verkeerd. Het hoort er natuurlijk gewoon bij. Maar nu kwam het (thuis in m'n luie stoel  ;)) toch een beetje over als "de pot verwijt de ketel". Jakobien, Douwe en Veronique werden "beschuldigd" van het maken van een stemafspraak (niks mis mee overigens, vandaar "beschuldigd" tussen aanhalingstekens), terwijl zij dus overduidelijk niet met z'n drieën hun krachten hadden gebundeld (niet zo slim overigens). Ook niet toen Jennifer nog op het eiland zat! Tenminste, niet op tv... Toen hadden ze gewoon onafhankelijk van elkaar een hekel aan Jennifer, daar kwamen toch geen afspraken aan te pas (althans, niet met Douwe)?

Jennifer, reden genoeg om je zoveel en zo ver mogelijk te willen afzonderen... Maar nu dwaal ik af.

Tot slot: ik vind je een sympathieke kandidaat en ik hoop van harte dat je de samensmelting hebt gehaald!


« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 12:08:49 door Pieter-2006 »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2006, 12:15:40 »
Het is alleen heel erg dom dat je dat heel opzichtig, bewust achter een rotsblok gaat doen. Je geeft daarmee immers direct aan dat je samen iets wilt gaan bespreken dat de rest absoluut niet mag horen, ofwel, "wij gaan nu een complot smeden". Vervolgens is het dan wel heel erg jammer en nog dommer als je daar zoals jacobien zei, over zaken hebt zitten praten die niets met het programma te maken hebben. Als je met een gespannen uitdrukking en een grote witte wc-rol in je hand, over de camping gaat lopen, dan is de kans vrij groot dat men een heel sterk vermoeden heeft dat je in zo'n camping-WC gaat zitten kleien (excuseer). Als je na 5 minuten terug komt en zegt dat je je neus bent gaan snuiten dan gelooft niemand daar iets van, zo gaat dat nou eenmaal.

 :) Daar heb je wel gelijk in.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #59 Gepost op: 25-04-2006, 15:58:05 »
Ik vraag me af waarom Pieter en Ryan besloten hebben op Jacobien te stemmen en niet op Douwe.