Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 130600 keer)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #340 Gepost op: 15-06-2006, 17:05:17 »
Haha! Grappig om dat ding weer te zien. Zitten de krassen er nog goed in? Ik heb expres een soort brede ring van krassen om mijn fles gemaakt om hem te kunnen herkennen. Probleem was steeds dat als iemand alle flessen ging vullen, dat je dan vaak een andere fles terug kreeg. De naambordjes zaten namelijk aan de dop vast en de watervullers letten vaak niet op welke dop op welke fles terug ging. Uit andermans fles drinken kan gevaarlijk zijn ivm koortsblazen en andere overdraagbare aandoeningen die je op die manier op kunt lopen. Daarnaast was het voor mij gewoon zo dat ik er niet aan moest denken om uit een fles te drinken waar bepaalde deelnemers net aan hadden zitten lurken. Ik zit nou eenmaal zo in elkaar dat ik niet al mijn medemensen, zeker bepaalde eilandbewoners, even fris vind. In sommige gevallen drink ik nog liever uit een hondenbak.


He Pieter :)

Ik heb even gekeken maar er zit geen brede ring van krassen omheen. Wel een grote dikke kras schijn van beneden naar boven :)

Het zal iid wel vreemd zijn je waterfles te zien. Je kan hem kopen haha € 3000,-  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Grapje :)

Wat betreft de koorstlip daar heb je helemaal gelijk in dat is erg besmettlijk. Wel een goed idee van je om zo je waterfles herkenbaar te maken.

Lieve groet Danielle ::zwaai::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #341 Gepost op: 15-06-2006, 17:47:50 »
 dan is het misschien de fles van iemand anders :P
Björn Lemeire is de man

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #342 Gepost op: 16-06-2006, 01:43:16 »
dan is het misschien de fles van iemand anders :P

Als mijn naam er aan hangt is het mijn fles en/of dop. Volgens mij had ik mijn naamplaatje om de fles vastgemaakt, die zat eerst aan de dop vast. Lekker handig van de productie want dan weet je dat ze door elkaar gehaald gaan worden. Nou wilden ze natuurlijk dat het leek alsof we het heel erg zwaar hadden daar. Koortslippen, mond en klauwzeer, soa en weet ik wat meer komen daarbij natuurlijk mooi van pas!

Ik was net 1 dag uit de expeditie en stond ergens op een strandje mijn  duikpak aan te trekken en stond op het punt om met een duikbuddy naar een mooie lokatie te gaan varen. Toen kwam er iemand van talpa langs die over die prijsvragen begon waarmee iets gewonnen kon worden. "Hey Pieter, kan iets missen wat we als prijs kunnen weggeve"n, een shirtje of zo?" Ik dacht, wat heb je nou aan een vies shirtje waar verder niets op staat, een waterfles met naamplaat is dan toch veel leuker? Die talpavent was dolenthousiast en stomverbaasd dat ik die fles zomaar weggaf. Veel deelnemers koesteren hun tastbare eilandherinneringen als heilige relikwieën die regelrecht uit de "Davinci Code" konden komen. Mijn eilandkleding heb ik trouwens direct weggegeven aan een Filipijns kamermeisje dat 2 euro per dag bleek te verdienen. Ze is me een keer of 10 komen bedanken omdat haar man nu in een veeeeel te groot, maar wel een echt Armani-T-Shirt rondloopt. Als ze er een paar bamboestokken bij doen kunnen ze hem voor het hele gezin als bungalowtent gebruiken. Alleen mijn onverwoestbare Dieseljeans hebben de expeditie zonder scharammetje overleefd.

Was heel erg gezellig trouwens bij Jennifer en Joep vandaag, deed me echt goed elkaar weer onder hele andere omstandigheden te zien. Ryan was er ook bij en we hebben veel gelachen.

X
« Laatst bewerkt op: 16-06-2006, 01:53:35 door Pieter-2006 »

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #343 Gepost op: 16-06-2006, 10:59:26 »
Als mijn naam er aan hangt is het mijn fles en/of dop. Volgens mij had ik mijn naamplaatje om de fles vastgemaakt, die zat eerst aan de dop vast. Lekker handig van de productie want dan weet je dat ze door elkaar gehaald gaan worden. Nou wilden ze natuurlijk dat het leek alsof we het heel erg zwaar hadden daar. Koortslippen, mond en klauwzeer, soa en weet ik wat meer komen daarbij natuurlijk mooi van pas!

Ik was net 1 dag uit de expeditie en stond ergens op een strandje mijn  duikpak aan te trekken en stond op het punt om met een duikbuddy naar een mooie lokatie te gaan varen. Toen kwam er iemand van talpa langs die over die prijsvragen begon waarmee iets gewonnen kon worden. "Hey Pieter, kan iets missen wat we als prijs kunnen weggeve"n, een shirtje of zo?" Ik dacht, wat heb je nou aan een vies shirtje waar verder niets op staat, een waterfles met naamplaat is dan toch veel leuker? Die talpavent was dolenthousiast en stomverbaasd dat ik die fles zomaar weggaf. Veel deelnemers koesteren hun tastbare eilandherinneringen als heilige relikwieën die regelrecht uit de "Davinci Code" konden komen. Mijn eilandkleding heb ik trouwens direct weggegeven aan een Filipijns kamermeisje dat 2 euro per dag bleek te verdienen. Ze is me een keer of 10 komen bedanken omdat haar man nu in een veeeeel te groot, maar wel een echt Armani-T-Shirt rondloopt. Als ze er een paar bamboestokken bij doen kunnen ze hem voor het hele gezin als bungalowtent gebruiken. Alleen mijn onverwoestbare Dieseljeans hebben de expeditie zonder scharammetje overleefd.

Was heel erg gezellig trouwens bij Jennifer en Joep vandaag, deed me echt goed elkaar weer onder hele andere omstandigheden te zien. Ryan was er ook bij en we hebben veel gelachen.

X

He Pieter

Dan is het jouw fles :). Je naamplaatje zit idd vast aan de fles en niet aan de dop.

Het verhaal dat je hierboven verteld wordt uitgeprint en bij de fles gezet. Dat is echt super :).

En ik ben de gelukkige die jou fles mag koesteren :). Voor mij een hele speciale prijs.

ik heb nooit wat gewonnen en ineens win ik jou mooie fles.

Ben er nog steeds mee in me nopjes en kijk er elke dag na en dan spookt het door me hoofd hoe moeilijk jij het heb gehad

Liefs Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #344 Gepost op: 19-06-2006, 01:09:10 »
Hoi Daniëlle, leuk om te horen dat je er blij mee bent. Geef je postadres maar dan stuur ik je nog een specdiale verrassing op uit 2001.

X Pieter

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #345 Gepost op: 19-06-2006, 15:40:49 »
Hoi Daniëlle, leuk om te horen dat je er blij mee bent. Geef je postadres maar dan stuur ik je nog een specdiale verrassing op uit 2001.

X Pieter

OOO wouw dat meen je niet. Hup en weer zit ik met tranen hahha ::trots:: Ik zal je me adres ff mailen

 ::bravo:: ::bravo::

Dikke kus en groetjes Danielle

Ik mail je hem even
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #346 Gepost op: 19-06-2006, 19:43:55 »
Hoi Daniëlle, leuk om te horen dat je er blij mee bent. Geef je postadres maar dan stuur ik je nog een specdiale verrassing op uit 2001.

X Pieter

Als je toch aan het uitdelen bent....
ik ben ook dol op cadeautjes :P ::rofl::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #347 Gepost op: 19-06-2006, 22:45:51 »
Als je toch aan het uitdelen bent....
ik ben ook dol op cadeautjes :P ::rofl::

Woehahaha ::respect::

Wie weet krijg je wel de hartelijke groeten ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #348 Gepost op: 19-06-2006, 23:38:05 »
Scarabee heeft 2x geluk... Gelukzakje...
Ik heb zelf niet kunnen mailen naar Talpa om mee te dingen naar de veldfles. Ze namen mijn belgische postcode niet aan.... Jammer
Toch altijd dezelfden die geluk hebben...  :\'(
En ik zit sinds deze morgen met een gebroken teen en mijn fototoestel is verloren en nog steeds niet terug sinds de galaparty...de gepubliceerde foto's waren die van mijn zoon...


 :-[
« Laatst bewerkt op: 20-06-2006, 00:36:17 door Millesime »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #349 Gepost op: 20-06-2006, 13:18:06 »
Scarabee heeft 2x geluk... Gelukzakje...
Ik heb zelf niet kunnen mailen naar Talpa om mee te dingen naar de veldfles. Ze namen mijn belgische postcode niet aan.... Jammer
Toch altijd dezelfden die geluk hebben...  :\'(
En ik zit sinds deze morgen met een gebroken teen en mijn fototoestel is verloren en nog steeds niet terug sinds de galaparty...de gepubliceerde foto's waren die van mijn zoon...


 :-[

Volgende keer mag je best mijn Nederlandse postcode lenen hoor! ::jaja::
Nu weer een beetje blij? ::regenboog::
Beterschap in ieder geval!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #350 Gepost op: 6-07-2006, 08:45:49 »
OOO wouw dat meen je niet. Hup en weer zit ik met tranen hahha ::trots:: Ik zal je me adres ff mailen

 ::bravo:: ::bravo::

Dikke kus en groetjes Danielle

Ik mail je hem even

Ik ben een tijdje naar het buitenland geweest en zou nog een paar dingen naar je sturen.
Stuur je gegevens maar even naar pieter@globalperfumes.com dan doe ik e.e.a. morgen op de post.

X Pieter

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #351 Gepost op: 6-07-2006, 19:50:54 »
Ik ben een tijdje naar het buitenland geweest en zou nog een paar dingen naar je sturen.
Stuur je gegevens maar even naar pieter@globalperfumes.com dan doe ik e.e.a. morgen op de post.

X Pieter

Ik heb je een mailtje gestuurd  ::trots:: ::trots::

X Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #352 Gepost op: 5-08-2006, 21:28:37 »
Wouw
 
Kijk ik vanmorgen in de postbus en wat ligt daar
 
Een grote enveloppe. Ik dacht mm ik had toch niks besteld haha
 
Ik maak de enveloppe open en wouwwwww
 
Daar zit dus het t-shirt in van Pieter.
 
Het T-shirt had hij aan bij de samensmelting
 
Ik ben zo blij haha
 
Deze krijgt een ereplaats naast zijn waterfles



Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #353 Gepost op: 6-08-2006, 15:07:39 »
Gaaf ::ok::