Auteur Topic: [kandidaat] Carine  (gelezen 46434 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2009, 04:14:53 »
Tevens ook geen slimme zet om niks te vertellen over de lijst, de reden "ze hebben er niet om gevraagd" zal dat target niet van haar rug halen vrees ik.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2009, 09:06:25 »
zou ze soms ook vergeten zijn dat ze zelf ook op iemand heeft moeten stemmen aan het begin..?

bah wat een irritant mens. en schermen met het leeftijdsargument, daar krijg ik al helemaal de kriebels van. ik was blij dat eva steun kreeg van yolanda (yolande? ben het ff kwijt). blegh! (sorry...)

Observerend...  ??? heeft ze eigenlijk iets bijgedragen bij de opbouw van het kamp?

da's natuurlijk montage hè...
« Laatst bewerkt op: 4-09-2009, 09:48:41 door theemuts »
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Fred o Devils

  • Gast
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2009, 12:13:45 »
Ze deed me erg aan 'de Hans' denken. Eerst al met 'ik ben natuurlijke leider' en toen met het geweldige argument 'ik ben al oud en dus ook wijzer'. Ze zal wel snel verdwijnen ::zwaai::, wat ook weer jammer is. Wel lekker om een 'Hans' in de groep te hebben. Heerlijk om vanaf de bank je vreselijk te ergeren. ::tandpastasmiley::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2009, 12:15:39 »
Ik heb direct al een dikke streep door haar naam gezet op het moment dat ze vertelde dat het spel voor haar van ondergeschikt belang was. Vervolgens gooit ze ook nog haar eigen glas kapot door zo'n beetje alles fout te doen nadat ze een fikse waarschuwing kreeg in de vorm van drie tegenstemmen. Serieus....waar halen ze dit soort mensen vandaan en waarom laten ze dit soort mensen meedoen aan Expeditie Robinson?

Voor de afwisseling? En ER is helaas niet enkel een spel, er zijn genoeg mensen die ver zijn gekomen terwijl ze zeiden dat ze geen spel wilden spelen.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2009, 14:35:08 »
Voor de afwisseling? En ER is helaas niet enkel een spel, er zijn genoeg mensen die ver zijn gekomen terwijl ze zeiden dat ze geen spel wilden spelen.

Die kandidaten houden zichzelf voor de gek. Ze zijn een onderdeel van het spel en spelen derhalve mee of ze dat nu willen of niet. Ik begrijp dan ook niet dat er nog steeds kandidaten zijn die zeggen het spel niet te gaan spelen of claimen dat het niet van belang is. Meedoen aan een spel en tegelijkertijd jezelf voorhouden dat je het spel niet speelt is namelijk nogal tegenstrijdig. Wonderbaarlijk genoeg komen sommige kandidaten met deze instelling ook nog ver doordat ze niet als een bedreiging gezien worden of doordat er meerdere personen met zo'n instelling rondlopen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2009, 14:40:06 »
Die kandidaten houden zichzelf voor de gek. Ze zijn een onderdeel van het spel en spelen derhalve mee of ze dat nu willen of niet. Ik begrijp dan ook niet dat er nog steeds kandidaten zijn die zeggen het spel niet te gaan spelen of claimen dat het niet van belang is. Meedoen aan een spel en tegelijkertijd jezelf voorhouden dat je het spel niet speelt is namelijk nogal tegenstrijdig. Wonderbaarlijk genoeg komen sommige kandidaten met deze instelling ook nog ver doordat ze niet als een bedreiging gezien worden of doordat er meerdere personen met zo'n instelling rondlopen.

ik denk dat de meesten met 'spel' in dit geval bedoelen: het tactische gebeuren.

Ze deed me erg aan 'de Hans' denken. Eerst al met 'ik ben natuurlijke leider' en toen met het geweldige argument 'ik ben al oud en dus ook wijzer'. Ze zal wel snel verdwijnen ::zwaai::, wat ook weer jammer is. Wel lekker om een 'Hans' in de groep te hebben. Heerlijk om vanaf de bank je vreselijk te ergeren. ::tandpastasmiley::

mja, ze had het ook over een natuurlijk charisma ofzoiets? ik geloof dat ze dat vooral zichzelf inbeeldt, iemand met een natuurlijk (leiders)charisma wordt er natuurlijk niet na 5 minuten uitge-bonjourd!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2009, 14:50:28 »
ik denk dat de meesten met 'spel' in dit geval bedoelen: het tactische gebeuren.

Misschien wel, maar iedere kandidaat is tevens een onderdeel van het tactische gebeuren. Op de eilandraad telt iedere stem. Het wegstemmen van de zwakste kandidaten kan gezien worden als een tactiek alsmede het wegstemmen van de personen waar je niet mee op kan schieten. Daarnaast wordt je voortdurend betrokken bij de tactische en strategische ingrepen van je medekandidaten. Gewild of ongewild je bent en blijft een onderdeel van het spel in alle opzichten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #27 Gepost op: 4-09-2009, 15:11:55 »
Misschien wel, maar iedere kandidaat is tevens een onderdeel van het tactische gebeuren. Op de eilandraad telt iedere stem. Het wegstemmen van de zwakste kandidaten kan gezien worden als een tactiek alsmede het wegstemmen van de personen waar je niet mee op kan schieten. Daarnaast wordt je voortdurend betrokken bij de tactische en strategische ingrepen van je medekandidaten. Gewild of ongewild je bent en blijft een onderdeel van het spel in alle opzichten.

je hebt zeker gelijk! ik denk alleen dat de meeste kandidaten zich dat totaal niet realiseren.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #28 Gepost op: 4-09-2009, 15:20:40 »
Carine de meest spraakmakende kandidaat ever in de ER geschiedenis....

Nououououou... dat denk ik niet Nicky... er zijn grotere verschrikkingen geweest ::jaja::

maar ze komt nu net heel sympathiek over op zijn zachtst gezegd... in den beginne dacht ik ook... da;s een slimme en tactische... maar helaas bleek al snel het tegendeel.. jammer ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #29 Gepost op: 4-09-2009, 15:28:23 »
Nououououou... dat denk ik niet Nicky... er zijn grotere verschrikkingen geweest ::jaja::

Nee daar ben ik het ook (nog) niet mee eens. Er zijn toch kandidaten in het verleden geweest die toch wel spraakmakender waren. Maar wie weet wat ze nog allemaal gaat uitspoken......

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #30 Gepost op: 4-09-2009, 15:35:50 »
Nee daar ben ik het ook (nog) niet mee eens. Er zijn toch kandidaten in het verleden geweest die toch wel spraakmakender waren. Maar wie weet wat ze nog allemaal gaat uitspoken......

de irritatie-grens ligt in ieder geval erg laag! maar de ergste, nee, inderdaad niet.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #31 Gepost op: 4-09-2009, 16:54:25 »
Iemand een idee op welke datum de opnamens zijn gestart? 1 mei? Ze blijft, zo te lezen, in elk geval tot na moederdag in Maleisie.  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #32 Gepost op: 4-09-2009, 17:33:03 »
even denken. Bij mijn weten zaten ze er in juni ook nog. Daarna is Eddy alweer bezig geweest met opnames voor onder meer dat programma met Dennis Weening.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #33 Gepost op: 4-09-2009, 18:22:04 »
dat loopt niet goed af volgens mij zoals ze bezig is , ze is haar eigen aan het verbranden ,
maar heb ook al zo de indruk dat ze zich daar niet goed in haar vel voelt,althans met haar mededeelneemsters

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #34 Gepost op: 4-09-2009, 23:00:51 »
Carine is de enige persoon waar ik me tot nu toe aan heb geërgerd, dus van mij mag ze ook vlug vertrekken. Heel opzichtig de drie die op je gestemd hebben onderaan zetten, en vervolgens lullen over objectiviteit? Kom op, verzin iets beters.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #35 Gepost op: 5-09-2009, 16:30:39 »
Nee daar ben ik het ook (nog) niet mee eens. Er zijn toch kandidaten in het verleden geweest die toch wel spraakmakender waren. Maar wie weet wat ze nog allemaal gaat uitspoken......

Jij verwoord het goed ItsAnne, (nog niet.) ;D Dwaasy weet wat je bedoeld met grotere verschrikkingen o.a Carl & John en Mitchell uit 2004 niet te vergeten. ;) ;D

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #36 Gepost op: 5-09-2009, 16:37:50 »
Ik weet niet of ik de opdracht wel had verteld, maar de manier waarop zij stemde en 'observeerde' was zeker niet slim. Ik hoop heel stiekem dat zij de volgende is die eruit ligt, tenzij we in de volgende aflevering een hele nieuwe kant van haar zien. Ze zegt dat ze objectief stemde, maar wel heel toevallig dat Eva dan onderaan de lijst staat. Hmm...dit kan nog wel eens interessant worden.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2009, 02:11:43 »
Jij verwoord het goed ItsAnne, (nog niet.) ;D Dwaasy weet wat je bedoeld met grotere verschrikkingen o.a Carl & John en Mitchell uit 2004 niet te vergeten. ;) ;D

Om maar mee te beginnen ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2009, 06:54:01 »
Carine is een oude zaag  ::jaja::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #39 Gepost op: 7-09-2009, 12:16:31 »
Eerst was ik wel een beetje op haar hand, maar later viel ze door de mand met haar gezeik op met name Eva. Dat ging echt nergens over. Ik vond haar nou niet echt reclame voor zichzelf maken als advocaat, want ze bepleitte haar egen zaak nou niet echt met inzicht.