Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103054 keer)

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #280 Gepost op: 30-11-2009, 08:38:07 »

Zij en Dennis hebben de hele tijd op dezelfden gestemd, hoezo vrij van complotten!!!!

[/quote]

Ik weet niet hoe je daar bij komt, het klopt in ieder geval niet.
Je moet echt wat beter op letten voordat je dit soort dingen schrijft.
Vorige week stemde Rita en Dennis op Marcel en die had 2 stemmen.
Esmeralda heeft dus niet op MArcel gestemd en dus ook niet hetzelfde als Dennis.


Offline Kokosnoot007

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #281 Gepost op: 30-11-2009, 10:01:23 »

Ik weet niet hoe je daar bij komt, het klopt in ieder geval niet.
Je moet echt wat beter op letten voordat je dit soort dingen schrijft.
Vorige week stemde Rita en Dennis op Marcel en die had 2 stemmen.
Esmeralda heeft dus niet op MArcel gestemd en dus ook niet hetzelfde als Dennis.


[/quote]


oooew, edgy...

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #282 Gepost op: 30-11-2009, 21:39:22 »
Absoluut geen medelijden mee dat E. moest vertrekken. Net goed! Wat een geklets zeg. Wel massaal op Jeroen stemmen steeds maar als E en D dan zelf aan de beurt zijn ... nee dan is het niet eerlijk en bla bla bla en jank jank. Net goed! Aju paraplu!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #283 Gepost op: 1-12-2009, 00:38:31 »
Een koekje van eigen deeg zeggen wij hier. ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #284 Gepost op: 1-12-2009, 09:09:08 »
Een koekje van eigen deeg zeggen wij hier. ;D

Goh, wat een apart uitdrukking hebben jullie, zeg. Daar zal de rest van België en Nederland wel nooit van gehoord hebben...  ???  :-\\

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #285 Gepost op: 1-12-2009, 09:45:27 »
Lol, relax  ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #286 Gepost op: 1-12-2009, 10:12:10 »
Dat was inderdaad een koekje van eigen deeg... (is dacht ik toch wel een bekende uitdrukking...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #287 Gepost op: 1-12-2009, 11:50:11 »
Goh, wat een apart uitdrukking hebben jullie, zeg. Daar zal de rest van België en Nederland wel nooit van gehoord hebben...  ???  :-\\

Een beetje kennis van onze rijke Nederlandse taal aub! ::)
Of heb je er geen kaas van gegeten? :P ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #288 Gepost op: 1-12-2009, 11:53:40 »
wat is nu precies het koekje van eigen deeg? Volgens mij is ze verontwaardigd dat Marcel zei:ik stem niet op jou, en het toch deed. Daar gaat het om. En dat heeft volgens mij Esmeralda (en Dennis ook niet) nooit gezegd tegen Jeroen, tenminste zover ik weet. Maar ik zal wel wat gemist hebben gezien de grote groep die Esmeralda koekjes van eigen deeg voert.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #289 Gepost op: 1-12-2009, 22:33:47 »
wat is nu precies het koekje van eigen deeg? Volgens mij is ze verontwaardigd dat Marcel zei:ik stem niet op jou, en het toch deed. Daar gaat het om. En dat heeft volgens mij Esmeralda (en Dennis ook niet) nooit gezegd tegen Jeroen, tenminste zover ik weet. Maar ik zal wel wat gemist hebben gezien de grote groep die Esmeralda koekjes van eigen deeg voert.

Ja precies, zo denk ik er ook over.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #290 Gepost op: 1-12-2009, 23:03:09 »
Langs de ene kant is het best k*t moest het jezelf overkomen maar als je in de zoveelste reeks meedoet van een programma dat elk jaar evolueert, waarvan voldoende materiaal te verkrijgen is hoe het in andere landen heel tactisch wordt gespeeld... Als je dan het huilend heilig boontje gaat uitgangen over een afspraak die al dan niet word nagekomen naar jou kant toe dan ben je naïef...

De reden die ze gaf aan Marcel waarom ze op Kurt en Jeroen stemde was ook maar iets die ze ter plekke uit haar duim heeft gezogen lijkt me: -->  dat ze niet als enige vrouw wil overblijven tussen al die mannen.

Ze is nochtans medeverantwoordelijk voor de de exit van de 2 dames die best wel wat tegenstand konden bieden.  Al heeft ze heeft bij de exit van Marjolein niet op haar gestemd omwille van het gesprek maar heeft de anderen hier ook niet echt van op de hoogte gebracht om haar een break te geven. 
Als ze dan toch een spel wil spelen op basis van eerlijkheid en fairplay had ze die brieven even goed kunnen geven aan Marjolein en Marcel... 

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #291 Gepost op: 1-12-2009, 23:14:41 »
Ik ben het voor het grootste gedeelte (niet alles) met je eens, maar ik zie het koekje van eigen deeg (oftewel keihard je beloftes niet nakomen) absoluut niet terug. (Ik weet trouwens niet of je betoog als reactie daarop was.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #292 Gepost op: 1-12-2009, 23:25:43 »
Ik ben het voor het grootste gedeelte (niet alles) met je eens, maar ik zie het koekje van eigen deeg (oftewel keihard je beloftes niet nakomen) absoluut niet terug. (Ik weet trouwens niet of je betoog als reactie daarop was.)

Nee gewoon mijn gedacht over het 'eerlijke' gedeelte...

Koekje van eigen deeg in de zin van beloftes nakomen niet.  Als het gaat om sturen en afstemmen ivm het stemgedrag van/met anderen (Marcel en Marina), waardoor ze met Dennis zoveel keren geen stemmen heeft gepakt, gaat ze in mijn ogen niet geheel vrijuit. --> Dat zullen de enkele kruimeltjes van het koekje zijn  ;)

 

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #293 Gepost op: 3-12-2009, 22:20:02 »
Wat een verbitterde dame zeg, zelfs tijdens de laatste eilandraad moest ze nog even laten blijken hoezeer ze wel niet gekwetst was door de spelingreep van Marcel. Ze heeft dringend een realiteits-check nodig want volgens mij heeft ze nog steeds niet door dat Expeditie Robinson een spel is.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #294 Gepost op: 3-12-2009, 22:31:56 »
Wat een verbitterde dame zeg, zelfs tijdens de laatste eilandraad moest ze nog even laten blijken hoezeer ze wel niet gekwetst was door de spelingreep van Marcel. Ze heeft dringend een realiteits-check nodig want volgens mij heeft ze nog steeds niet door dat Expeditie Robinson een spel is.

Marcel heeft min of meer die reactie toch zelf uitgelokt door haar in zijn speech te betrekken...

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #295 Gepost op: 3-12-2009, 22:50:20 »
Marcel heeft min of meer die reactie toch zelf uitgelokt door haar in zijn speech te betrekken...

Niet vergeten....betere plak en knipwerk!!!!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #296 Gepost op: 3-12-2009, 22:51:38 »
Niet vergeten....betere plak en knipwerk!!!!

Daar ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar, hoelang duurde de laatste eilandraad? Ik heb het vermoeden dat we maar een heel klein gedeelte hebben gezien.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #297 Gepost op: 3-12-2009, 22:53:32 »
Niet vergeten....betere plak en knipwerk!!!!

Ik zag ook beetje afgunst in jou ogen,  Jammer dat ze jou niet aan het woord hebben gelaten/uitgezonden hebben...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #298 Gepost op: 3-12-2009, 22:54:08 »
Niet vergeten....betere plak en knipwerk!!!!

Maar daar was jij toch niet bij Simone? Hoe weet je dat dan?
Overigens chapeau dat je hier post, het lijkt me leuk (ook al vond ik je af en toe een bitch, ok meer af dan toe  ;D) om je in een andere expeditie robinson terug te zien! ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #299 Gepost op: 3-12-2009, 22:56:44 »
Maar daar was jij toch niet bij Simone? Hoe weet je dat dan?

Het is niet omdat ze zonder octopus in de mond te zien was in de eilandraad dat je haar niet kan herkennen eh  ::vergroot::