Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103045 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #300 Gepost op: 3-12-2009, 23:02:01 »
Het is niet omdat ze zonder octopus in de mond te zien was in de eilandraad dat je haar niet kan herkennen eh  ::vergroot::

 ::rofl::
Ik begrijp het al, ik bedoelde wat anders. Namelijk het stukje wat uitgezonden werd tijdens de afleveringen waar Marcel Esmeralda beloofde niet op haar te stemmen.
Het gaat nu een beetje langs elkaar heen, sorry voor mijn verwarrende posting.  ;)

En ja ik zal haar wel op straat ook herkennen. En verder schreef iemand hierboven dat hij/zij ook wel graag had willen horen wat jij te zeggen had Simone. Ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Waarom je niets zei, maar misschien mag je daar ook niets over zeggen?

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #301 Gepost op: 3-12-2009, 23:05:00 »
Maar daar was jij toch niet bij Simone? Hoe weet je dat dan?
Overigens chapeau dat je hier post, het lijkt me leuk (ook al vond ik je af en toe een bitch, ok meer af dan toe  ;D) om je in een andere expeditie robinson terug te zien! ::ok::

Hahaha, Bitch is my middle name ::tandpastasmiley:: ik was er wel degelijk bij...bovenste rij, naast Dennis..
Er is heel veel gezegd en de eilandraad duurde toch wel minimaal een uur of anderhalf..

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #302 Gepost op: 3-12-2009, 23:07:00 »
Hahaha, Bitch is my middle name ::tandpastasmiley:: ik was er wel degelijk bij...bovenste rij, naast Dennis..
Er is heel veel gezegd en de eilandraad duurde toch wel minimaal een uur of anderhalf..

En wij moeten het als diehard fans doen met amper vijf minuten.....

Dat is eigenlijk diep triest.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #303 Gepost op: 3-12-2009, 23:12:41 »
Hahaha, Bitch is my middle name ::tandpastasmiley:: ik was er wel degelijk bij...bovenste rij, naast Dennis..
Er is heel veel gezegd en de eilandraad duurde toch wel minimaal een uur of anderhalf..

Ja ik weet dat je bij de eilandraad was, ik bedoelde wat anders. Zie mijn posting hierboven. (beetje stom om mezelf te kwoten)

Jammer dat we zo weinig van de eilandraad hebben gezien. Pfff heel veel gemist denk ik zo! Anderhalf uur en dan nog geeneens 5 minuten. (of zoiets)
Nou voor wat het waard is Simone, ik zou je graag nog eens terug zien bij ER en Jeroen ook!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #304 Gepost op: 3-12-2009, 23:20:01 »

Jammer dat we zo weinig van de eilandraad hebben gezien. Pfff heel veel gemist denk ik zo! Anderhalf uur en dan nog geeneens 5 minuten. (of zoiets)
Nou voor wat het waard is Simone, ik zou je graag nog eens terug zien bij ER en Jeroen ook!

Ik zou jullie graag nog een keer verblijden met mij in de hoofdrol bij een expeditie....en dan zou ik heeeel graag met Jeroen willen strijden ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #305 Gepost op: 3-12-2009, 23:22:27 »
Ik zou jullie graag nog een keer verblijden met mij in de hoofdrol bij een expeditie....en dan zou ik heeeel graag met Jeroen willen strijden ::jaja::
dan wordt het hopen op een titanenstrijd, volgend jaar of dat jaar daarop ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #306 Gepost op: 4-12-2009, 23:11:02 »
Wat een gezeur zeg van E. Heerlijk dat Marcel heeft gewonnen! Hij heeft het gewoon slim gespeeld en was daarbij geen irritante persoonlijkheid dus wat mij betreft was zijn spel goed te accepteren! En helemaal nog leuk ook dat Dennis op hem heeft gestemd!! Geweldig!!!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #307 Gepost op: 6-12-2009, 21:45:54 »
Hallo Simone, alles kids? Kmoet effe vermelden dat ik u toch een toffe vind, heb ik ondervonden in de korte tijd na de finale, effe voor de duidelijkheid voor de anderen hier, Simone heeft wel degelijk een aantal verstandige vragen aan mij gesteld gedurende de eilandraad, spijtig genoeg niet uitgezonden, de eilandraad heeft volgens mij wel niet zo lang geduurd Simone, maar ik kan tijd nogal slecht inschatten he..

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #308 Gepost op: 10-12-2009, 08:50:35 »
Hallo Simone, alles kids? Kmoet effe vermelden dat ik u toch een toffe vind, heb ik ondervonden in de korte tijd na de finale, effe voor de duidelijkheid voor de anderen hier, Simone heeft wel degelijk een aantal verstandige vragen aan mij gesteld gedurende de eilandraad, spijtig genoeg niet uitgezonden, de eilandraad heeft volgens mij wel niet zo lang geduurd Simone, maar ik kan tijd nogal slecht inschatten he..
de einlandraad is altijd al kort geweestr ::jaja::
en Marcelleke ,ja met tijd inschatten heb je wel problemen hé ( ::tandpastasmiley:: proef? ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline sander123

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #309 Gepost op: 10-12-2009, 17:11:20 »
stel je nu voor dat evi hanssen u de vraag stelde nadat je uw fakkel in de wok hebt kunne gooien: marcel in hoeveel tijd heb je deze proef afgelegt? :D