Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 84778 keer)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #40 Gepost op: 7-09-2009, 18:35:08 »
hi allen

ja ja super laatst aankomen en eerst vuur ,had ze inderdaad al gezien ,maar kon niet thuisbrengen waar ,ja ja in Hoboken en inderdaa T.I.
hopelijk slaagt de verveling niet toe Marina,denk dat het best is telekns meet te doen met de groep zodat je actief ::slaap:: blijft
toi toi
 ::zwaai::
benieuwd voor de volgende aflevering,mannen in zicht
tzal nog leuk worden  ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #41 Gepost op: 8-09-2009, 10:02:27 »
Wat een vervelend, negatief mens.

Balen dat ze al in de finale zit. Hopelijk maakt ER haar wispelturige reputatie waar en zullen de spelregels nog veranderen!

En hebben ze zoveel moeite om kandidaten te vinden dat ze iemand nemen die ook al in Terra Incognita zat?

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #42 Gepost op: 8-09-2009, 14:28:44 »
Wat een vervelend, negatief mens.

Balen dat ze al in de finale zit. Hopelijk maakt ER haar wispelturige reputatie waar en zullen de spelregels nog veranderen!

En hebben ze zoveel moeite om kandidaten te vinden dat ze iemand nemen die ook al in Terra Incognita zat?

volgens mij ben jij jaloers omdat je zelf niet goed genoeg was om mee te doen, de personen die meedoen zijn gekozen uit een poel van 5000 inzendingen, dan moet je volgende keer maar beter je best doen, of heb je die lef niet ?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2009, 15:08:01 »
volgens mij ben jij jaloers omdat je zelf niet goed genoeg was om mee te doen, de personen die meedoen zijn gekozen uit een poel van 5000 inzendingen, dan moet je volgende keer maar beter je best doen, of heb je die lef niet ?

We houden het wel netjes he dame, het is maar een mening van Narya een ieder mag zijn mening uiten hier wat die van die persoon vind maar, niet te gortig. ::) ;D

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #44 Gepost op: 8-09-2009, 15:08:26 »
volgens mij ben jij jaloers omdat je zelf niet goed genoeg was om mee te doen, de personen die meedoen zijn gekozen uit een poel van 5000 inzendingen, dan moet je volgende keer maar beter je best doen, of heb je die lef niet ?

Of je al dan niet geselecteerd wordt hangt af van verschillende elementen.
Er zijn mensen die heel wat werk in hun aanmelding steken(bij wijze van spreken hun ziel blootleggen) en idd geselecteerd worden, anderen dan weer niet en dan is de teleurstelling eens zo groot, er zijn ook die zich aanmelden voor de fun en die zijn ook al geselecteerd en er zijn uiteraard altijd een paar uitzonderingen  :-X, kortom na je aanmelding heb je dat zelf niet meer in de hand...

Ik heb persoonlijk ook mijn bedenkingen gehad met haar deelname omdat ze al eens een kans heeft gekregen bij een Terra Incognita die destijds de aanmeldingen van Expeditie Robinson heeft gebruikt...  Aan de andere kant heeft ze 'ervaring' met dit soort concept en komt daardoor heel zelfzeker over (volgens sommigen op het randje af van arrogant) qua uitspraken ed. en dat is wel ok voor een programma  als dit...  

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #45 Gepost op: 8-09-2009, 15:28:21 »
volgens mij ben jij jaloers omdat je zelf niet goed genoeg was om mee te doen, de personen die meedoen zijn gekozen uit een poel van 5000 inzendingen, dan moet je volgende keer maar beter je best doen, of heb je die lef niet ?

Haha, hilarische reactie...  ::zwaai::

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #46 Gepost op: 8-09-2009, 16:21:52 »
We houden het wel netjes he dame, het is maar een mening van Narya een ieder mag zijn mening uiten hier wat die van die persoon vind maar, niet te gortig. ::) ;D

ja tuurlijk, maar omdat iemand al eerder heeft meegedaan aan een programma is geen reden om ER ervan op de vingers te tikken dat zij zijn uitgeput aan kandidaten, zij zullen ook wel op de hoogte geweest zijn van haar deelname aan een ander gelijksoortig programma dat trouwens geen kijkcijfers haalde,  ;)
 :-*

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #47 Gepost op: 9-09-2009, 02:58:45 »
ja tuurlijk, maar omdat iemand al eerder heeft meegedaan aan een programma is geen reden om ER ervan op de vingers te tikken dat zij zijn uitgeput aan kandidaten, zij zullen ook wel op de hoogte geweest zijn van haar deelname aan een ander gelijksoortig programma dat trouwens geen kijkcijfers haalde,  ;)
 :-*

En wat heeft dat precies te maken met het wel of niet goed genoeg zijn, danwel lef hebben van Narya? Die stelt gewoon een vraag. Misschien wil zij wel helemaal niet meedoen aan ER.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #48 Gepost op: 9-09-2009, 10:25:17 »
En wat heeft dat precies te maken met het wel of niet goed genoeg zijn, danwel lef hebben van Narya? Die stelt gewoon een vraag. Misschien wil zij wel helemaal niet meedoen aan ER.

Zij is een hij, en hij wil inderdaad helemaal niet meedoen, nee.  ;D
Maar misschien kent deze gebruiker Marina persoonlijk en mocht ik haar geen vervelend, negatief mens noemen of zo...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #49 Gepost op: 9-09-2009, 11:26:41 »
Ergens hierboven staat dat de makers van dit soort programma's misschien geen geschikte kandidaten meer hebben in ''eigen'' bestanden, en dat ze dan daarom misschien eerdere kandidaten gaan zoeken. In elk geval komt die reactie daarop neer.

Nou, ik denk niet dat een dergelijk bestand met mogelijke kandidaten ooit echt uitgeput zal raken, want er komen er uiteraard steeds weer nieuwe bij. Mensen die altijd al heel geschikt zouden zijn, maar voorheen het programma niet kenden, of door werk- of privé-omstandigheden niet aan ''kandidaat-stelling'' toe kwamen.

Dus de ware Robinson (Robby draait me de nek om als ik de term ''robinsonwaardig'' gebruik) heeft misschien al 10 jaar tandenknarsend voor de televisie gezeten, met in zijn of haar achterhoofd: ''dat kan ik veel beter, maar ik heb een gezin of werk dat ik nu niet alleen kan laten''.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #50 Gepost op: 9-09-2009, 12:26:08 »
Ik denk ook dat er altijd genoeg goeie kandidaten zullen blijven, daarom vind ik het ook zo raar dat ze Marina nu geselecteerd hebben. Ook al was TI een ander programma (een volkomen waardeloze mislukking trouwens als je het mij vraagt), toch vind ik eigenlijk dat ze "haar kans al gehad heeft", om het zo maar eens uit te drukken. Daarvoor zaten er genoeg raakvlakken tussen beide programma's. Ik denk ook (maar ik kan me natuurlijk vergissen) dat de meeste kijkers veel liever een nieuw gezicht zien.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #51 Gepost op: 9-09-2009, 17:02:47 »
Zij is een hij, en hij wil inderdaad helemaal niet meedoen, nee.  ;D
Maar misschien kent deze gebruiker Marina persoonlijk en mocht ik haar geen vervelend, negatief mens noemen of zo...


Excuses!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #52 Gepost op: 9-09-2009, 18:10:15 »
ik vind marina ook niet leuk.
Knap van der dat ze de proef heeft gewonnen, maar had liever gezien dat iemand anders de finale had gehaald. ik vind haar negatief en ik heb het gevoel dat ze weinig rond het kamp gaat doen omdat ze toch al finalist is.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #53 Gepost op: 9-09-2009, 20:34:16 »
ik vind marina ook niet leuk.
Knap van der dat ze de proef heeft gewonnen, maar had liever gezien dat iemand anders de finale had gehaald. ik vind haar negatief en ik heb het gevoel dat ze weinig rond het kamp gaat doen omdat ze toch al finalist is.
hi laat ons gewoon even wachten tot de volgende afleveringen voor men echt kan oordelen.mijn gedacht natuurlijk
weet echt niet of er iets achter te zoeken is
zullen zien ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #54 Gepost op: 9-09-2009, 22:15:14 »
hi laat ons gewoon even wachten tot de volgende afleveringen voor men echt kan oordelen.mijn gedacht natuurlijk
weet echt niet of er iets achter te zoeken is
zullen zien ::joehoe::

Dit is wat ik denk na deze aflevering. Maar wie weet hoe ik er straks over denk. Ik ben niet te beroerd om mijn mening aan te passen ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #55 Gepost op: 10-09-2009, 13:49:21 »
De kans dat ze wint is nogal klein. Ik denk dat er bij de rest toch een soort sentiment heerst van: zij heeft het al gehaald, en wij moeten er nog voor werken. In de finale zal dan veel sneller de lotgenoot van de jury worden gekozen, en dat is dus niet Marina.


Ik denk ook dat deze snelle finaleplaats tegen haar zal werken in de finale. Enige voordeel voor haar is dat de finale race vaak een gecobineerde proef bevat, en ze heeft deze aflevering bewezen dat ze daar goed in is.
Voor het eindoordeel is het echter niet handig idd   ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #56 Gepost op: 10-09-2009, 14:24:55 »
Aangezien ze zelf al in de finale zit, zóu ze een soort allemansvriend kunnen proberen te worden. Het heeft voor haar namelijk geen enkele zin mee te doen met complotten en gekonkel. Het slimste is om telkens veilig met de meerderheid mee te stemmen. Als anderen elkaar dan in de haren vliegen kan zij rustig neutraal blijven, zodat ze aan het einde geen 'vijanden' heeft en kans maakt op de overwinning.

Ik verwacht alleen niet dat Marina in staat is het op deze manier te spelen. Zoals ze in de eerste aflevering over Bea liep te mopperen, lijkt het er eerder op dat ze het middelpunt van conflicten gaat worden in plaats van een buitenstaander die zich bij ruzies afzijdig houdt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #57 Gepost op: 12-09-2009, 11:03:33 »
Voor haar is het een geluk dat ze in de finale zit. Zonder dit voorrecht zou ze er behoorlijk snel hebben uitgelegen denk ik, gezien het feit dat de jongeren vaak snel van de ouderen afwillen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #58 Gepost op: 12-09-2009, 13:54:14 »
Voor haar is het een geluk dat ze in de finale zit. Zonder dit voorrecht zou ze er behoorlijk snel hebben uitgelegen denk ik, gezien het feit dat de jongeren vaak snel van de ouderen afwillen...

Daar mag je niet zo veralgemenen denk ik. Leeftijd is niet echt de sleutel, wel de mentaliteit.

Vergeet niet dat zij de proef heeft gewonnen omdat de anderen niet in staat waren om snel vuur te maken... op dat punt misschien een geluk maar de andere dames hebben die kans zelf verprutst als ik het zo grof mag stellen.
 

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #59 Gepost op: 18-09-2009, 20:44:22 »
Niet perse over Marina, maar wel jammer dat er al een finalekandidaat is zo snel in het spel. Ik snap dat niet helemaal.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!