Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157321 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #60 Gepost op: 25-04-2010, 12:39:28 »
Zoiets als bij Survivor Fans vs Favorites of Heroes vs Villains maar dan BN/BV'ers vs onbekende kandidaten zou nog wel leuk zijn denk ik.  ;D

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2010, 13:53:15 »
Zoiets als bij Survivor Fans vs Favorites of Heroes vs Villains maar dan BN/BV'ers vs onbekende kandidaten zou nog wel leuk zijn denk ik.  ;D

Dan is de hamvraag voor de fan wel hoeveel mensen ze op dat eiland van de onbekenden aan zetten... In een origineel format is het 4 mannen/vrouwen van Nederlandse/Belgische nationaliteit.  Met bekend volk wordt dit gehalveerd en als ze het met bekend volk willen doen zou het maximum voor een 30 dagen zijn dus zal het aantal nog eens gehalveerd worden... --> Het format zou op voorhand waarschijnlijk toch niet gemeld worden maar als je achteraf op tv ziet dat er slechts 1 plaats beschikbaar was, kunnen mensen die zich aangemeld hebben zich bekocht voelen. Ik had min of meer dat gevoel vorig jaar toch toen er maar plaats was voor slechts twee 40+ers van Belgische mannen waar ik dan nog eens absoluut geen fan van was...

Indien ze enkel met BV's en BN'ers een reeks willen maken wil ik ook wel iedereen kennen en niet zoals bij 71° Noord mensen zien waar ik nog nooit van gehoord heb. ???

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2010, 18:12:06 »
Volgens Eddy ( zijn officiele site), is er sinds deze week wel degelijk een kans is dat het programma in 2010 terugkomt op de tv. Hoe en in welke vorm, dat staat er helaas niet bij.

Dus nog even wachten op het persbericht. Mocht het uiteindelijk dan toch niet doorgaan, zullen we dat zsm ook wel te horen krijgen via een persbericht verwacht ik.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #63 Gepost op: 28-04-2010, 18:57:15 »
Dan is de hamvraag voor de fan wel hoeveel mensen ze op dat eiland van de onbekenden aan zetten... In een origineel format is het 4 mannen/vrouwen van Nederlandse/Belgische nationaliteit.  Met bekend volk wordt dit gehalveerd en als ze het met bekend volk willen doen zou het maximum voor een 30 dagen zijn dus zal het aantal nog eens gehalveerd worden... --> Het format zou op voorhand waarschijnlijk toch niet gemeld worden maar als je achteraf op tv ziet dat er slechts 1 plaats beschikbaar was, kunnen mensen die zich aangemeld hebben zich bekocht voelen. Ik had min of meer dat gevoel vorig jaar toch toen er maar plaats was voor slechts twee 40+ers van Belgische mannen waar ik dan nog eens absoluut geen fan van was...

Mja, maar in jong vs oud was er voor een dertiger ook maar één plaats. Ik weet niet of ze daar echt naar kijken. Misschien houden ze niet eens castings en spreken ze de reserve-kandidaten van vorig jaar aan.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #64 Gepost op: 3-05-2010, 13:21:27 »
hi allen
het is dus tussen bv 5 uit elk land
 belgie:
axelle d'haeseleire al zeker en sergio en een miss belgie (dewelke weet ik niet)
gewone burgen nog een jartje geduls spijtig
ben benieuwd ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #65 Gepost op: 3-05-2010, 15:02:49 »
Axel Dazeleire is denk ik wel leuk, maar die brulboei van een Sergio?
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #66 Gepost op: 3-05-2010, 15:20:01 »
hi allen
het is dus tussen bv 5 uit elk land
 belgie:
axelle d'haeseleire al zeker en sergio en een miss belgie (dewelke weet ik niet)
gewone burgen nog een jartje geduls spijtig
ben benieuwd ::zwaai::

Van waar heb je dit?

Met 10 dus eigenlijk gewoon een B-NL co-op van bobo's in the bush... wederom met een onpaar mannen en vrouwen per team... Hebben ze nu niks geleerd uit 71° Noord?

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #67 Gepost op: 4-05-2010, 07:38:42 »
Axel Dazeleire is denk ik wel leuk, maar die brulboei van een Sergio?
axel dazeleire is ne toffe pee,is toch vriendelijk als je heb tegenkomt
mijn schoonbroer geeft les aan zijn vriendin ;)
sergio
die heb ik enkel eens tegen het lijf gelopen ,zal wel goed zaijn voor zijn conditie ;)
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #68 Gepost op: 4-05-2010, 07:39:50 »
Van waar heb je dit?

Met 10 dus eigenlijk gewoon een B-NL co-op van bobo's in the bush... wederom met een onpaar mannen en vrouwen per team... Hebben ze nu niks geleerd uit 71° Noord?
een goede bron
het zal 5 tegen 5 zijn normaal
spijtig voor ons want wie zich wou inschrijven zal nog een jaartje moeten wachten ::niet-ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #69 Gepost op: 4-05-2010, 11:17:44 »
een goede bron

Hmm een goeie bron  ??? ??? ??? Zou wel handig zijn dat je die bron ook kon vermelden aan de hand van iets tastbaars.

Ik heb een klein artikel erover gevonden. Er staat echter niets in of er uberhaubt nog een 'normale editie gaat komen... Dus als je dat even iets 'tastbaars' over kan plaatsen  ::ok::

Ik denk dat ik waarschijnlijk een jaartje Robinson ga overslaan...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #70 Gepost op: 4-05-2010, 11:52:44 »
die heb ik enkel eens tegen het lijf gelopen ,zal wel goed zijn voor zijn conditie ;)

Sergio is geen superster BV maar intussen al enkele jaren een BC (Bekende Cafébaas)

Over de ex-miss en de 5de doen ze blijkbaar heel mysterieus --> Hoeveel Nederlanders (her)kennen ex-missen van België?  Dus er is imo nog twijfel of het hele zooitje nog door zal gaan...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #71 Gepost op: 5-05-2010, 07:40:17 »
Hmm een goeie bron  ??? ??? ??? Zou wel handig zijn dat je die bron ook kon vermelden aan de hand van iets tastbaars.

Ik heb een klein artikel erover gevonden. Er staat echter niets in of er uberhaubt nog een 'normale editie gaat komen... Dus als je dat even iets 'tastbaars' over kan plaatsen  ::ok::

Ik denk dat ik waarschijnlijk een jaartje Robinson ga overslaan...
hi reaver
heb dit ook nog nergens gelezen of zo dat er een nieuwe editie komt in 2011,maar het is een gok ;)
en de opnamen zouden al gaan starten
kan het eens vragen aan schoonbroer die les geeft aan axel zijn lief,en vragen of hij al vertrokken is :D

zouden de bv ook zo testen hebben moeten doen en psychologische vragen enz ::)
 
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #72 Gepost op: 5-05-2010, 11:37:20 »
heb dit ook nog nergens gelezen of zo dat er een nieuwe editie komt in 2011,maar het is een gok ;)

Zal van deze editie afhangen, Ik verwacht een afkooksel tussen 71°Noord en Bobo's in the bush.  Als het dan werkelijk flopt gaat het Robinson concept waarschijnlijk de kast in.  Mocht het BK (bekendekoppen) concept wel kijkers lokken denk ik dat ze eerder kiezen voor nog een editie met bekende koppen dan voor het originele format.

Hoe dan ook, ik vrees dat de originele Expiditie Robinson al met 1 voet in het graf staat sinds het idee al opkwam om het met BK's te doen.

Het zou voor mij een minder wrange smaak hebben indien ze aanvullend zo'n editie doen zoals de Strijd der titanen toen.  Samen met de garantie dat er nog een originele reeks komt.


zouden de bv ook zo testen hebben moeten doen en psychologische vragen enz ::)

Waarschijnlijk gewoon de basistesten. Het is tenslotte maar voor een 30 tal dagen en er zal waarschijnlijk een overdaad aan voedsel en comfort te winnen zijn aangezien er een topsporter meedoet die nog steeds ambitie heeft om wereldkampioen te worden...
« Laatst bewerkt op: 5-05-2010, 11:51:27 door reaver »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #73 Gepost op: 6-05-2010, 13:49:09 »
Waarschijnlijk gewoon de basistesten. Het is tenslotte maar voor een 30 tal dagen en er zal waarschijnlijk een overdaad aan voedsel en comfort te winnen zijn aangezien er een topsporter meedoet die nog steeds ambitie heeft om wereldkampioen te worden...
En toch zal het voor die topsporter nog zwaar zijn... Ook verder in de carriere; ik kan me namelijk nog herinneren van de BN-editie van Peking Express dat Bob de Jong uiteindelijk spijt had gehad dat hij mee had gedaan, omdat zijn deelname een zware aanslag was geweest op zijn conditie...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #74 Gepost op: 6-05-2010, 15:58:15 »
Als er alleen Belgen aan meedoen, wordt het dan wel op Nederland uitgezonden? Of doen er toch nog Nederlanders aan mee?
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #75 Gepost op: 6-05-2010, 16:02:03 »
Als er alleen Belgen aan meedoen, wordt het dan wel op Nederland uitgezonden? Of doen er toch nog Nederlanders aan mee?


NLers zijn (nog) niet bekend.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #76 Gepost op: 7-05-2010, 12:02:17 »
Survivor South Africa met beroemdheden viel reuze mee, was het leukste Zuid-Afrikaanse seizoen tot nu toe. Misschien is er toch hoop. :P
Nog even niks.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #77 Gepost op: 8-05-2010, 14:16:31 »
Laten we hopen dat het inderdaad leuk wordt. Het zal echter helemaal afhangen van met welke instelling de bekenden aan het spel gaan beginnen. Wil men echt gaan surviveren, dan zal het denk ik wel leuk kunnen worden; maar wil men alleen een luxe vakantie, dan vrees ik het ergste...
Ich bin ein Bärliner!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #78 Gepost op: 16-05-2010, 22:42:37 »
een ex miss..

ik ken geen een miss nederland als bn er

is dat in belgie anders?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #79 Gepost op: 16-05-2010, 22:56:29 »
een ex miss..

ik ken geen een miss nederland als bn er

is dat in belgie anders?

ex-missen komen in België aan de bak op tv of radio, beginnen een zaak (die gelinkt wordt aan dubieuze praktijken), schrijven boeken, doen mee aan de quiz, kook en spelprogramma's, of staan volop in de kijker in de boekjes als ze hun lief nog maar eens buitengooien of bepaalde uitspraken doen waar de logica redelijk zoek is...  ;)