Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 31340 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 20-09-2005, 21:30:43 »
Ik denk niet dat Emma nu in een geweldige positie zit  :-\\ iedereen met wie ze optrok is weg, en de rest kent haar niet zo erg... maar ze heeft niks te vrezen totdat Chigo (ofzo) verschijnt, want zij zat daar toch met het aapje?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 20-09-2005, 22:40:29 »
Ik denk niet dat Emma nu in een geweldige positie zit  :-\\ iedereen met wie ze optrok is weg, en de rest kent haar niet zo erg... maar ze heeft niks te vrezen totdat Chigo (ofzo) verschijnt, want zij zat daar toch met het aapje?  ???
Chico ;D

Offline marian630

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 21-09-2005, 11:49:04 »
Met gekromde tenen gekeken dit keer. Pffttt... wat een aflevering! Maar toch nog ff over beide heren; ik heb de indruk dat ze het spel heel goed snappen. Ze weten dat ze samen een machtspositie hebben in de groep, m.n. Carl heeft al eerder blijk gegeven van het feit dat hij het psychologische spelletje heel goed beheerst (de manier waarop hij Elbert telkens weer te pakken neemt en het vooral binnen de groep zo weet te brengen dat Elbert wordt uitgestoten). Door nu een sterke tegenstandster (ik weet niet of zij al wisten van de actie "coins for care", maar ik 'kende' Esther hier al van) in een onmogelijke positie te manoeuvreren, beschermen zij hun positie en hun hachie.
Ik ben heel benieuwd wanneer de andere deelnemers door krijgen wat voor vieze spelletjes m.n. Carl aan het spelen is (John is vaak dusdanig lomp dat hij er vanzelf wel uitgestemd wordt...).

Re: Aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 21-09-2005, 13:35:03 »
Zoals ik al eerder gezegd heb, als Esther die doorheeft moet ze keihard terugslaan, anders is ze het haasje. Tot nu toe heb ik geen enkele aanwijzing dat ze dit van plan is, maar hopelijk verrast ze mij...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 21-09-2005, 18:07:44 »
Ik vraag me nog steeds af waarom die aap in het voorfilmpje erbij is, Chico heet ie volgens mij.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 21-09-2005, 18:33:02 »
Ik vraag me nog steeds af waarom die aap in het voorfilmpje erbij is, Chico heet ie volgens mij.

Ze kwamen nu 1 persoon tekort bij de herindeling en daardoor plaatsten ze Nicole terug in de expeditie. Dat is geen succes gebleken, dus de volgende keer dat ze een persoon extra nodig hebben, plaatsen ze chico in de expeditie.
Ze gaan er van uit dat hij toch niet opvalt tussen bepaalde personen.

Ik tip Chico wel als winnaar  :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 21-09-2005, 18:44:16 »
Ze kwamen nu 1 persoon tekort bij de herindeling en daardoor plaatsten ze Nicole terug in de expeditie. Dat is geen succes gebleken, dus de volgende keer dat ze een persoon extra nodig hebben, plaatsen ze chico in de expeditie.
Ze gaan er van uit dat hij toch niet opvalt tussen bepaalde personen.
Hoe weet je dat :P

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 21-09-2005, 19:03:27 »
Voorgevoel  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 21-09-2005, 20:19:19 »
Zeg jullie maken me nieuwsgierig.. ik weet wie chico is maar wanneer komt hij erin en wat doet hij ??... zeg niet dat ik dom ben en dat ik dat allang had kunnen lezen maar dat heb ik dus nog niet gedaan!!! nou als iemand me dit uitkan leggen zou dat erg sympathiek zijn... iets wat John dus niet is!!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 22-09-2005, 00:04:25 »
Euh, geen idee... In het voorstukje zit het plaatje van Chico, maar verder is er nog niet zo heel veel bekend....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 22-09-2005, 15:45:04 »

 ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 22-09-2005, 15:57:42 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 22-09-2005, 16:03:15 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
er was eens......

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 22-09-2005, 16:49:02 »
Euh, geen idee... In het voorstukje zit het plaatje van Chico, maar verder is er nog niet zo heel veel bekend....
jammer maar breng me op de hoogte als er iets bekennd is hoor ::tandpastasmiley::
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 22-09-2005, 17:07:56 »
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

jammer maar breng me op de hoogte als er iets bekennd is hoor ::tandpastasmiley::

Het enige wat we weten is dat Chico een "relatie" met Emma heeft (waarschijnlijk... misschien voelt ze zich wel eenzaam en ziet ze in Chico een vriend)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 22-09-2005, 17:31:38 »

 ;)

 ::rofl:: ::ok::

Waldorf: Hey, what's all the commotion about?
Sweetums: Esther ran away!
Waldorf: Well, you know what that makes her...
Statler & Waldorf: Smarter than us!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 4
« Reactie #96 Gepost op: 22-09-2005, 17:51:20 »
And one for the road:

Statler&Waldorf: Boo, boo!
Sheep: Baah, baah!
Statler&Waldorf: Humbug, humbug!

Statler: Wake up you old fool. You slept through the show.
Waldorf: Who's a fool? You watched it.


 ;D ;)

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #97 Gepost op: 22-09-2005, 21:05:34 »
Met gekromde tenen gekeken dit keer. Pffttt... wat een aflevering! Maar toch nog ff over beide heren; ik heb de indruk dat ze het spel heel goed snappen. Ze weten dat ze samen een machtspositie hebben in de groep, m.n. Carl heeft al eerder blijk gegeven van het feit dat hij het psychologische spelletje heel goed beheerst (de manier waarop hij Elbert telkens weer te pakken neemt en het vooral binnen de groep zo weet te brengen dat Elbert wordt uitgestoten). Door nu een sterke tegenstandster (ik weet niet of zij al wisten van de actie "coins for care", maar ik 'kende' Esther hier al van) in een onmogelijke positie te manoeuvreren, beschermen zij hun positie en hun hachie.
Ik ben heel benieuwd wanneer de andere deelnemers door krijgen wat voor vieze spelletjes m.n. Carl aan het spelen is (John is vaak dusdanig lomp dat hij er vanzelf wel uitgestemd wordt...).

Hun acties getuigt eerder van domheid, dan van intelligent het spel spelen. Door een conflict in de groep in stand te houden, zal de moraal verder zakken. De battles tegen het andere team zullen daardoor verloren gaan, temeer dat een john  zowel verstandelijk als fysiek niets toe te voegen heeft aan het team. Gevolg zal zijn dat men 4 keer iemand weg mag stemmen, John zal daar zeker bij horen en vervolgens zijn maatje carl. Wie er van dit team ook overblijft, na de samensmelting zullen zij een minderheid in het andere, ijzersterke team zijn en er rap worden uitgestemd.

Wat ik me nu afvraag is of een John niet met een missie van de regie in het spel is gestuurd, zo van hoe meer hufterigheid, hoe beter. Ik kan anders niet begrijpen waarom hij zo dom en ronduit bot doet. Een persoon in het diepst van de ziel raken, terwijl die net zo goed deelnemer is in een spel als hij, slaat nergens op, voegt niets toe en dient geen enkel midel of strategie. Kwalijker zijn echter nog die meelopers, die denken door hun sympathie aan John te betuigen een kans te maken. ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 4
« Reactie #98 Gepost op: 23-09-2005, 00:47:46 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline BuRn

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #99 Gepost op: 23-09-2005, 01:01:16 »
Man, man, man. Heb ik me zitten ergeren deze keer.
Het is nog maar de 2e aflevering die ik kunnen zien heb (ik heb de eerste ook gezien, de 2e en de 3e niet).

What the hell is dat met die John en die Carl?????
Ik heb zooo  :o :o ::oink:: :o :o ::schaam:: naar TV zitten kijken. Ik schaamde me gewoonweg in de plaats van die John.

Ziet Esther dan niet dat wat John aan het doen is effectief ook het enige is wat hij blijkbaar ook effectief goed kan : manipuleren en verdeeldheid zaaien om zijn eigen zwakheden te verbergen. En door een beetje grof uit de hoek te komen, de anderen imponeren. Man... Wat een looser is dat zeg. En dan nog gezwegen van die Carl. De foto van de poster hierboven vat het goed samen : een mekkerend lammetje dat John overal volgt. Totaal geen ruggegraat.
Esther zou John beter aanvallen voor z'n prestaties bij de laatste proef. John geeft constant commentaar op Esther dat ze de eerste proef met Esther als leider verloren hebben. Wel : was het dan niet aan hem om te bewijzen hoe het wel moet? Het enige wat ik hem zien doen heb is met zijn vadsig lijf in het water vallen.

Nee, die John en die Carl verzieken de hele boel. Ik vind persoonlijk wel dat VT4 hun kanditaten wat beter mogen screenen. Je mag wel een paar lastige gevallen in de groep hebben. Dat maakt het idd. spannend. Maar die John, dat is gewoon om problemen vragen. En let op mijn woorden : problemen gaan er nog van komen. Ik heb zo het gevoel dat die gast lichtjes geweldadig zal worden als het ooit zover zou komen dat de andere deelnemers doorhebben dat hij enkel een looser is die zichzelf staande houdt door veel lawaai te maken en door anderen door het slijk te halen.  ::ohno::

GreetZ
« Laatst bewerkt op: 23-09-2005, 01:22:41 door BuRn »