Onvoorstelbaar wat een geneuzel hier allemaal op dit Forum word geplaatst. Er worden meningen gegeven over mensen die wij totaal niet kennen. Mensen die enkele weken in de meest onbarmelijke omstandigheden hebben moeten leven (waar ze natuurlijk zelf voor hebben gekozen). Het blijkt maar weer eens dat de beste stuurlui aan wal staan. Wat kunnen jullie (computerhero's) toch commentaar en meningen hebben over mensen. Het valt me op dat de kandidaten die het meest voor hun mening uit durven te komen de meeste kritiek van jullie krijgen, de kandidaten die zich op de achtergrond houden en niet voor hun mening uitkomen worden de hemel ingeprezen. Misschien dat ze volgend jaar in plaats van vrouwen een paar volgzame schaapjes kunnen neerzetten, wat een spannende tv zal dat worden .
Dus ik zou zeggen, mocht je het allemaal beter weten en wat vooral belangrijk is, nog beter doen als al deze kandidaten, geef je vooral op en zie eerst maar eens van de 5000 aanmeldingen door de selectie te komen. Ik neem mijn petje af voor iedere kandidaat die mee doet of heeft gedaan. Want ik denk dat je echt " ballen" nodig hebt om aan Robinson mee te kunnen doen. En wat is het toch makkelijk om van achter je computertje mensen af te zeiken, chapeau hiervoor.
Dit stukje las ik vanmorgen, en er moet me toch ff wat van het hart beste forummers, maar vooral beste dun duiker.
Wel ik ben dan niet een van die stuurlui die aan wal staan, maar daadwerkelijk heb meegedaan. En ja ik zit ook op dit forum en geef ook mijn mening over wat ik op TV zie. En als dat dan meningen of kritieken zijn die ik op iemand geef dan is dat zoals ik er tegen aan kijk. Goed of fout, het is mijn mening, en dat kan en mag ik gelukkig. Als je het niet eens bent met wat er op dit forum geschreven wordt, ach er zit op iedere pc een uitknop, kijken en lezen is niet verplicht.
Oja, ken je deze nog: Pot verwijt de ketel dat ie zwart is?
Want afzeiken zelfs op dit forum, dat kun je zelf als de beste.