Auteur Topic: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur  (gelezen 43311 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2010, 21:46:22 »
En weer richten de Belgen zich volledig op de Nederlanders. Bekrompen geesten.
nee hoor zofie stemde op antony anders is het wel andersom of mannen tegen vrouwen
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #21 Gepost op: 11-11-2010, 21:47:01 »
Dat hele "hoeren" verhaal is door de productie ook weer opgeblazen tot grote proporties om er nog maar iets van spanning in te brengen. Het speelde nauwelijks een rol maar vorige week deden ze net of er naar aanleiding daarvan een soort bitchfight ging plaatsvinden. Graag volgend jaar weer zonder BN/BVers want er is echt geen zak aan.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #22 Gepost op: 11-11-2010, 21:48:13 »
Dat hele "hoeren" verhaal is door de productie ook weer opgeblazen tot grote proporties om er nog maar iets van spanning in te brengen. Het speelde nauwelijks een rol maar vorige week deden ze net of er naar aanleiding daarvan een soort bitchfight ging plaatsvinden. Graag volgend jaar weer zonder BN/BVers want er is echt geen zak aan.
ja ze praten 2 tellen en toen was het al goed. ::oink::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #23 Gepost op: 11-11-2010, 21:48:54 »
waarom ze zich zouden moeten richten op de Nederlanders is me onduidelijk, want het is geen strijd Nederland-België. Maar met het gevaar van het te hechte duo Saar-regina ben ik het helemaal met je eens. Die moeten ze, maar Sebastiaan ook, zo snel mogelijk breken.

Ze moeten zich niet op de Nederlanders richten vanwege de nationaliteit maar vanwege het gevaar dat ze vormen, de laatste afleveringen lijken de Nederlanders veelal gezamelijk te stemmen terwijl de Belgen elkaar dwars zitten. Nu kun je stellen dat het niet veel uit maakt maar wanneer je deze gang van zaken vanuit het perspectief van de Belgen beredeneert betekent het dat hun kansen op het bereiken van de finale steeds kleiner worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #24 Gepost op: 11-11-2010, 21:50:05 »
Over "wat is Robinson?" gesproken: WIJ hebben nu al 11 afleveringen ER 2010 uitgezeten; da's pas doorzettingsvermogen! ::slaap::

Er staat geen prijs op het spel hoor, iedere kijker is vrij om iets anders te doen ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #25 Gepost op: 11-11-2010, 21:52:08 »
Er staat geen prijs op het spel hoor, iedere kijker is vrij om iets anders te doen ;)

Hij/zij bedoelt er iets anders mee natuurlijk he. Vind jij het echt een hele boeiende serie dit jaar dan?

Offline jooois

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #26 Gepost op: 11-11-2010, 21:53:33 »
Het is niet de boeiendste Expeditie, en geloof dat iedereen het daar nu wel over eens is dus waarom het elke keer weer roepen? Nu weten we het wel, kijken is niet verplicht inderdaad :P

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #27 Gepost op: 11-11-2010, 21:56:24 »
Er staat geen prijs op het spel hoor, iedere kijker is vrij om iets anders te doen ;)


Och had ik dat maar geweten  ;D ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #28 Gepost op: 11-11-2010, 21:57:15 »
Het is niet de boeiendste Expeditie, en geloof dat iedereen het daar nu wel over eens is dus waarom het elke keer weer roepen? Nu weten we het wel, kijken is niet verplicht inderdaad :P

Op dit forum je mening geven over ER. Belachelijk inderdaad!  ::)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2010, 21:57:48 »
Hij/zij bedoelt er iets anders mee natuurlijk he. Vind jij het echt een hele boeiende serie dit jaar dan?

Vandaar de knipoog. Ik vind dit seizoen zeker niet het beste seizoen tot noch toe maar nog wel de moeite van het kijken waard. Vergeleken met de 'standaard' RTL programma's is Expeditie Robinson wat mij betreft nog altijd boeiend. Zelfs deze serie. In 2007 ben ik overigens wel gestopt met kijken, dat seizoen vond ik echt nietszeggend.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #30 Gepost op: 11-11-2010, 21:59:10 »
In 2007 ben ik overigens wel gestopt met kijken, dat seizoen vond ik echt nietszeggend.

Och ik vond 2007 wel grappig  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2010, 22:00:19 »
Wat een saaie aflevering...

Deze aflevering geen afvaller... en inderdaad 80% alleen maar hotelbeelden... daar kijk IK ER niet voor..


Hoop dat Saar volgende week afvalt, dan is dat duo ook eens gestopt.
Zou leuker voor het spel geweest zijn als Regina Anthony of Sebastiaan had meegenomen... Ook voor haar eigen rol in de expeditie zou dat beter zijn

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2010, 22:01:26 »
Och ik vond 2007 wel grappig  ::rofl::

Voor wat het waard is: het begin heeft ervoor gezorgd dat ik afgehaakt ben :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #33 Gepost op: 11-11-2010, 22:05:49 »
Wat een saaie aflevering...

Deze aflevering geen afvaller... en inderdaad 80% alleen maar hotelbeelden... daar kijk IK ER niet voor..


Ik heb een andere mening, voor de eerste keer vond ik het vanavond niet saai  ::tandpastasmiley::


Hoop dat Saar volgende week afvalt, dan is dat duo ook eens gestopt.


Ik hoop iig op het tegendeel  ;D

Zou leuker voor het spel geweest zijn als Regina Anthony of Sebastiaan had meegenomen... Ook voor haar eigen rol in de expeditie zou dat beter zijn

Vind jij  ;)



Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #34 Gepost op: 11-11-2010, 22:07:06 »
Wel een aardige aflevering. Ben teleurgesteld dat Saar zoveel zandzakken kreeg, maar had het wel verwacht. Dat hele hoeren verhaal is wel begrijpelijk, maar toch tactisch dom van haar al is het niet opgeblazen.
Verder vind ik Tatiana steeds leuker, aangezien ze in proeven enorm sterk is en vooral ook mentaal heel goed zit. Ze is ook erg eerlijk en direct.
Sebas die vind ik steeds minder leuk, hij is zo slijmerig en onecht. Antony is zichzelf maar vind ik nog steeds irritant. Hoop dat Antony naar huis gaat volgende week, daarna Zsofi en Sebas. Maar vrees voor Saar in die proef aangezien haar tegenstanders ijzersterk zijn mentaal.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #35 Gepost op: 11-11-2010, 22:12:56 »
Verder vind ik Tatiana steeds leuker, aangezien ze in proeven enorm sterk is en vooral ook mentaal heel goed zit. Ze is ook erg eerlijk en direct.

ben ik met je eens ::jaja::

maar voor mijn pool is het beter als Antony wel doorgaat :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #36 Gepost op: 11-11-2010, 22:17:29 »
Ze moeten zich niet op de Nederlanders richten vanwege de nationaliteit maar vanwege het gevaar dat ze vormen, de laatste afleveringen lijken de Nederlanders veelal gezamelijk te stemmen terwijl de Belgen elkaar dwars zitten. Nu kun je stellen dat het niet veel uit maakt maar wanneer je deze gang van zaken vanuit het perspectief van de Belgen beredeneert betekent het dat hun kansen op het bereiken van de finale steeds kleiner worden.
omdat je termen Belgen en Nederlanders gebruikt, lijkt het net of je het gaat om nationaliteit. Maar dat bedoel je dus niet. Dan ben ik het me je eens.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #37 Gepost op: 11-11-2010, 22:25:48 »
Eilandraad 1
Sebastiaan > Sugar (en Martine)
Regina > ? (Sugar en Martine)
Martine > Antony & Sugar
Sugar > Sebastiaan (en Martine)
Tatiana > Martine (en Sugar)
Saar > ? (Martine en Sugar)
Zsofi > Martine (en Sugar)
Anthony > ? (Martine en Sugar)

Eilandraad 2
Sebastiaan > Tatiana (en Martine)
Saar > Tatiana (en Martine)
Tatiana > Martine (en Saar)
Martine > Tatiana & Saar
Anthony > Tatiana (en Martine)
Zsofi > Martine (en Saar)
Regina > Komt niet eens in beeld! (Tatiana en Martine)

Eilandraad 3
Tatiana > Sebastiaan (Anthony)
Zsofi > Anthony (Tatiana)
Saar > Anthony (Tatiana)
Sebastiaan > (Tatiana Anthony)
Regina > Anthony (Tatiana)
Anthony > Sebastiaan (Tatiana)


_____________________________________________

Eilandraad 1
Antony 1
Sebastiaan 1
Sugar 7
Martine 7
______
16

Eilandraad 2
Saar 3
Martine 6
Tatiana 5
_______
14

Eilandraad 3
Anthony 5
Tatiana 5
Sebastiaan 2
________
12
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #38 Gepost op: 11-11-2010, 22:26:31 »
het is wel geniaal dat iedereen, ook Zsofi, op Anthony en Tatiana heeft gestemd:O
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 11, 11 november 20.30 uur
« Reactie #39 Gepost op: 11-11-2010, 22:26:43 »
omdat je termen Belgen en Nederlanders gebruikt, lijkt het net of je het gaat om nationaliteit. Maar dat bedoel je dus niet. Dan ben ik het me je eens.

Nee dat bedoelde ik niet maar zelfs als het zo was had ik er geen problemen mee. De basis van een alliantie vind ik niet zo interessant. Of een alliantie nu gevormd wordt middels nationaliteit, vriendschap, geslacht, religie of haarkleur is eigenlijk bijzaak. Feit blijft dat een alliantie uit eigenbelang gevormd wordt en dat vind ik volstrekt logisch binnen de context van een spel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."