Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69793 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 22-11-2013, 16:00:41 »
Grappig hoe de deelnemmers op winaarseiland of resort opeens totaal veranderen, en alle eerdere plannen en principes overboord lijken te gooien.
Inderdaad. Alleen vreemd dat Edith er in het resort over begint dat ze een meisjesfinale wil, maar vervolgens wel Zimra wegstemt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #101 Gepost op: 22-11-2013, 16:08:40 »
Inderdaad. Alleen vreemd dat Edith er in het resort over begint dat ze een meisjesfinale wil, maar vervolgens wel Zimra wegstemt.

Mij was het toch meteen duidelijk dat ze onder meisjesfinale Geraldine - Anna & zichzelf bedoelde en absoluut geen Zimra. Edith heeft nooit een geheim gemaakt hoe ze over Zimra denkt en volgens mij heeft ze ook altijd op Zimra gestemd. Dus ik zou pas echt raar opgekeken hebben als ze niet op Zimra had gestemd.
Dus nee ik vind het absoluut niet vreemd vanuit Edith gezien maar heel logisch. 

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #102 Gepost op: 22-11-2013, 22:59:27 »
Ik vind dat Edith het heel sterk speelt, heel handig. Ze heeft nog geen proef gewonnen, heeft continu naar haar eigen gevoel gestemd, heeft zich herpakt nadat ze volkomen onterecht bijna was weggestemd, en kan het met iedereen op Zimra na goed vinden (wat handig is voor haar, want nu kan ze iedere ronde op Zimra blijven stemmen, op haar gevoel dus, zonder in complotten betrokken te raken).
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #103 Gepost op: 23-11-2013, 00:56:20 »
Mij was het toch meteen duidelijk dat ze onder meisjesfinale Geraldine - Anna & zichzelf bedoelde en absoluut geen Zimra. Edith heeft nooit een geheim gemaakt hoe ze over Zimra denkt en volgens mij heeft ze ook altijd op Zimra gestemd. Dus ik zou pas echt raar opgekeken hebben als ze niet op Zimra had gestemd.
Dus nee ik vind het absoluut niet vreemd vanuit Edith gezien maar heel logisch. 
Bijna altijd, ze heeft ook een keer op Géza gestemd en een keer op Paulien ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #104 Gepost op: 23-11-2013, 08:31:09 »
Ik vind dat Edith het heel sterk speelt, heel handig. Ze heeft nog geen proef gewonnen, heeft continu naar haar eigen gevoel gestemd, heeft zich herpakt nadat ze volkomen onterecht bijna was weggestemd, en kan het met iedereen op Zimra na goed vinden (wat handig is voor haar, want nu kan ze iedere ronde op Zimra blijven stemmen, op haar gevoel dus, zonder in complotten betrokken te raken).

Ik vind het mooi om te zien hoe ze zichzelf herontdekt en steeds meer zichzelf wordt.
 ::ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #105 Gepost op: 23-11-2013, 12:33:18 »
Dat Edith zo goed buiten schot blijft is niet alleen haar eigen verdienste, maar vooral omdat de aandacht elke ronde steeds door een ander is opgeëist.
- Aantal rondes door twee zelf-vertrekkers, waarbij ze zelf al weggestemd,weer het spel is ingehaald door de productie.
- Heren die zich niet hebben kunnen inhouden, zodat daar elke ronde er één is uitgevlogen.
- Paulien, die al weg wilde.
- Hans, die te sterk, maar vooral onnozel dom is geweest.

Over het algemeen vind ik Edith helemaal niet zo'n sterke deelnemer. In het uitvoeren van de proeven niet erg intelligent en ook qua prestatie valt ze mij tegen. Meer dus het type van 'verstand op nul & gaan met die banaan, en we zien wel waar we uitkomen'. Type dommekracht.
Het enige slimme wat ik tot nu toe van haar heb gezien, is dat ze tegen de andere meiden begon over een meisjesfinale.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #106 Gepost op: 23-11-2013, 12:38:08 »
Ja, eens. Vind haar als kijker zelfs misschien wel de saaiste ook.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #107 Gepost op: 23-11-2013, 17:11:13 »
Dat Edith zo goed buiten schot blijft is niet alleen haar eigen verdienste, maar vooral omdat de aandacht elke ronde steeds door een ander is opgeëist.
- Aantal rondes door twee zelf-vertrekkers, waarbij ze zelf al weggestemd,weer het spel is ingehaald door de productie.
- Heren die zich niet hebben kunnen inhouden, zodat daar elke ronde er één is uitgevlogen.
- Paulien, die al weg wilde.
- Hans, die te sterk, maar vooral onnozel dom is geweest.

Over het algemeen vind ik Edith helemaal niet zo'n sterke deelnemer. In het uitvoeren van de proeven niet erg intelligent en ook qua prestatie valt ze mij tegen. Meer dus het type van 'verstand op nul & gaan met die banaan, en we zien wel waar we uitkomen'. Type dommekracht.
Het enige slimme wat ik tot nu toe van haar heb gezien, is dat ze tegen de andere meiden begon over een meisjesfinale.

Ja, eens. Vind haar als kijker zelfs misschien wel de saaiste ook.

Ze heeft nog geen enkele individuele proef gewonnen, dat had ik van te voren toch anders verwacht. En ja, ze is erg saai om naar te kijken in ER. Behalve toen ze begon over die meisjesfinale, toen dacht ik even dat ze toch tactisch kon denken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #108 Gepost op: 26-11-2013, 22:51:21 »
Edith Bosch schrijft op haar website een blog over ER.
Tenminste over het begin:

http://www.edithbosch.nl/televisie/vertrek-naar-de-expeditie/
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #109 Gepost op: 27-11-2013, 00:47:42 »
Dat is geen best stukje proza... :-\\

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #110 Gepost op: 27-11-2013, 01:03:27 »
Leuk om te lezen.. :)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #111 Gepost op: 27-11-2013, 08:46:31 »
Dat is geen best stukje proza... :-\\

Inderdaad,....mag wel enige begeleiding hebben.  :-[

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #112 Gepost op: 27-11-2013, 10:31:40 »
leuk... hoop dat er nog een stukje komt over hoe ze alles heeft beleefd..
er was eens......

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #113 Gepost op: 27-11-2013, 12:10:35 »
leuk... hoop dat er nog een stukje komt over hoe ze alles heeft beleefd..

Ja, dat hoop ik ook, want ik vind het erg leuk om te lezen. Nooit gedacht dat Edith zo onzeker was over haar positie in het spel. (Haar eerste indruk van Zimra is trouwens ook echt overtuigend ;) ).

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #114 Gepost op: 27-11-2013, 12:19:40 »
oh.. je bedoelt over Model.. dat kan ook Valentijn zijn geweest
er was eens......

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #115 Gepost op: 27-11-2013, 12:25:55 »
Ja, dat was volgens mij Valentijn, aan de roken opmerking te zien...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #116 Gepost op: 27-11-2013, 12:34:01 »
Zimra is toch geen model, alleen Playmate? Vond veel opmerkingen trouwens onaardig en daarna ondergeschoffeld met 'ik was ook onzeker'. Maar ondertussen wel zeggen dat de conversatie 'onder de gordel' was (wat trouwens iets anders betekent dan ze volgens mij bedoelde).

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #117 Gepost op: 27-11-2013, 13:40:55 »
oh.. je bedoelt over Model.. dat kan ook Valentijn zijn geweest

Oh ok, ik vond het in ieder geval een erg negatieve opmerking (die ik ook niet van Edith had verwacht).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #118 Gepost op: 27-11-2013, 18:11:44 »
Oh ok, ik vond het in ieder geval een erg negatieve opmerking (die ik ook niet van Edith had verwacht).
Nouja het is toch ook raar dat Valentijn (Het moet wel over haar gaan) niet die brief heeft gelezen en nog voor ze op expeditie zijn al aangeeft hoe slecht haar conditie is. Dan zou ik ook zoiets hebben van, euhm wat doe jij hier dan?

Ze schrijft heel erg vanuit haar beleving.
Zimra is toch geen model, alleen Playmate? Vond veel opmerkingen trouwens onaardig en daarna ondergeschoffeld met 'ik was ook onzeker'. Maar ondertussen wel zeggen dat de conversatie 'onder de gordel' was (wat trouwens iets anders betekent dan ze volgens mij bedoelde).
De opmerkingen opzich vind ik helemaal niet zo onaardig, ze valt geen mensen aan, ze verteld alleen hoe zij het beleefde. Ik kan me voorstellen dat een persoon die niet snel grappen maakt over onderwerpen als seks, dat die zich ongemakkelijk voelen als één van de eerste ontmoetingen daar het onderwerp gelijk veelvuldig opvalt. Ze geeft ook ergens aan dat het een eerste indruk is, maar haar beeld is uiteindelijk wel veranderd, want ze paste uiteindelijk wel in het plaatje.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #119 Gepost op: 28-11-2013, 08:07:50 »
Zimra is toch geen model, alleen Playmate?

Als je poseert voor foto's in bladen ben je toch een model? Playmate=blootmodel=model. Ze staat trouwens ook wel eens in andere bladen dan de Playboy.
« Laatst bewerkt op: 28-11-2013, 08:14:32 door Stanley_Yelnats »