Auteur Topic: Edith Bosch [Kandidaat]  (gelezen 69529 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #140 Gepost op: 7-12-2013, 02:25:16 »
*Edith vindt dat ze het goed gedaan heeft in de balk proef* ... ...  ::oink:: ... WTF @%$^@% je lag er na 16 minuten van af ... 16 ... minuten ... 16 MINUTEN! In het verleden stonden mensen meer dan 3 UUR op die balk ... 3 ... uur ... "ik heb het goed gedaan", hoe krijg je het over je lippen ... GA JE SCHAMEN!
Ik heb het idee dat de balk moeilijker is geworden. Smaller. Misschien wel omdat ze geen zin meer hadden in 3 uur wachten in de brandende zon ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #141 Gepost op: 7-12-2013, 15:54:08 »
Ik denk dat drie uur in de zon op de balk niet verantwoord is eigenlijk. De balkproef van nu is iig niet te vergelijken met die van toen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #142 Gepost op: 10-12-2013, 08:27:24 »
Is dat zo...? Dan ben ik bang dat ze gaat winnen. De tweets van Anna gaven ook al indirect weg dat de scoop tegen Hans zou gaan lukken. Waar vind ik die blogs?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #143 Gepost op: 10-12-2013, 08:37:51 »
Edith's blog vind je HIER
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #144 Gepost op: 10-12-2013, 08:41:14 »
Dank je!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #145 Gepost op: 10-12-2013, 13:25:11 »
De manier waarop ze over Zimra praat  ::ohno:: echt heel kinderachtig!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #146 Gepost op: 10-12-2013, 14:03:42 »
Even een greep aardige opmerkingen:

Citaat
Gevoelsmatig sta ik al 2 uur op het strand vuur te maken en als ik weer om mij heen kijk zie ik dat ik alleen nog hier sta met Zimra. En bij Zimra zie ik vlammen…… NEE DIT IS NIET WAAR!! Zimra die het woord vuur niet eens kan spellen heeft VUUR. Ik ben INTENS JALOERS!!!

Citaat
Als 3e vrouw achter Valentijn en Geraldine. WAS Valentijn als 1e vrouw?????? OK dan, deze wandelende tak maakt instant indruk op mij.

Citaat
Zimra komt als laatste binnen en ligt uit het “ spel” . Zij gaat waarschijnlijk ergens naartoe waar de woorden, grot, mangrove, rots heel erg van toepassing zullen zijn. Ik geef haar geen schijn van kans.

Wat een naar mens!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #147 Gepost op: 10-12-2013, 15:00:08 »
Hoe leuk ik het ook vind om een persoonlijk kijkje te krijgen van hoe een kandidaat Robinson beleeft, nu vind ik het eigenlijk jammer, omdat het mijn an sich positieve beeld van haar alleen maar verpest. Ik vind Edith in haar blogs erg bevooroordeeld, onnodig hard naar andere kandidaten toe (die echt niet zo leeghoofdig zijn als dat Edith ze presenteert). Ik denk dat dit niet veel goed doet voor haar reputatie, als ik heel eerlijk ben. Jammer!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #148 Gepost op: 10-12-2013, 15:12:42 »
In een ander blog trapt ze trouwens na in de richting van mensen die ze uit de topsport kent, kennelijk zit dit in haar. Ik vind het heel onprettig om te lezen allemaal.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #149 Gepost op: 11-12-2013, 10:27:45 »
best wel een aardig artikel over Edith Bosch kun je HIER lezen.
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #150 Gepost op: 11-12-2013, 10:37:45 »
Citaat
Ik pestte veel, dat doen wel meer kinderen op die leeftijd.

Aha...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #151 Gepost op: 11-12-2013, 11:16:39 »
Aha...

Er stond natuurlijk nog wel meer in dat artikel.. :) een mens is meer dan alleen z'n fouten..
wat mij opviel was de eenzaamheid die uit het verhaal naar voren kwam.
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #152 Gepost op: 11-12-2013, 11:18:05 »
Sorry, dat is natuurlijk zo, ik ga het artikel later goed lezen, zit op mijn werk. Misschien wat voorbarig dus.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #153 Gepost op: 11-12-2013, 11:31:08 »
best wel een aardig artikel over Edith Bosch kun je HIER lezen.

Bedankt voor het plaatsen. Ik heb het met heel veel interesse gelezen. Het artikel zet heel wat dingen in perspectief (al vraag ik me met deze voorgeschiedenis wel af of het verstandig is om meteen na het stoppen met judo in het vliegtuig te stappen voor Robinson, maar dat is haar eigen keuze).

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #154 Gepost op: 11-12-2013, 11:48:12 »
Wat ik alleen niet snap in dit geval (nog steeds niet helemaal gelezen dus even op basis hiervan): voor zover ik weet heeft niemand van de expeditie vervelend tegen haar gedaan, m.n. niet de twee personen tegen wie ze zich richt: Zimra en Valentijn. Dus is er hier van 'terugdoen' geen sprake.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #155 Gepost op: 11-12-2013, 12:52:41 »
als ik denk aan 'laag' dan heeft dat voor mij een enorme negatieve lading en ik denk dat dat niet terecht is. Ik zie vooral eenzaamheid, onzekerheid en alles wat daarmee samenhangt.
Ik zie Edith nog steeds als een hartelijke, vriendelijke vrouw. Die naast vele goede kanten ook een paar minder goede kanten heeft. Net als iedereen.
er was eens......

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #156 Gepost op: 11-12-2013, 13:56:34 »
Haar woorden in het artikel 'Absoluut. Ik was altijd sterk. Ik deed net of dingen me niks deden. Dan hadden anderen tenminste het idee dat ze me niet raakten. Dat was absoluut wel zo, maar ik liet het gewoon niet merken. Je zei gewoon wat lelijks terug, dan had je zelf minder pijn.' Ik had het artikel nog niet gelezen maar uit die woorden blijkt wel dat m'n vorige redenatie klopte:

Hoezo blijkt dat daaruit? Er staat totaal wat anders.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #157 Gepost op: 11-12-2013, 16:41:59 »
Gelezen ::jaja::
Ik ben geen psychologe, het komt wel vrij opgefokt op mij over. Maar goed, dat geeft ze zelf ook aan, dat ze dat was. Ik hoop voor haar dat ze inderdaad wat rust en evenwicht heeft gevonden, maar misschien moet ze dan ook eens stoppen tegen andere mensen aan te schoppen. Want het is dus echt niet nodig dat te doen, zeker niet tegen mensen die jou nooit iets misdaan hebben.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #158 Gepost op: 12-12-2013, 12:01:53 »
ik ben maar even gaan verwijderen.

Mededeling van medemorator Dolfie:

Ik heb je nog even assistentie verleend.

Misschien fijn om op een respectvolle manier met elkaar om te gaan hier.

En nu weer fijn ::ontopic:: verder over Edith :)
« Laatst bewerkt op: 12-12-2013, 23:08:34 door Dolfie, Reden: nog 2 berichten verwijderd »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Edith Bosch [Kandidaat]
« Reactie #159 Gepost op: 12-12-2013, 19:18:14 »
Vriendelijk bedankt Dolfie ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.